Курс Google Ads Advanced - май 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Google Ads Advanced - май 2022

Начало Начало: 10 май 2022
продължителност 7 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране и създаване на стратегия
  • Работа с Tag Manager и Google Analytics
  • Работа с инструменти за проучване
  • Работа с Google Ads Editor
  • Създаване и управление на различни типове кампании
  • Правилно разпределяне на рекламни бюджети

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Цели и стратегии

    • Основни принципи при стратегиите;
    • Анализ на сайт;
    • Проучвания;
    • Определяне на KPI;
    • Клиентски профил.

    Дата: 10 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Google Analytics и Tag manager

    • Потребителско поведение;
    • Google Analytics и Tag manager;
    • Настройка на реализации.

    Дата: 12 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Автоматизация в Google Ads

    • Бюджетът има ли значение?;
    • Стратегии за наддаване;
    • Custom Rules;
    • Скриптове.

    Дата: 17 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Ремаркетинг

    • Ремаркетинг в мрежата за търсене;
    • Ремаркетинг в дисплейната мрежа;
    • Ремаркетинг списъци;
    • Динамичен ремаркетинг;
    • Бисквитки;
    • Създаване на кампания.

    Дата: 19 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Одит

    • Google Ads Одит;
    • Профил;
    • Кампании;
    • Рекламни групи;
    • Разширения.

    Дата: 23 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение

    • Казуси;
    • Примери;
    • Задачи;
    • Въпроси и отговори;

    Дата: 27 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Кампании в търсачката

    • Quality score и Ad rank;
    • Структура;
    • Основни настройки;
    • Избор на ключови думи;
    • Подготовка на реклами;
    • Разширения;
    • Кампания;
    • Dynamic search ads.

    Дата: 31 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Кампании в дисплейна мрежа и видео

    • Дисплейни формати;
    • Видео формати;
    • Видове аудитории;
    • Създаване на видео кампания;
    • Създаване на Discovery кампания.

    Дата: 3 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Ads Editor

    • Въведение;
    • Инсталация;
    • Първи стъпки.

    Дата: 7 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Мониторинг и анализ

    • Основни принципи;
    • Модели на приписване;
    • Отчети в Google Ads;
    • Отчети в Google Analytics.

    Дата: 9 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Оптимизация

    • Основни принципи;
    • Оптимизация в Search;
    • Оптимизация в Display.

    Дата: 14 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение и подготовка за изпита

    • Казуси;
    • Примери;
    • Задачи;
    • Въпроси и отговори.

    Дата: 16 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 26 юни до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 25 и 26 юни, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 25 юни до 23:30 часа на 26 юни.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 17 юли до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 16 и 17 юли, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 16 юли до 23:30 часа на 17 юли.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е предназначен за хора с опит в създаването на рекламни кампании в Google Ads, които искат да надградят знанията си. Необходимо е познание в работатата с платформата, свободно навигиране в нея и разбиране на различните видове кампании. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 8 май. Обучението стартира на 10 май 2022 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 26 юни, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 25 юни и 26 юни.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 17 май).

Христо Митков

Преподавател

Христо Митков се занимава с продажби и дигитална реклама от 15 години. Той работи главно с малки и средни фирми, които обичайно очакват висока възвращаемост при минимална инвестиция . От 2013 година Христо е сертифициран Google Partner и се занимава с провеждането на обучения и семинари за организации като International Business School, Webseminari, Humanconsulting и SoftUni.

Google Ads Advanced - май 2022

Начало: 10 май 2022
7 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Google Ads Advanced - май 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.