Цялостната програма по дигитален маркетинг стартира за трета поредна година - SoftUni Digital
Loading...

Цялостната програма по дигитален маркетинг стартира за трета поредна година

avatar Георги Кацаров 4 минути
Цялостната програма по дигитален маркетинг стартира за трета поредна година

Имате интерес към дигиталния маркетинг? Искате да го изучите дигиталния маркетинг в детайли? Търсите програма, която да ви предложи практически-насочени упражнения? Не търсете, защото вече я намерихте. С радост ви съобщаваме, че Първата в България цялостна програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital е отново отворена за кандидатстване. Какво ви очаква в нейното трето издание?

Програмата включва курсове по:

  • Marketing Fundamentals – Курс, който въвежда участниците в света на съвременния дигитален маркетинг по един лесеноусвоим начин. По време на курса участниците ще се запознаят с бизнес модели на компанията, таргет потребители и тяхното поведение, микромоменти и още много полезни неща. Курсът е безплатен. Участниците,които се представят най-добре по време на занятията и на изпита, ще имат възможността да получат стипендия, която ще покрие обучението в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Обучението по “Marketing Fundamentals” ще се води от Георги Малчев.
  • Content Marketing – Тук участниците ще могат да усвоят най-устойчивият подход за промотиране на дадена марка – маркетинг чрез съдържание. В него ще усвоят тънкостите както на текстовото съдържание, така и на визуалното и видео съдържание. В детайлите на content marketing-a ще ви посвети Василена Вълчанова.
  • E-mail Marketing – Това е един практически курс, представящ добрите практики в имейл маркетинга, които са доказани на практика в реална бизнес среда. Програмата на курса ще запознае участниците както с теоретичните основи на имейл маркетинга, така и с практическите стъпки, водещи до изграждането на работещ e-mail канал. Обучението ще се води от Жюстин Томс.
  • Facebook Marketing – Социалните мрежи са едно от най-добрите средства за маркетинг кампании, включвайки в себе си милиони потребители, до които вашата реклама може да достигне мигновено. За целта обаче трябва да знаете начина на функциониране на най-разпространените социални платформи, как се оптимизира комуникацията в тях и как да ги използваме като ефективни канали за постигането на конкретни и измерими бизнес цели. Тайните на Facebook Marketing-a ще ви разкрие Бисер Вълов.

  • Google AdWords – Социалните мрежи и e-mail маркетинга са важни за изграждането на една успешна дигитална маркетинг кампания. Една от най-съществените части обаче е рекламирането чрез специализираната платформа на Google – Google AdWords. Чрез нея вашата реклама може да достигне до желаната от вас аудитория, която използва търсачката на Google. В курса ще бъдат засегнати всички основни типове кампании – (Search, Google Display Network & Video), как да бъдат изградени те и как да се управляват. Курсът ще се води от Мартин Войнов.
  • SEO – След AdWords на участниците им предстои да усвоят в детайли и оптимизацията на търсачки (Search Engine Optimisation) – какво е семантично ядро на ключови думи, инструменти и начини за намирането им, структуриране на събраните данни и съставяне на план за съдържанието. Курсът ще се води от Геннадий Воробьов.
  • Google Analytics – В днешно време печалбата и успехът на един бизнес зависят изцяло от неговото дигитално съществуване. Този курс ще помогне на курсистите да намерят отговор на маркетинг въпросите, по един обективен начин, показвайки им как да обработват данните на своите проекти и да извличат информация от тях. Тънкостите на дигиталния анализ с Google Analytics ще ви бъдат показани от Симеон Емануилов и Геннадий Воробьов.
  • Digital Creative – След курсовете с по-практична насоченост, идва ред на курс, който е с по-креативна насоченост. В “Digital Creative” участниците ще могат да развият своите творчески умения, с които да създават работещи решения за дигитална среда, както и по какъв начин да запълнят „празнината“ между онлайн и офлайн комуникацията. Digital Creative ще се води от Ангел Искрев.
  • E-commerce – Програмата ще приключи с курса по електронна търговия. В него курсистите ще могат да усвоят тънкостите в планирането, анализирането и развиването на онлайн магазин, включвайки в това всичко научено от предходните курсове. С детайлите на електронната търговия ще ви запознае Димитър Савов.

Всеки един от преподавателите в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, е професионалист с дългогодишен опит в съответната сфера. По време на курсовете ще имате възможност да прилагате наученото, решавайки реални казуси свързани с реални бизнес проблеми. След успешното приключване на програмата по дигитален маркетинг с оценка по-висока от много добър 5.00, ще имате възможност да получите сертификат от SoftUni Digital, а придобитите знания от трите Google курса (Google AdWords, SEO, Google Analytics) ще са ви напълно достатъчни, за да се явите и за сертификат от Google.

Преди началото на самата програма по дигитален маркетинг сме подготвили девет семинара, чиито теми ще съвпаднат с темите на курсовете. Започнахме със семинарa "Маркетинг в дигиталната ера", който се проведе на 27-ми юни, а следващият семинар е "Конфигурация на Analytics акаунт", който ще се проведе на 6-ти юли. След него ви очакват още седем интересни семинара.

Ако искате да придобиете реални практически умения и знания в сферата на дигиталния маркетинг, то цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital е най-доброто място, където можете да придобиете едновременно теоретични и практически умения и да се превърнете в пълноценен експерт по дигитален маркетинг.

Не пропускайте своя шанс и кандидатствайте още днес!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.