Курс Growth Marketing Strategies - май 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Growth Marketing Strategies - май 2022

кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Изграждане на профил на идеалния клиент
  • Изграждане на карта на потребителската пътека
  • Изграждане на UX дизайн на уебсайт за персонализация и растеж
  • Създаване на план за Lead Gen стратегии и канали
  • Сегментиране на аудиториите за персонализация и автоматизиране
  • Създаване на програма за автоматизация на маркетинг операции

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Стратегии за растеж

    • Как да расте бизнесът ви?;
    • Цикли на растеж и изграждане на стратегия за растеж;
    • Пазарен анализ;
    • Проучване на конкуренцията;
    • Изграждане на профил на идеалния клиент;
    • Потребителски пътеки и дизайн;
    • Създаване на СМАРТ цели;
    • Идентифициране на ключови индикатори на успех.

  • Потребителско придобиване - Част 1

    • Инбаунд тактики;
    • Уеб дизайн насочен към растеж - създаване на прототип на сайта и организацията на съдържанието;
    • Създаване на съдържание - разказване на истории;
    • Как марктек помагат тук?;
    • SEO.

  • Потребителско придобиване - Част 2

    • Управление на комуникационните канали;
    • Изучаване на концепцията за POE канали (платени, собствени, придобити);
    • Детайлно изследване на каналите за комуникация;
    • Ads, PR campaigns;
    • E-mail кампании;
    • Инфлуенсъри, журналисти, анализатори;
    • Communities - Клиентски и потребителски къмюнитита.

  • Ангажиране на потребителите - Част 1

    • Оптимизиране и мониторинг на потребителските пътеки и как ги администрираме;
    • Създаване на критерии и избор на маркетингова платформа;
    • Създаване на програма за автоматизиране през маркетингова платформа - nurturing/onboarding/recommended content/other campaigns.

  • Ангажиране на потребителите - Част 2

    • Програми за задържане и ангажираност - персонализация по всички канали - препоръки, предсказване;
    • Формати на съдържание за ангажиране;
    • Метрики;
    • Анализи;
    • Reporting;
    • Benchmarks.

  • Удовлетворяване на клиенти и потребители - Част 1

    • 360 градусов поглед над клиентите;
    • Доставяне на достатъчно данни към customer facing teams;
    • Съпорт и услуги;
    • Формати на съдържание за ангажиране;
    • Задържане на потребителя чрез персонализация по всички канали - препоръки, предсказване, програми за лоялност.

  • Удовлетворяване на клиенти и потребители - Част 2

    • Автоматизация и използване на програми за задържане;
    • NPS програми - измерване удовлетвореността на клиентите https://offers.hubspot.com/customer-service-metrics;
    • Идентифициране на промоутърите сред клиентите, ангажиране;
    • Ревюта от потребители;
    • Програми за рефериране и адвокатстване.

  • Обобщение и подготовка за финален проект

    • Подготовка за изпитното задание.

  • Редовен изпит

    Още няма описание за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Още няма описание за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в дигиталния маркетинг, които искат да развият цялостна стратегия за растеж на успешна компания. Опитът в създаването на съдържание и базово познание на CRM системи са предимство. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

160 лв.

Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Милен Янкулов

Преподавател

Милен Янкулов има повече от 16 г. опит в областта на маркетинга и продажбите. Работил е в различни сектори от икономиката - туризъм, медии, рекламни и дигитални агенции, IT. Работил е по интегрирани маркетинг и рекламни кампании на популярни брандове от финансовия, автомобилния, софтуерния и телекомуникационния бранш. Милен е експерт в по-голямата част от направленията на дигиталния маркетинг, като понастоящем той управлява маркетинг отдела в Българската компания за разработка на технологии за изкуствен интелект Sirma AI и управлява бранда, под който компанията прави бизнес по цял свят - Ontotext.

Growth Marketing Strategies - май 2022

Начало: 23 май 2022
5 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Growth Marketing Strategies - май 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.