Курс Google Analytics Advanced - септември 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Google Analytics Advanced - септември 2022

Начало Начало: 12 септември 2022
продължителност 6 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Работа с Google Tag Manager
  • Умения за анализ на рекламни и маркетинг кампании
  • Работа с Google Data Studio
  • Работа с външни инструменти и Google Analytics API
  • Персонализиране на отчети в Google Analytics
  • Визуализиране на данни в Data Studio

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Sales Funnels and Web analytics

    • Advertising strategy;
    • Sales funnel;
    • Is there a difference between sales advertising and branding?;
    • Evaluate the effectiveness of advertising campaigns at each funnel step.

    Дата: 12 септември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Performance Strategies for different site types and industries

    • Conversion report, Multichannel & Assisted conversions;
    • Attribution models;
    • Attribution modeling tool.

    Дата: 14 септември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Custom Dimensions & Metrics

    • Custom Dimensions;
    • Implementation & Use cases;
    • Example reports;
    • Custom Metrics.

    Дата: 19 септември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Analytics alternative tools

    • Yandex Metrica;
    • Piwik;
    • Hotjar.

    Дата: 21 септември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Tag Manager

    • Introduction to GTM;
    • How to implement Facebook pixel tag with GTM?;
    • Analytics goals setup via GTM?;
    • How to implement structured data using GTM?;
    • Other examples.

    Дата: 26 септември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Data Studio

    • Introduction to Google Data Studio;
    • Templates of reports.

    Дата: 28 септември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Analytics API & Custom KPI reports

    • GA API advantages;
    • How to build your own KPI report using GA API?

    Дата: 3 октомври (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Measurement protocol

    • Way to send additional data to Google Analytics;
    • Ecommerce tracking using Measurement protocol.

    Дата: 5 октомври (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Case Study: Advanced reporting

    • How to track closed leads, TV, Radio & offline advertising;
    • Call tracking.


    Дата: 10 октомври (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Exam preparation

    • Q&A Session;
    • Exam preparation.

    Дата: 12 октомври (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Regular Exam

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 23 октомври до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 22 октомври до 23:30 часа на 23 октомври.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Retake Exam

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 13 ноември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 12 ноември до 23:30 часа на 13 ноември.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е предназначен за хора с опит в работата с Google Analytics, които искат да надградят знанията си. Необходимо е познание с навигацията в платформата, както и работата с различни отчети в Google Analytics. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 10 септември. Обучението стартира на 12 септември 2022 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 23 октомври, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 22 октомври и 23 октомври.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 19 септември).

Генадий Воробьов

Преподавател

Геннадий Воробьов е съосновател и ръководител на Netpeak Bulgaria – една от най-големите агенции за дигитален маркетинг у нас. Агенцията е част от Netpeak Group с общо 7 офиса в 4 държави. Екипът на агенцията е фокусиран върху това да генерира печалби за малкия, средния и големия бизнеси в България и в чужбина. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital от самото ѝ създаване.

Георги Кандев

Преподавател

Георги Кандев започва своя професионален път в дигиталния маркетинг преди 9 г. Насочен изцяло към стратегии за performance дигитален маркетинг, специализира в PPC, SEO и Email Automation. Преди да стане Team Lead, ръководи и отговаря за десетки клиентски проекти от България и света. Като PM заедно с Netpeak натрупват доста солидни опит и портфолио.

Google Analytics Advanced - септември 2022

Начало: 12 септември 2022
6 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Google Analytics Advanced - септември 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.