Курс Facebook Marketing Advanced - ноември 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Facebook Marketing Advanced - ноември 2022

Начало Начало: 22 ноември 2022
продължителност 9 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Правилно планиране на рекламни кампании
  • Създаване на автоматизирани правила
  • Създаване на подходящ микс от целеви аудитории
  • Успешно използване на ремаркетинг
  • Ефективно използване на задълбочените статистики
  • Правилно разпределяне на рекламни бюджети
  • Откриване на проблеми в кампании
  • Създаване на фунии и сетване на тракинги
Виж още

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в курса и новости във Facebook

    • Представяне на курса, основните теми в него и ползите, които курсистите ще получат от предстоящите лекции;
    • Запознаване с лектора;
    • Представяне на полезни ресурси, които ще бъдат използвани по време на курса.

    Дата: 22 ноември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Настройка на рекламна кампания

    • Начини на купуване на реклама във Facebook;
    • Auction, Reach & Frequency;
    • Facebook Quality score.

    Дата: 24 ноември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Facebook аудитории

    • Проучване и създаване на подходящи аудитории.

    Дата: 29 ноември (вторник) от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Стратегии за бюджетиране. Аttribution window

    • Разглеждане на различни варианти за бюджетиране и спечелване на аукциона;
    • Обясняване на функцията на attribution window.

    Дата: 1 декември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Използване на Pixel за напреднали

    • Как да подаваме правилно задания и как настройваме тракинги.

    Дата: 6 декември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на Remarketing и използване на аудитории

    • Ремаркетинг и проучване на възможностите за достигане на бивши, настоящи и потенциални клиенти;
    • Създаване на ремаркетинг аудитории, разделяне и таргетирането им със специфични послания според техните нужди.

    Дата: 8 декември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на съдържание. Копирайтинг и криейтив

    • Подготовка на рекламни послания и криейтиви за кампания;
    • Най-добри практики за създаване на текстове, сторителинг, изображения и видео.

    Дата: 13 декември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Ключови метрики за наблюдение

    • Кои важни метрики трябва да наблюдаваме и защо?

    Дата: 15 декември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Тестване, анализ и оптимизация

    • Анализ на постигнатите резултати, успехите и грешки след завършване на рекламна кампания;
    • Подобряване на бъдещи кампании.

    Дата: 20 декември (вторник) , от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Оптимизация на Landing Page

    • Каква е ролята на Landing page-a във Facebook рекламата?;
    • Оптимизация и съвети.

    Дата: 22 декември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop: разработване на стратегия. Прилагане

    • Разработване на стратегия и нейното прилагане.

    Дата: 5 януари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop: Анализ на резултатите. Подобряване

    • Анализиране на резултатите и план за подобряване.

    Дата: 10 януари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпит и отговаряне на въпроси.

    Дата: 12 януари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 22 януари до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 21 януари до 23:30 часа на 22 януари.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 12 февруари до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 11 февруари до 23:30 часа на 12 февруари.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в създаването на реклами във Facebook, които искат да надградят знанията си. Необходим е опит с управлението и оптимизацията на Facebook реклами, свободна работа с базови стратегии, метрики и настройки, които платформата предлага. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 20 ноември. Обучението стартира на 22 ноември 2022 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 22 януари, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 21 януари и 22 януари.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 29 ноември).

Андрей Петров

Преподавател

Андрей Петров е съосновател на BrainDonors и CreativeCorner. Едната занимаваща се с дигитален маркетинг, другата с Web Design & Development. Андрей е и консултант по PaidSocial на едни от водещите рекламодатели в Европа като международни банки, автомобилни брандове, фитнеси и други. Той е Meta Lead Trainer и бюджетите, които управляват надвишават 10 цифрени суми. Част от клиентите, работели с агенциите му са Anker, Home2U, Ardes, Philips, IvetLalova и други.

Facebook Marketing Advanced - ноември 2022

Начало: 22 ноември 2022
9 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Facebook Marketing Advanced - ноември 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.