Курсът ще ви запознае с основите на Conversion Rate Optimisation. Ще научите как да структурирате онлайн магазин - категории, филтри, основни страници, представяне на продуктите и най-важното количката и чекаут-а. Ще минем през целия път на потребителя - от влизането му в сайта, как да улесним и подобрим престоя му, как да го спечелим да направи покупка, как да увеличи стойността на покупката си и какво да направим, за да не го изпуснем да си тръгне точно преди да е завършил поръчката си.
Еcommerce Growth Hacking - декември 2017
Умения, които ще придобиеш
- Проектиране или оптимизация на основната структура на онлайн магазин
- Проектиране на основните страници в онлайн магазин
- Подобряване на потребителското преживяване в онлайн магазина
- Подобряване на обслужването на клиентите
- Оптимизация на конверсиите
Теми
-
Въведение в електронната търговия -
Въведение в електронната търговия
• Тук ще разгледаме основите на един онлайн магазин, кои са елементите му и кои са често допусканите грешки при създаването му. Ще отбележим основните понятия, термини и похвати;
• Кои са базовите знания, които трябва да имаме, какво трябва да проучим и установим преди да пристъпим към изграждане или оптимизация на един онлайн магазин?;
• Промоции и активности. Кои типове акции и промоции работят онлайн, каква е целта им, кога и как се правят и кои не работят въобще?
Ресурси
-
Основна структура на онлайн магазина -
Основна структура на онлайн магазина
• Как да структурираме нашия магазин?;
• Как трябва да подредим и структурираме категориите?;
• Какви и колко филтри трябва да има в магазина ни. Как и къде да са разположени?;
• Как трябва да са подредени продуктите в магазина ни?;
• Лендинг страници.
Ресурси
-
Представяне на продуктите -
Представяне на продуктите
• Как да структурираме страницата на продукта?;
• Как да направим описания, които продават?;
• Ценообразуване и представяне на цените;
• Активиране на промоции в продукта;
• Как да правим снимки на продуктите? В кои случаи да правим видео или 360 градусови снимки. Как можем да правим лесно и не много скъпо всички тези неща?;
• Cros-Sell & Upsell;
• Ревюта от потребители и ревюта от клиенти.
Ресурси
-
Количка, Checkout и завършване на поръчката -
Количка, Checkout и завършване на поръчката
• Структура на количката и структура на чекаута кои са добрите практики и какво е важно да направим във всеки магазин;
• Потребителското преживяване по време на всеки етап от поръчката;
• Cross-sell & Upsell в по време на поръчката;
• Как да минимизираме изоставените колички;
• Условия за доставка, връщане и замяна.
Ресурси
-
Обслужване на клиентите и какво се случва след поръчката -
Обслужване на клиентите и какво се случва след поръчката
• Как да ангажираме клиентите си с нашия бранд?;
• Как да използваме клиентите си за т.нар. Social Proof?;
• Как да задържим клиентите си и те да поръчат отново и отново?;
• Как да стимулираме клиентите си да ни препоръчат на приятели и познати?
Ресурси
-
Автоматизация на маркетинга и ремаркетинг -
Автоматизация на маркетинга и ремаркетинг
• Как да автоматизираме работата си като маркетолози?;
• Какви са съвременните инструменти за автоматизация?;
• Кои процеси можем да автоматизираме? Кои процеси трябва да автоматизираме? И кои процеси трябва да правим ръчно независимо от необятните и уникални инструменти които правят всичко автоматично срещу поредните 20-30-50 долара на месец?
Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
140 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Христо Атанасов
Преподавател