Курс Еcommerce Growth Hacking - декември 2017 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Еcommerce Growth Hacking - декември 2017

Умения, които ще придобиеш

  • Проектиране или оптимизация на основната структура на онлайн магазин
  • Проектиране на основните страници в онлайн магазин
  • Подобряване на потребителското преживяване в онлайн магазина
  • Подобряване на обслужването на клиентите
  • Оптимизация на конверсиите

Теми

  • Въведение в електронната търговия

    • Тук ще разгледаме основите на един онлайн магазин, кои са елементите му и кои са често допусканите грешки при създаването му. Ще отбележим основните понятия, термини и похвати;
    • Кои са базовите знания, които трябва да имаме, какво трябва да проучим и установим преди да пристъпим към изграждане или оптимизация на един онлайн магазин?;
    • Промоции и активности. Кои типове акции и промоции  работят онлайн, каква е целта им, кога и как се правят и кои не работят въобще? 
  • Основна структура на онлайн магазина

    • Как да структурираме нашия магазин?;
    • Как трябва да подредим и структурираме категориите?;
    • Какви и колко филтри трябва да има в магазина ни. Как и къде да са разположени?;
    • Как трябва да са подредени продуктите в магазина ни?;
    • Лендинг страници.

  • Представяне на продуктите

    • Как да структурираме страницата на продукта?;
    • Как да направим описания, които продават?;
    • Ценообразуване и представяне на цените;
    • Активиране на промоции в продукта;
    • Как да правим снимки на продуктите? В кои случаи да правим видео или 360 градусови снимки. Как можем да правим лесно и не много скъпо всички тези неща?;
    • Cros-Sell & Upsell;
    • Ревюта от потребители и ревюта от клиенти.

  • Количка, Checkout и завършване на поръчката

    • Структура на количката и структура на чекаута кои са добрите практики и какво е важно да направим във всеки магазин;
    • Потребителското преживяване по време на всеки етап от поръчката;
    • Cross-sell & Upsell в по време на поръчката;
    • Как да минимизираме изоставените колички;
    • Условия за доставка, връщане и замяна.
  • Обслужване на клиентите и какво се случва след поръчката

    • Как да ангажираме клиентите си с нашия бранд?;
    • Как да използваме клиентите си за т.нар. Social Proof?;
    • Как да задържим клиентите си и те да поръчат отново и отново?;
    • Как да стимулираме клиентите си да ни препоръчат на приятели и познати? 


  • Автоматизация на маркетинга и ремаркетинг

    • Как да автоматизираме работата си като маркетолози?;
    • Какви са съвременните инструменти за автоматизация?;
    • Кои процеси можем да автоматизираме? Кои процеси трябва да автоматизираме? И кои процеси трябва да правим ръчно независимо от необятните и уникални инструменти които правят всичко автоматично срещу поредните 20-30-50 долара на месец?

  • Изпит

    Още няма описание за тази лекция

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален опит в сферата на видео продукцията, обработката и разпространението на видео.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

140 лв.

Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Христо Атанасов

Преподавател

Христо Атанасов е основател и управител на дигитална агенция WeKnowHow. Основния му фокус в последните 4 години е електронната търговия, като успешно ръководи проекти на големи международни и местни клиенти – Еконт Експрес, верига спортни магазини Tempo, Хиполенд, Dell България, Оптикласа, Paradise Center и много други.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.