Еcommerce Growth Hacking - декември 2017
За курса
Курсът ще ви запознае с основите на Conversion Rate Optimisation. Ще научите как да структурирате онлайн магазин - категории, филтри, основни страници, представяне на продуктите и най-важното количката и чекаут-а. Ще минем през целия път на потребителя - от влизането му в сайта, как да улесним и подобрим престоя му, как да го спечелим да направи покупка, как да увеличи стойността на покупката си и какво да направим, за да не го изпуснем да си тръгне точно преди да е завършил поръчката си.
Умения, които ще придобиеш
- Проектиране или оптимизация на основната структура на онлайн магазин
- Проектиране на основните страници в онлайн магазин
- Подобряване на потребителското преживяване в онлайн магазина
- Подобряване на обслужването на клиентите
- Оптимизация на конверсиите
- 1 Въведение в електронната търговия
- 2 Основна структура на онлайн магазина
- 1 Въведение в електронната търговия
-
Въведение в електронната търговия
- Тук ще разгледаме основите на един онлайн магазин, кои са елементите му и кои са често допусканите грешки при създаването му. Ще отбележим основните понятия, термини и похвати.
- Кои са базовите знания, които трябва да имаме, какво трябва да проучим и установим преди да пристъпим към изграждане или оптимизация на един онлайн магазин?
- Промоции и активности. Кои типове акции и промоции работят онлайн, каква е целта им, кога и как се правят и кои не работят въобще? - 2 Основна структура на онлайн магазина
-
Основна структура на онлайн магазина
- Как да структурираме нашия магазин?
- Как трябва да подредим и структурираме категориите?
- Какви и колко филтри трябва да има в магазина ни. Как и къде да са разположени?
- Как трябва да са подредени продуктите в магазина ни?
- Лендинг странициРесурси от темата
- 3 Представяне на продуктите
- 4 Количка, Checkout и завършване на поръчката
- 3 Представяне на продуктите
-
Представяне на продуктите
- Как да структурираме страницата на продукта?
- Как да направим описания, които продават?
- Ценообразуване и представяне на цените. Активиране на промоции в продукта.
- Как да правим снимки на продуктите? В кои случаи да правим видео или 360 градусови снимки. Как можем да правим лесно и не много скъпо всички тези неща?
- Cros-Sell & Upsell
- Ревюта от потребители и ревюта от клиентиРесурси от темата
- 4 Количка, Checkout и завършване на поръчката
-
Количка, Checkout и завършване на поръчката
- Структура на количката и структура на чекаута кои са добрите практики и какво е важно да направим във всеки магазин.
- Потребителското преживяване по време на всеки етап от поръчката
- Cross-sell & Upsell в по време на поръчката
- Как да минимизираме изоставените колички
- Условия за доставка, връщане и замянаРесурси от темата
- 5 Обслужване на клиентите и какво се случва след поръчката
- 6 Автоматизация на маркетинга и ремаркетинг
- 5 Обслужване на клиентите и какво се случва след поръчката
-
Обслужване на клиентите и какво се случва след поръчката
- Как да ангажираме клиентите си с нашия бранд?
- Как да използваме клиентите си за т.нар. Social Proof?
- Как да задържим клиентите си и те да поръчат отново и отново?
- Как да стимулираме клиентите си да ни препоръчат на приятели и познати?Ресурси от темата
- 6 Автоматизация на маркетинга и ремаркетинг
-
Автоматизация на маркетинга и ремаркетинг
- Как да автоматизираме работата си като маркетолози?
- Какви са съвременните инструменти за автоматизация?
- Кои процеси МОЖЕМ да автоматизираме? Кои процеси ТРЯБВА да автоматизираме? И кои процеси трябва да правим РЪЧНО независимо от необятните и уникални инструменти които правят всичко автоматично срещу поредните 20-30-50 долара на месец?Ресурси от темата
- 7 Изпит
- 7 Изпит
-
Изпит
Проектът ще представлява кратък одит на избран от участника български сайт с препоръчки за оптимизация и подобрения на базата на научените в курса умения и практики.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален опит в сферата на видео продукцията, обработката и разпространението на видео.
До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Можете да се запишете за онлайн обучението по всяко време, като ще имате възможност да гледате лекциите в удобен за вас момент от всяка точка на света. Ще имате право да използвате ресурсите от курса за неограничен период от време.
Как мога да се запиша?
За да се запишете за курса, кликнете на бутона " ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане.

Имам ли възможност да се явя на изпит и да взема сертификат?
Ще можете да се явите на изпит при следващо присъствено издание на курса и да вземете официален сертификат от SoftUni Digital при оценка над Мн. добър 5.00.
Какви са формите на обучение?
Имате възможност да изберете да се запишете в обучението в онлайн форма. Ще имате достъп до материалите от всяка точка на света за неограничен период от време.
Колко струва обучението в курса?
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за курса
| 140 лв. |
Онлайн |
| 20 лв. |

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 7 дни след записване в обучението.