Ще започнем от въведение в брандинга, основните елементи на бранда и какви са принципите за изграждане на бранд в традиционна среда. Ще разгледаме актуалните дигитални канали и ще сравним изграждането на бранд в традиционна и в дигитална среда. Ще преминем през основни понятия като SWOT анализ, таргет аудитории, послания, консистентност в комуникациите и измерване на резултатите. Без консистентно развитие на бранда в дигиталните канали, в днешно време изобщо нямаме бранд. Затова ще покрием основните принципи за развитие на дигиталния брандинг, така че да може да приложите веднага наученото.
Building Digital Branding - юли 2021
Умения, които ще придобиеш
- Разбиране на основните компоненти на бранда и брандинга
- Разпознаване на основните елементи при изграждането на бранд
- Дефиниране на таргет аудитории и поставяне на цели
- Познаване на компонентите на стратегията за онлайн присъствие
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Основи на брандинга. Как се изгражда бранд. -
Основи на брандинга. Как се изгражда бранд.
• Какво е бранд?; • История на някои от най-популярните брандове; • Развитие на брандовете във времето; • Развитие на дигиталните брандове; • Кои са основните елементи на бранда?; • Как технически се изгражда брандът?; • Кои са основните стъпки в създаването и изграждането му?; • Времеви измерения; • Живот на бранда в дигитална среда - изменения.Ресурси
-
Swot анализ. Аудитория. Цели -
Swot анализ. Аудитория. Цели
• Кои са силните и слабите страни на един бизнес, кои са възможностите за развитие и заплахите - без SWOT анализ няма как да градим силен бранд?;
• Кои са нашите таргет аудитории и какви са целите ни, за да знаем накъде вървим и поставим стабилни основи на нашия бранд?
Ресурси
-
Сайтът като комуникационен център -
Сайтът като комуникационен център
• Кои са силните и слабите страни на един бизнес, кои са възможностите за развитие и заплахите - без SWOT анализ няма как да градим силен бранд?; • Кои са нашите таргет аудитории и какви са целите ни, за да знаем накъде вървим и поставим стабилни основи на нашия бранд?Ресурси
-
Ребрандинг. Онлайн елементи. -
Ребрандинг. Онлайн елементи.
• Кога и как е нужен и се прави ребрандинг?; • Защо е нужен?; • Основни стъпки; • Планиране и развитие; • Кои са останалите онлайн елементи, които е нужно да следим за нашия бранд и как да правим мониторинг?Ресурси
-
Дигитални канали и дигитални брандове -
Дигитални канали и дигитални брандове
• Истории и съдържание за живи брандове; • Кои са основните канали, които брандът използва?; • Къде са нашите публики и къде следва да сме ние?; • Интеракция и предаване бранда в ръцете на потребителя; • Кое прави един бранд жив?Ресурси
-
Развитие на бранда в динамична среда. Планиране. -
Развитие на бранда в динамична среда. Планиране.
• Сайтът е център на нашето присъствие като цяло - кои са основните елементи, с какво е нужно да се съобразим, структура и архитектура, функционалности и дизайн; • Как се прави задание за сайт?; • Какви са изискванията и какви са възможностите?; • Планиране развитието на бранда - как се прави план, кои са ресурсите, които е необходимо да планираме и имаме, за да реализираме успешно целите си; • Етапи на работа; • Отчетност и измеримост на резултата.Ресурси
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
Курсът е безплатен и имате неограничен достъп до учебните материали, като е необходимо единствено да сте влезли в своя потребителски профил. Ако нямате създаден профил, може да се регистрирате, като натиснете бутона "Вход" и изберете "Регистрация".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
БезплатноДоживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Жюстин Томс
Преподавател