Marketing Strategy - април 2023
Ще придобиете ценни знания и умения, както при пускане на нови продукти на пазара, навлизане в нови пазари, разширяване на (маркетинг) дейността, така и за по-прецизно управление и одит на всички активни маркетинг дейности в компанията.
Фокусът на съдържанието в курса е добре балансиран. Разглеждат се както аналитичните бизнес процеси и ефективно управление на планираните ресурси и бюджет, така и тактики и инструменти за развиване на креативността и създаване на нестандартни рекламни кампании.
Съдържанието е наситено с успешните примери от практиката - както на местни, малки компании, така и от световни брандове и глобални пазари. Всички примери са сведени до лесен и систематизиран подход за работа, който може да бъде приложен във всеки един момент от всеки студент.

Умения, които ще придобиеш
- Стратегическо бизнес планиране
- Копирайтинг за продажбени цели
- Планиране и одит на оперативни маркетинг дейности
- Създаване на потребителско преживяване
- Управление на ценова политика и продуктово портфолио
- Създаване и управление на програми за лоялност
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Стратегическо маркетинг целеполагане - от къде да се започне и как да се намери отговора на въпроса "защо"? -
Стратегическо маркетинг целеполагане - от къде да се започне и как да се намери отговора на въпроса "защо"?
• Защо потребителското преживяване е важно?; • Една цел, различни подходи - дърво на хипотезите; • Прототипиране на стратегията; • Stage - Gate процес; • Lean методология; • Корпоративна визия, мисия, стратегия и тактика и защо всички те не са просто „кухи“ термини на корпоративния сайт; • Как да се пише корпоративна философия и манифест? Дата: 11 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Маркетинг на архетипите - хората, на които се продава (buying persona) -
Маркетинг на архетипите - хората, на които се продава (buying persona)
• Кого се таргетира – persona vs таргет аудитория? • Buyer persona, User persona, Content persona и Influencer; • Маркетинг на архетипите; • Таргет аудиторията според чувствителността им към иновации; • Таргет аудиторията според според поколенческите характеристики – XYZ поколения; • Как навици на потребителите „контролират“ онлайн и офлайн съдържанието, което създавате; • Да се напише първия „еditorial brief“. Дата: 13 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Комуникационна стратегия - тактически подход при планиране на маркетинг каналите -
Комуникационна стратегия - тактически подход при планиране на маркетинг каналите
• Маркетинг на съдържанието – как да се избере подхода според целите на бизнеса?; • Кои са най-добрите маркетинг модели и практики?; • Проучване на конкуренцията – преки и непреки конкуренти; • SWOT анализ; • Петте сили на Портър; • Стратегически анализ; • Матрица на Бостънската консултантска група; • 12-те най-добри маркетинг практики, които ще превърнат бизнеса в лидер на пазара; • Редакционен бриф; • Брандирано съдържание и календар. Дата: 18 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Workshop -
Workshop
• Планиране на курсовия проект и какво НЕ трябва да има в него - споделяне на някои от най-лошите примери от практиката. Обсъждане на домашни. Дата: 20 април (четвъртък), от 19:00 до 21:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Планиране на маркетинг фунията и как се прави "дизайн" на потребителско преживяване -
Планиране на маркетинг фунията и как се прави "дизайн" на потребителско преживяване
• Вчера, днес и утре – как се развива маркетинга на съдържанието от памтивека до изкуствения интелект; • Защо е важно да се планира маркетинг фуния и как се управлява?; • Какво се крие зад абревиатурите TOFU, MOFU, BOFU и защо е важно да се владеят?; • 17 доказани тактики за успех на всяка маркетинг кампания; • AIDA модел; • Потребителските пътеки в комуникационната стратегия. Дата: 25 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Маркетинг и комуникация "навън" - планиране и управление на платена реклама (performance) -
Маркетинг и комуникация "навън" - планиране и управление на платена реклама (performance)
• Платена реклама или брандинг – как се избира?; • Маркетинг стратегия според жизнения цикъл на продукта; • Earned | Paid | Owned медийни канали – защо се говори за "маркетинг микс", а не кампания?; • Pull vs Push маркетинг стратегия; • Героят с хиляди лица за силата на историите; • Добри и лоши практики – практични съвети за следващата ви кампания. Дата: 27 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Маркетинг и комуникация "навътре" - employer branding -
Маркетинг и комуникация "навътре" - employer branding
• Как маркетингът "навън" отразява комуникацията "вътре"?; • Защо е важен работодателският брандинг, т.нар. Employer branding value proposition?; • Аристотел е Бог - силата на етос, патос и логос; • Как се използват нуждите и емоциите, за да се изгради рекламна кампания?; • Подсъзнателни послания, които се изпращат; • Защо е нужен mood board?; • Четирите бизнес модела, които ще "изстрелят" маркетинга към върха; • Седемте типа брандинг стратегии. Дата: 2 май (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Workshop -
Workshop
• Планиране на курсовия проект и какво ТРЯБВА да има в него - споделяне на някои от най-добрите примери от практиката. Обсъждане на домашни. Дата: 4 май (четвъртък), от 19:00 до 21:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Тайната на успеха -
Тайната на успеха
• Маркетинг стратегия и маркетинг план – къде са разликите и защо е важно да се правят?; • Business canava – най-добрият приятел; • Как се планира бизнес и какво търсят инвеститорите?; • Как се подготвя успешно пич дек?; • Как се привлеча вниманието на инвеститора за 30 сек.?; • Ефективна работа с партньори и подизпълнители; • Управление на проекти и екипи – инструменти и добри практики; • Как се рекламират услугите, ако сте консултант на свободна практика? Дата: 9 май (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
• Q&A сесия, разглеждане на реален казус и подготовка за изпита. Дата: 11 май (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
• Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 21 май до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 20 и 21 май, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 20 май до 23:30 часа на 21 май.
Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
• Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 11 юни до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 10 и 11 юни, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 10 юни до 23:30 часа на 11 юни.
ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 9 април. Обучението стартира на 11 април 2023 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 21 май, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 20 май и 21 май.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
240 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 18 април).

Ивелина Атанасова - Генчев
Преподавател
