Курс Marketing Strategy - април 2023 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Marketing Strategy - април 2023

Начало Начало: 11 април 2023
продължителност 6 седмици
кредити 9 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Стратегическо бизнес планиране
  • Копирайтинг за продажбени цели
  • Планиране и одит на оперативни маркетинг дейности
  • Създаване на потребителско преживяване
  • Управление на ценова политика и продуктово портфолио
  • Създаване и управление на програми за лоялност

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Стратегическо маркетинг целеполагане - от къде да се започне и как да се намери отговора на въпроса "защо"?

    • Защо потребителското преживяване е важно?;
    • Една цел, различни подходи - дърво на хипотезите;
    • Прототипиране на стратегията;
    • Stage - Gate процес;
    • Lean методология;
    • Корпоративна визия, мисия, стратегия и тактика и защо всички те не са просто „кухи“ термини на корпоративния сайт;
    • Как да се пише корпоративна философия и манифест?

    Дата: 11 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетинг на архетипите - хората, на които се продава (buying persona)

    • Кого се таргетира – persona vs таргет аудитория?
    • Buyer persona, User persona, Content persona и Influencer;
    • Маркетинг на архетипите;
    • Таргет аудиторията според чувствителността им към иновации;
    • Таргет аудиторията според според поколенческите характеристики – XYZ поколения;
    • Как навици на потребителите „контролират“ онлайн и офлайн съдържанието, което създавате;
    • Да се напише първия „еditorial brief“.

    Дата: 13 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Комуникационна стратегия - тактически подход при планиране на маркетинг каналите

    • Маркетинг на съдържанието – как да се избере подхода според целите на бизнеса?;
    • Кои са най-добрите маркетинг модели и практики?;
    • Проучване на конкуренцията – преки и непреки конкуренти;
    • SWOT анализ;
    • Петте сили на Портър;
    • Стратегически анализ;
    • Матрица на Бостънската консултантска група;
    • 12-те най-добри маркетинг практики, които ще превърнат бизнеса в лидер на пазара;
    • Редакционен бриф;
    • Брандирано съдържание и календар.

    Дата: 18 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop

    • Планиране на курсовия проект и какво НЕ трябва да има в него - споделяне на някои от най-лошите примери от практиката. Обсъждане на домашни.

    Дата: 20 април (четвъртък), от 19:00 до 21:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Планиране на маркетинг фунията и как се прави "дизайн" на потребителско преживяване

    • Вчера, днес и утре – как се развива маркетинга на съдържанието от памтивека до изкуствения интелект;
    • Защо е важно да се планира маркетинг фуния и как се управлява?;
    • Какво се крие зад абревиатурите TOFU, MOFU, BOFU и защо е важно да се владеят?;
    • 17 доказани тактики за успех на всяка маркетинг кампания;
    • AIDA модел;
    • Потребителските пътеки в комуникационната стратегия.

    Дата: 25 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетинг и комуникация "навън" - планиране и управление на платена реклама (performance)

    • Платена реклама или брандинг – как се избира?;
    • Маркетинг стратегия според жизнения цикъл на продукта;
    • Earned | Paid | Owned медийни канали – защо се говори за "маркетинг микс", а не кампания?;
    • Pull vs Push маркетинг стратегия;
    • Героят с хиляди лица за силата на историите;
    • Добри и лоши практики – практични съвети за следващата ви кампания.

    Дата: 27 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетинг и комуникация "навътре" - employer branding

    • Как маркетингът "навън" отразява комуникацията "вътре"?;
    • Защо е важен работодателският брандинг, т.нар. Employer branding value proposition?;
    • Аристотел е Бог - силата на етос, патос и логос;
    • Как се използват нуждите и емоциите, за да се изгради рекламна кампания?;
    • Подсъзнателни послания, които се изпращат;
    • Защо е нужен mood board?;
    • Четирите бизнес модела, които ще "изстрелят" маркетинга към върха;
    • Седемте типа брандинг стратегии.

    Дата: 2 май (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop

    • Планиране на курсовия проект и какво ТРЯБВА да има в него - споделяне на някои от най-добрите примери от практиката. Обсъждане на домашни.

    Дата: 4 май (четвъртък), от 19:00 до 21:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Тайната на успеха

    • Маркетинг стратегия и маркетинг план – къде са разликите и защо е важно да се правят?;
    • Business canava – най-добрият приятел;
    • Как се планира бизнес и какво търсят инвеститорите?;
    • Как се подготвя успешно пич дек?;
    • Как се привлеча вниманието на инвеститора за 30 сек.?;
    • Ефективна работа с партньори и подизпълнители;
    • Управление на проекти и екипи – инструменти и добри практики;
    • Как се рекламират услугите, ако сте консултант на свободна практика?

    Дата: 9 май (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Q&A сесия, разглеждане на реален казус и подготовка за изпита.

    Дата: 11 май (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 21 май до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 20 и 21 май, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 20 май до 23:30 часа на 21 май.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 11 юни до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 10 и 11 юни, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 10 юни до 23:30 часа на 11 юни.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящи както за студенти и хора без опит, така и за маркетинг специалисти с дългогодишен опит и предприемачи, които търсят систематизиран подход и темплейти за организиране и измерване на маркетинг кампаниите си. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 9 април. Обучението стартира на 11 април 2023 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 21 май, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 20 май и 21 май.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 18 април).

Ивелина Атанасова - Генчев

Преподавател

Ивелина Атанасова – Генчев е бизнес консултант по пазарни стратегии и маркетинг на растежа. Създател на newtrend.agency - бизнес клиника® за дигитална трансформация на бизнеса. Ментор в редица международни акселераторски програми за стартиращи компании. Автор на теорията за "дигиталните деца" и основен двигател на глобалната инициатива за трансформация на образованието DigitalKidZ: "Училище с отворен код". Съ-основател на българския клон на световната организация - Women in Tech. В професионалната ѝ визитка присъстват отличия за "Жена на годината" в категория "Иновации и технологии" (2016) и отличие от Президента на Република България – Румен Радев за висок обществен принос в областта на компютърните науки – награди "Джон Атанасов" (2017). Модератор на маркетинг журито в конкурса "Сайт на годината".

Marketing Strategy - април 2023

Начало: 11 април 2023
6 седмици
9 кредита
Advanced
Запиши се
Marketing Strategy - април 2023

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.