Курс Conversion Rate Optimization and Automation - октомври 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Conversion Rate Optimization and Automation - октомври 2022

Начало Начало: 24 октомври 2022
продължителност 7 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се
Conversion Rate Optimization and Automation - октомври 2022 Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Анализ на Conversion rate през различни кохорти
  • Анализ на бизнес метриките в дигиталния маркетинг
  • Дефиниране на решения за подобрение на conversion rate
  • Настройка на CRM Marketing активности
  • Работа с избрани Marketing Automation инструменти
  • Цялостно подобрение на представянето на бизнеса в онлайн средата

Теми

  • Resources

    Още няма описание за тази лекция

  • CRO & Cohort Analysis

    • CR definitions;
    • CR for users & sessions;
    • CR by traffic sources;
    • CR in MCF;
    • CR by landing page types;
    • CR by user type (NS inbound sales).

    Дата: 24 октомври (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • CR Cohorts & Internal ways to improve conversion rate

    • CR by traffic sources;
    • CR in MCF;
    • CR by landing page types;
    • CR by user type (NS inbound sales);
    • UX & Design.

    Дата: 26 октомври (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Conversion Rate from SEO traffic

    • Brand & Non-brand traffic;
    • SE CR by landing pages.

    Дата: 31 октомври (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Conversion Rate from Paid Campaigns

    • CR from Facebook tagged & non-tagged traffic;
    • CR from Google Ads;
    • CR from Google Shopping;
    • CR from Shopping free listings.

    Дата: 2 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Revenue rate – optimization for revenue, not conversions

    • Tracking by user ID in Google Analytics;
    • LT using internal data;
    • Paid transactions Closed leads.

    Дата: 7 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Howto: UX Audit, Part. 1

    • Checklists;
    • UX playbooks;
    • Clickmap (heatmap), records;
    • 3 page types to analyze;
    • Examples.

    Дата: 9 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Howto: UX Audit, Part. 2

    • Design & Conversion rate;
    • Mythbusters;
    • A/B test;
    • Skeumorphism, Flatt Design & Neomorphism;
    • Text "design" & fonts;
    • Illustrations & Color;
    • Space;
    • Interaction.

    Дата: 14 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • CRM Marketing, Retention Marketing for CRO, Marketing Automation

    • Different CR for different funnel steps;
    • Type of sources for different funnels.

    Дата: 16 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • CRO & Automation Course Summary

    • Summary of all topics;
    • Useful links & tools;
    • Bonus tips & tools.

    Дата: 21 понеделник (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Exam preparation

    • Exam preparation;
    • Q&A.

    Дата: 23 ноевмри (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Bonus: CRO

    • Анализ на стъпките на потребителите до транзакцията за определяне на течове в трафика, анкетиране на потребителите, които напускат сайта;
    • Обработка на получените данни, формиране на хипотези и подготовка на техническото задание за формиране на алтернативна версия на дизайна на сайта;
    • Провеждане на А/Б тестове, взимане на решения за една работна версия на дизайна.

    Дата: 28 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Regular Exam

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 11 декември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 10 декември до 23:30 часа на 11 декември.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Retake Exam

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 8 януари до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 7 януари до 23:30 часа на 8 януари.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в PPC маркетинга, SEO и Google Analytics. Необходимо е курсистите да могат да създават рекламни кампании и да познават отлично термини като "маркетинг фуния", "conversion rate", "CPA" и "CPC". За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 22 октомври. Обучението стартира на 24 октомври 2022 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 11 декември, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 10 декември и 11 декември.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 31 октомври).

Генадий Воробьов

Преподавател

Геннадий Воробьов е съосновател и ръководител на Netpeak Bulgaria – една от най-големите агенции за дигитален маркетинг у нас. Агенцията е част от Netpeak Group с общо 7 офиса в 4 държави. Екипът на агенцията е фокусиран върху това да генерира печалби за малкия, средния и големия бизнеси в България и в чужбина. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital от самото ѝ създаване.

Георги Кандев

Преподавател

Георги Кандев започва своя професионален път в дигиталния маркетинг преди 9 г. Насочен изцяло към стратегии за performance дигитален маркетинг, специализира в PPC, SEO и Email Automation. Той заема длъжността Business Operations Manager и ръководи търговския отдел на Netpeak Bulgaria.

Conversion Rate Optimization and Automation - октомври 2022

Начало: 24 октомври 2022
7 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Conversion Rate Optimization and Automation - октомври 2022 Запиши се
Conversion Rate Optimization and Automation - октомври 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.