Курс Growth Marketing Strategies - май 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Growth Marketing Strategies - май 2022

Начало Начало: 23 май 2022
продължителност 5 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Изграждане на профил на идеалния клиент
  • Изграждане на карта на потребителската пътека
  • Изграждане на UX дизайн на уебсайт за персонализация и растеж
  • Създаване на план за Lead Gen стратегии и канали
  • Сегментиране на аудиториите за персонализация и автоматизиране
  • Създаване на програма за автоматизация на маркетинг операции

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Стратегии за растеж

    • Как да расте бизнесът ви?;
    • Цикли на растеж и изграждане на стратегия за растеж;
    • Пазарен анализ;
    • Проучване на конкуренцията;
    • Изграждане на профил на идеалния клиент;
    • Потребителски пътеки и дизайн;
    • Създаване на СМАРТ цели;
    • Идентифициране на ключови индикатори на успех.

    Дата: 23 май (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Потребителско придобиване - Част 1

    • Инбаунд тактики;
    • Уеб дизайн насочен към растеж - създаване на прототип на сайта и организацията на съдържанието;
    • Създаване на съдържание - разказване на истории;
    • Как марктек помагат тук?;
    • SEO.

    Дата: 25 май (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Потребителско придобиване - Част 2

    • Управление на комуникационните канали;
    • Изучаване на концепцията за POE канали (платени, собствени, придобити);
    • Детайлно изследване на каналите за комуникация;
    • Ads, PR campaigns;
    • E-mail кампании;
    • Инфлуенсъри, журналисти, анализатори;
    • Communities - Клиентски и потребителски къмюнитита.

    Дата: 30 май (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Ангажиране на потребителите - Част 1

    • Оптимизиране и мониторинг на потребителските пътеки и как ги администрираме;
    • Създаване на критерии и избор на маркетингова платформа;
    • Създаване на програма за автоматизиране през маркетингова платформа - nurturing/onboarding/recommended content/other campaigns.

    Дата: 2 юни (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Ангажиране на потребителите - Част 2

    • Програми за задържане и ангажираност - персонализация по всички канали - препоръки, предсказване;
    • Формати на съдържание за ангажиране;
    • Метрики;
    • Анализи;
    • Reporting;
    • Benchmarks.

    Дата: 6 юни (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Удовлетворяване на клиенти и потребители - Част 1

    • 360 градусов поглед над клиентите;
    • Доставяне на достатъчно данни към customer facing teams;
    • Съпорт и услуги;
    • Формати на съдържание за ангажиране;
    • Задържане на потребителя чрез персонализация по всички канали - препоръки, предсказване, програми за лоялност.

    Дата: 8 юни (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Удовлетворяване на клиенти и потребители - Част 2

    • Автоматизация и използване на програми за задържане;
    • NPS програми - измерване удовлетвореността на клиентите https://offers.hubspot.com/customer-service-metrics;
    • Идентифициране на промоутърите сред клиентите, ангажиране;
    • Ревюта от потребители;
    • Програми за рефериране и адвокатстване.

    Дата: 13 юни (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Обобщение и подготовка за финален проект

    • Подготовка за изпитното задание.

    Дата: 15 юни (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 26 юни до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 25 юни до 23:30 часа на 26 юни.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 17 юли до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 16 юли до 23:30 часа на 17 юли.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в дигиталния маркетинг, които искат да развият цялостна стратегия за растеж на успешна компания. Опитът в създаването на съдържание и базово познание на CRM системи са предимство. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 21 май. Обучението стартира на 23 май 2022 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 26 юни, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 25 юни и 26 юни.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 30 май).

Милен Янкулов

Преподавател

Милен Янкулов има повече от 16 г. опит в областта на маркетинга и продажбите. Работил е в различни сектори от икономиката - туризъм, медии, рекламни и дигитални агенции, IT. Работил е по интегрирани маркетинг и рекламни кампании на популярни брандове от финансовия, автомобилния, софтуерния и телекомуникационния бранш. Милен е експерт в по-голямата част от направленията на дигиталния маркетинг, като понастоящем той управлява маркетинг отдела в Българската компания за разработка на технологии за изкуствен интелект Sirma AI и управлява бранда, под който компанията прави бизнес по цял свят - Ontotext.

Growth Marketing Strategies - май 2022

Начало: 23 май 2022
5 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Growth Marketing Strategies - май 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.