Курс Marketing Basics - март 2023 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Marketing Basics - март 2023

Начало Начало: 27 март 2023
продължителност 4 седмици
кредити 3 кредита
Basics
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Поставяне на бизнес и маркетинг цели
  • Идентифициране на стойностно предложение и таргет потребители
  • Прилагане на маркетинг принципи
  • Изграждане на бранд идентичност
  • Анализиране на бизнес модели
  • Планиране и подобряване на маркетинг дейности

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение

    • Въведение в курса и програмата;
    • Как да определя своето ниво и как да заложа правилни цели за курса?;
    • Допълнителна информация и задания.

    Дата: 27 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетинг и дигитален маркетинг – основи

    • Какво е маркетинг?;
    • Как се променя маркетингът в дигитална среда - директна връзка потребител-марка, променящи се формати, бърза комуникация?;
    • Какво не се променя в дигитална среда - фокус върху потребителите, ясно стойностно предложение, експериментиране с различни подходи.

    Дата: 29 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Бизнес модел

    • Business Model Canvas - какво включва, как се изгражда?;
    • Как отделните части на бизнес модела си влияят една на друга?;
    • Как отделните части на бизнес модела обуславят маркетинга на компанията?

    Дата: 3 април (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Стойностно предложение и позициониране

    • Value Proposition Canvas - какво включва, как се изгражда?;
    • Сегментиране и различни предложения за различни аудитории;
    • Маркетингово позициониране - какво е, как се разработва стратегия за позициониране и диференциация на бранда.

    Дата: 5 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop: Изграждане на бизнес модел

    • Подробно разглеждане на всеки един от елементите на Business model canvas;
    • Изграждане на Business Model Canvas за реален бизнес.

    Дата: 6 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Потребителско поведение. Микромоменти и потребителска пътека

    • Потребителски фунии;
    • Loyalty loop;
    • Потребителска пътека;
    • Микромоменти;
    • STEPPS модел.

    Дата: 10 април (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетинг планиране

    • Роля на маркетинг планирането;
    • Видове планове;
    • Елементи на маркетинг плана;
    • Целеви аудитории;
    • Канали и видове съдържание;
    • Планиране на време, ресурси, бюджети и очаквани резултати.

    Дата: 12 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop: Изграждане на маркетинг план

    • Подробно разглеждане на всеки елемент от процеса на планиране.

    Дата: 13 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Брандинг

    • Какво представлява един бранд?;
    • Как се изгражда марка: brand why (Sinek), tone of voice, brand behavior?;
    • Лого, дизайн, стайлгайдове - накратко;
    • Слоган, ключови послания;
    • Реално съществуване на бранда - кампании, каузи и др.

    Дата: 17 април (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Обобщение

    • Кратко обобщение на основните концепции;
    • Насоки за изпита;
    • Въпроси и отговори с лектора.

    Дата: 19 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Теоретичният изпит ще се проведе на 22 и 23 април, като може да го стартирате най-рано в 10:00 часа на 22 април и най-късно в 21:59 часа на 23 април. След стартиране ще разполагате с 60 минути.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Теоретичният изпит ще се проведе на 26 и 27 април, като може да го стартирате най-рано в 10:00 часа на 26 април и най-късно в 21:59 часа на 27 април. След стартиране ще разполагате с 60 минути.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат известен опит в областта на маркетинга и владеят английски език на начално ниво. Подходящ избор е за тези, които искат да навлязат в маркетинг концепциите с конкретни и структурирани стъпки, които след това ще могат да приложат веднага.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 24 март. Обучението стартира на 27 март 2023 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от теоретична част. Тя ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 22 април и 23 април.

Ще получа ли грамота след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете грамота от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от теоретичната част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

Безплатно

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Изпит

Явяване на редовен изпит и издаване на грамота и удостоверение

50 лв. до 5 април 2023 г.
100 лв. от 6 април до 18 април 2023 г.

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпита (до 5 април).

Александър Иванов

Преподавател

Александър Иванов е изпълнителен директор на CreateX Digital Agency с над 50 клиенти от България, Англия и САЩ. Основател е и на медийната група "Дигитално Дело". През последните няколко години е бил Образователен директор на SoftUni Digital & SoftUni Creative. От скоро е Main Brand Ambassador на организацията. Той е един от учителите по програма “Заедно в Час”, преподавал е информационни технологии. Бил е координатор и лектор на международен Еразъм + проект базиран на метода “обучение чрез преживяване" с обучения в 5 държави.

Marketing Basics - март 2023

Начало: 27 март 2023
4 седмици
3 кредита
Basics
Запиши се
Marketing Basics - март 2023

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.