Курс Building Digital Branding - юли 2021 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Building Digital Branding - юли 2021

Начало Начало: 07 юли 2021
продължителност 4 седмици
кредити 6 кредита
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Разбиране на основните компоненти на бранда и брандинга
  • Разпознаване на основните елементи при изграждането на бранд
  • Разпознаване на силните и слабите страни на един бизнес
  • Познаване на компонентите на стратегията за онлайн присъствие

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Основи на брандинга. Как се изгражда бранд.

    • Какво е бранд;
    • История на някои от най-популярните брандове;
    • Развитие на брандовете във времето;
    • Развитие на дигиталните брандове;
    • Кои са основните елементи на бранда;
    • Как технически се изгражда брандът;
    • Кои са основните стъпки в създаването и изграждането му;
    • Времеви измерения. Живот на бранда в дигитална среда - изменения;

    Дата: 7 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Swot анализ. Аудитория. Цели

    • Кои са силните и слабите страни на един бизнес, кои са възможностите за развитие и заплахите - без SWOT анализ няма как да градим силен бранд;
    • Кои са нашите таргет аудитории и какви са целите ни, за да знаем накъде вървим и поставим стабилни основи на нашия бранд;

    Дата: 12 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Сайтът като комуникационен център

    • Сайтът и като комуникационен център на нашето дигитално присъствие;
    • Как се изгражда и какви са основните моменти в създаването му от перспективата на брандинга;
    • Кои са основните брандинг елементи и възможности;
    • Кои са задължителните компоненти и кои - пожелателните;
    • Как всичко това се пренася в останалите дигитални канали на бранда;

    Дата: 14 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Ребрандинг. Онлайн елементи.

    • Кога и как е нужен и се прави ребрандинг;
    • Защо е нужен;
    • Основни стъпки;
    • Планиране и развитие;
    • Кои са останалите онлайн елементи, които е нужно да следим за нашия бранд и как да правим мониторинг;

    Дата: 19 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Дигитални канали и дигитални брандове

    • Истории и съдържание за живи брандове;
    • Кои са основните канали, които брандът използва;
    • Къде са нашите публики и къде следва да сме ние;
    • Интеракция и предаване бранда в ръцете на потребителя;
    • Кое прави един бранд жив;
    • Дигитални канали и брандинг елементи. Синхронизация;

    Дата: 21 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Развитие на бранда в динамична среда. Планиране.

    • Сайтът е център на нашето присъствие като цяло - кои са основните елементи, с какво е нужно да се съобразим, структура и архитектура, функционалности и дизайн;
    • Как се прави задание за сайт;
    • Какви са изискванията и какви са възможностите;
    • Планиране развитието на бранда - как се прави план, кои са ресурсите, които е необходимо да планираме и имаме, за да реализираме успешно целите си;
    • Етапи на работа;
    • Отчетност и измеримост на резултата;

    Дата: 26 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 1 август (неделя) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 31 юли до 22:00 часа на 1 август.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 15 август (неделя) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 14 август до 22:00 часа на 15 август.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването за курсът е отворено до 5 юли. Обучението стартира на 5 юли 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 1 август, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 31 юли и 1 август.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Обучението в курса е безплатно. Единствено желаещите да се явят на изпит и да получат сертификат на СофтУни и удостоверение, заплащат еднократна такса.

Онлайн

Безплатно

Присъствие в учебни занятия на всички занятия

Личен контакт с преподавателя и с курсистите в залата

Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател

Доживотен достъп до учебните ресурсите от занятията на записания курс

Достъп до затворена Facebook група с курсистите и помощ от ментор

Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията

Изпит

Явяване на изпит и издаване на официален сертификат от SoftUni Digital

100 лв. до 19 юли 2021 г.
200 лв. от 20 юли до 26 юли 2021 г.

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпита (до 19 юли).

Жюстин Томс

Преподавател

Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция ABC Design and Communication и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година.  Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет.  В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank и много други.

Building Digital Branding - юли 2021

Building Digital Branding - юли 2021

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."