“SoftUni Digital ми даде една добра основа и самочувствие” – интервю с Боян Цветанов - SoftUni Digital
Loading...

“SoftUni Digital ми даде една добра основа и самочувствие” – интервю с Боян Цветанов

avatar Пламен Тотев 5 минути
“SoftUni Digital ми даде една добра основа и самочувствие” – интервю с Боян Цветанов

Боян е успешен Google Ads специалист, чийто професионален път стартира именно в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital.

Ти също можеш да направиш първата си стъпка към успеха в дигиталния маркетинг, като кандидатстваш в SoftUni Digital!

Обучението ти ще започне с безплатен въвеждащ курс, който ще ти помогне да прецениш дали маркетингът е твоята сфера.

Виж какво сподели Боян за обучението си при нас:

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Здравейте, казвам се Боян Цветанов и съм на 23 години от София. Завършил съм бакалавър "Бизнес икономика" и магистър "Дигитален Маркетинг" в УНСС.

По професия съм Google Ads специалист в една от най-големите маркетингови агенции в България.

С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?

Бях студент в специалност “Бизнес икономика” в УНСС, като същевременно развивах онлайн магазин за електроника.

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

Тъкмо започвах развитието на онлайн магазина си и имах нужда да натрупам знания в сферата на дигиталния маркетинг, когато ми излезе реклама на цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital.

Реших, че това ще е правилната стъпка, тъй като курсовете се преподаваха от практици със собствени бизнеси и агенции за разлика от обученията в повечето университети.

Лекциите имаха записи и това ми даваше гъвкавост да ги гледам, когато ми е удобно.

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

Завърших цялостната програма по дигитален маркетинг и професионалния модул - Performance Marketing Expert, като в момента работя на тази позиция със специализация в Google Ads.

Ценното за мен беше да видя цялостната картина и как всеки един канал допринася за комуникационния микс. Oсвен това имах възможност да се докосна практически до тези канали и да видя кои от тях ми допадат най-много. Покрай обучението си изградих и ценни приятелства, които продължават и до днес.

Какво смяташ за обучителния процес?

Лекторите показваха на практика как да създадем кампании в платформи като Google и Meta, като това ми беше полезно при започване на работа в агенцията, защото вече бях придобил знания за основните функции на платформите.

След края на всеки модул имахме практически проект, като той ни даваше възможност да получим обратна връзка за начина, по който сме възприели научения материал, както и да изразим креативността си в рамките на курсовия проект.

Получавахме и наставления за това какви допълнителни инструменти можем да използваме в работата си като маркетинг специалисти. Най-трудните, но и изпълнени със стойност курсове за мен бяха SEO и E-commerce.

В курса за SEO вникнахме в дълбочина в основните направления на SEO като например семантичен анализ и техническата оптимизация. От друга страна, E-commerce курсът беше доста аналитичен и изпълнен с допълнителни съвети и материали свързани с планирането и създаването на електронен бизнес.

Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.

Едно от нещата, които ме накараха да започна обучение в SoftUni Digital, беше това, че лекторите са практици и мога да получа актуална информация за това кое работи и кое не.

Не останах разочарован, тъй като те преподаваха с желание и мотивация, която прехвърляха и на нас. Отговаряха изчерпателно на запитванията ни, като някои лекции дори продължаваха над планираното време, за да може да отговорят на всички въпроси.

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Паралелно с курса ми в SoftUni Digital развих и онлайн магазина си, но поради лоша логистика ми се наложи да приключа това начинание. Реших, че ще е добре да доразвия уменията си и започнах работа по специалността като стажант в една от най-големите дигитални агенции в България.

Първоначално работех по малки проекти докато натрупам опит, занимавах се с реклама в Meta и Google. Google Ads започнаха да ми допадат повече и впоследствие специализирах в тях. Беше ми интересно да разбера как работи платформата и се връщах да преглеждам стари лекции от SoftUni Digital, четях блогове като Wordstream и дори записах още един онлайн курс по Google Ads.

Заедно с новите знания се увеличаваше и обемът от работа, квалификацията ми и отговорността, която трябваше да нося. Започнах да работя с клиенти от различни сфери като банкиране, фармация, автомобилния сектор и много други. Развих аналитичните си умения и започнах да боравя умело с Google Analytics и Google Tag Manager, след приключване на дадена кампания пък Google Looker Studio ми помагаше да визуализирам данните.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Когато завърших обучението на SoftUni Digital, си мислех, че всички работодатели ще ме чакат с отворени ръце и високи заплати от самото начало. Реалността обаче се оказа друга и впоследствие осъзнах, че това е само първата стъпка, която трябва да се надгради с много практика.

SoftUni Digital ми даде една добра основа и самочувствие, които допринесоха да започна работа в маркетингова агенция преди 2 години и половина и така до днес. Знам, че имам да уча и тествам още много.

Светът на дигиталния маркетинг е динамичен и е предизвикателство постоянно да си в крак с новите тенденции. Създаването на маркетингова стратегия е комплексно и трябваше да се запознавам обстойно с бизнеса на клиента, за да мога да му предложа най-подходящия подход, като всяко такова проучване ми носеше нови знания и разбирания в тази сфера.

С течение на времето видях как се е развил начинът ми на мислене, благодарение на различните ситуации и клиенти, с които се сблъсквах през тези години. Разбира се не всичко е цветя и рози, често ми се налага да попълвам скучни екселски таблици и да извършвам повтарящи се задачи, всекидневната работа в офис също започва да омръзва, но нещото, което я разнообразява е невероятния колектив, на който попаднах.

Не се заблуждавайте, че само с четене ще станете маркетолози, трябва да се сблъскате с пазара, като той ще ви даде най-реалистичната обратна връзка, можете да го направите като стартирате собствен бизнес или като започнете стаж, разбира се по-безболезнения начин ще бъде вторият, тъй като ще работите с чужди пари и ще имате ментор, който да ви насочва в правилната посока.

Виж видеото с Боян:

---

Ако и ти търсиш мястото, в което да стартираш пътя си в дигиталния маркетинг, кандидатствай още днес в SoftUni Digital!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.