„Най-ценното за мен бе пълният обхват, който програмата дава върху всички елементи на дигиталния маркетинг“ – Анна Иванова
Анна Иванова е част от успешно завършилите курсисти на SoftUni Digital. В следващите редове ще ни разкаже повече за своя опит със СофтУни, впечатленията ѝ от лекциите и метода на преподаване на нашите лектори, а за финал ще отправи своя съвет към бъдещите курсисти. Вижте интервюто, което проведохме с нея:
Здравей, Анна! Представи се малко по-детайлно пред нас
Казвам се Анна Иванова, завършила съм Стопанския факултет на СУ Св. Климент Охридски. Занимавам се с маркетинг, като от скоро съм Маркетинг Мениджър в Jacobs Douwe Egberts България.
Как започна историята ти със SoftUni?
За SoftUni знам отдавна, мъжът ми беше част от първата цялостна програма по дигитален маркетинг. Именно от него чух за програмата за първи път, а след това имах възможност и да наблюдавам как протичаше неговото обучение.
Кои курсове завърши и кое е най-важното, което обучението при нас остави в теб като впечатление?
Завърших цялостната програма по дигитален маркетинг. Като човек, който дълги години беше работил в маркетинга, много неща ми бяха познати, но не бях навлизала в такава дълбочина, а с някои от темите се сблъсквах за първи път в детайли, само знаех, че съществуват. Като цяло най-ценното за мен беше пълния обхват, който програмата дава върху всички елементи на дигиталния маркетинг – дори ако човек в бъдеще реши да не са занимава с всички тях или се насочи към по-тясна специализация, е много полезно да имаме поглед върху всички възможности.
Какво мислиш за лекторския състав на SoftUni Digital?
Смятам, че лекторите са прецизно подбрани и всеки от тях успяваше да помага за изграждане на цялостна представа за материята, базирана до голяма степен не само на теория, а и на доста личен опит и примери от практиката.
А какви са впечатленията ти от курсовете?
За мен материалът беше абсолютно достатъчен: не предполага, че човек ще стане тесен специалист в дадена сфера само на база на наученото по време Fundamentals Program, но дава достатъчно стабилна база, над която може да се надгради, ако човек реши да се занимава професионално или да продължи с по-тясна специализация в SoftUni Digital.
Какво се промени за теб, след като започна обучението си при нас?
Обучението в SoftUni за мен съвпадна с доста промени в личен план: в края на курса излязох и в отпуск по майчинство, по време на което имах достатъчно време да приложа и част от наученото на практика. Започнах да се занимавам с различни дигитални проекти, свързани предимно с работата на малки бизнеси и мисля, че успях да постигна добри резултати. Тази дейност като цяло ми беше полезна, защото до момента бях работила в големи компании и маркетинг отдели – т.е. от страната на клиента, който определя какви искат да са резултатите, а сега имах възможност аз да съм човекът, който работи по предлагане на решения и постигане на резултати за клиентите.
След края на майчинството се насочих отново към маркетинг в голяма международна компания и все още се опитвам да работя и по различни дигитални проекти, тъй като за мен това е много важен път на бъдещо развитие.
Какъв съвет би отправил към бъдещите курсисти на СофтУни?
Да използват на максимум получените знания😊 На мен лично ми се е случвало дори година след приключване на курса да се върна назад и да гледам пак някоя лекция, за да си припомня как точно се правеше нещо.
---
Ако и ти искаш да се преквалифицираш или да надградиш знанията си по дигитален маркетинг, не се чуди, а кандидатствай за цялостната ни програма. Също така следи блога и ако искаш да станеш част от историите в него, ни пиши на content@softuni.bg.