Курс Building Digital Branding - юли 2021 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Building Digital Branding - юли 2021

Начало Начало: 07 юли 2021
продължителност 4 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Разбиране на основните компоненти на бранда и брандинга
  • Разпознаване на основните елементи при изграждането на бранд
  • Разпознаване на силните и слабите страни на един бизнес
  • Познаване на компонентите на стратегията за онлайн присъствие

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Основи на брандинга. Как се изгражда бранд.

    • Какво е бранд;
    • История на някои от най-популярните брандове;
    • Развитие на брандовете във времето;
    • Развитие на дигиталните брандове;
    • Кои са основните елементи на бранда;
    • Как технически се изгражда брандът;
    • Кои са основните стъпки в създаването и изграждането му;
    • Времеви измерения. Живот на бранда в дигитална среда - изменения.

    Дата: 7 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Swot анализ. Аудитория. Цели

    • Кои са силните и слабите страни на един бизнес, кои са възможностите за развитие и заплахите - без SWOT анализ няма как да градим силен бранд;
    • Кои са нашите таргет аудитории и какви са целите ни, за да знаем накъде вървим и поставим стабилни основи на нашия бранд.

    Дата: 12 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Сайтът като комуникационен център

    • Сайтът и като комуникационен център на нашето дигитално присъствие;
    • Как се изгражда и какви са основните моменти в създаването му от перспективата на брандинга;
    • Кои са основните брандинг елементи и възможности;
    • Кои са задължителните компоненти и кои - пожелателните;
    • Как всичко това се пренася в останалите дигитални канали на бранда.

    Дата: 16 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Ребрандинг. Онлайн елементи.

    • Кога и как е нужен и се прави ребрандинг;
    • Защо е нужен;
    • Основни стъпки;
    • Планиране и развитие;
    • Кои са останалите онлайн елементи, които е нужно да следим за нашия бранд и как да правим мониторинг.

    Дата: 19 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Дигитални канали и дигитални брандове

    • Истории и съдържание за живи брандове;
    • Кои са основните канали, които брандът използва;
    • Къде са нашите публики и къде следва да сме ние;
    • Интеракция и предаване бранда в ръцете на потребителя;
    • Кое прави един бранд жив;
    • Дигитални канали и брандинг елементи. Синхронизация.

    Дата: 21 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Развитие на бранда в динамична среда. Планиране.

    • Сайтът е център на нашето присъствие като цяло - кои са основните елементи, с какво е нужно да се съобразим, структура и архитектура, функционалности и дизайн;
    • Как се прави задание за сайт;
    • Какви са изискванията и какви са възможностите;
    • Планиране развитието на бранда - как се прави план, кои са ресурсите, които е необходимо да планираме и имаме, за да реализираме успешно целите си;
    • Етапи на работа;
    • Отчетност и измеримост на резултата.

    Дата: 26 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 1 август до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 31 юли до 22:00 часа на 1 август.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 15 август до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 14 август до 22:00 часа на 15 август.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването за курса е отворено до 5 юли. Обучението стартира на 7 юли 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 1 август, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 31 юли и 1 август.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

Безплатно

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Изпит

Явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение

100 лв. до 19 юли 2021 г.
200 лв. от 20 юли до 26 юли 2021 г.

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпита (до 19 юли).

Жюстин Томс

Преподавател

Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция ABC Design and Communication и е сред пионерите в тази сфера в България. Занимава се с това още от 1997 г. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 г. и на медийна група Аз медиа. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет. Работила по проекти за брандове като McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank и др.

Building Digital Branding - юли 2021

Начало: 07 юли 2021
4 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
Building Digital Branding - юли 2021

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."