Marketing Basics - юли 2021
Всяко занятие от курса представя отделен елемент от маркетинга, от концепциите и подходите, които са успешни в ерата на дигиталния маркетинг. Занятията са насочени както към усвояване на нови знания, така и към конкретни практически и приложими стъпки и релевантни примери за подход и резултати. Всяко занятие ясно посочва връзката с останалите и надгражда съответната концепция, за да може последната лекция да представи създаването на интегриран маркетинг план.
Умения, които ще придобиеш
- Потребителска пътека, бизнес и маркетинг цели
- Основи на маркетинга и приложение
- Анализ на бизнес модел
- Стойностно предложение и таргет потребители
- Бранд и как се изгражда марка
- Планиране и подобряване на маркетинг дейности
- 1 Ресурси
- 2 Въведение
- 1 Ресурси
-
Ресурси
Ресурси от темата
- 2 Въведение
-
Въведение
• Въведение в курса и програмата;
• Как да определя своето ниво и как да заложа правилни цели за курса;
• Допълнителна информация и задания;
Дата: 5 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 3 Маркетинг и дигитален маркетинг – основи
- 4 Бизнес модел
- 3 Маркетинг и дигитален маркетинг – основи
-
Маркетинг и дигитален маркетинг – основи
• Какво е маркетинг?
• Как се променя маркетингът в дигитална среда - директна връзка потребител-марка, променящи се формати, бърза комуникация?
• Какво не се променя в дигитална среда - фокус върху потребителите, ясно стойностно предложение, експериментиране с различни подходи;
Дата: 7 юли, от 19:00 до 22:00, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 4 Бизнес модел
-
Бизнес модел
• Business Model Canvas - какво включва, как се изгражда?
• Как отделните части на бизнес модела си влияят една на друга?
• Как отделните части на бизнес модела обуславят маркетинга на компанията?
Дата: 12 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 5 Стойностно предложение и позициониране
- 6 WORKSHOP: Изграждане на бизнес модел
- 5 Стойностно предложение и позициониране
-
Стойностно предложение и позициониране
• Value Proposition Canvas - какво включва, как се изгражда?
• Сегментиране и различни предложения за различни аудитории;
• Маркетингово позициониране - какво е, как се разработва стратегия за позициониране и диференциация на бранда;
Дата: 14 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 6 WORKSHOP: Изграждане на бизнес модел
-
WORKSHOP: Изграждане на бизнес модел
• Подробно разглеждане на всеки един от елементите на Business model canvas;
• Изграждане на Business Model Canvas за реален бизнес;
Дата: 19 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 7 Брандинг
- 8 Потребителско поведение. Mикромоменти
- 7 Брандинг
-
Брандинг
• Какво представлява един бранд?
• Как се изгражда марка: brand why (Sinek), tone of voice, brand behavior?
• Лого, дизайн, стайлгайдове - накратко;
• Слоган, ключови послания;
• Реално съществуване на бранда - кампании, каузи и др.;
Дата: 21 юли, от 19:00 до 22 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 8 Потребителско поведение. Mикромоменти
-
Потребителско поведение. Mикромоменти
• Потребителски фунии;
• Loyalty loop;
• Потребителска пътека;
• Микромоменти;
• STEPPS модел;
Дата: 26 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 9 Маркетинг планиране
- 10 WORKSHOP: Изграждане на маркетинг план
- 9 Маркетинг планиране
-
Маркетинг планиране
• Роля на маркетинг планирането;
• Видове планове;
• Елементи на маркетинг плана;
• Целеви аудитории;
• Канали и видове съдържание;
• Планиране на време, ресурси, бюджети и очаквани резултати;
Дата: 28 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 10 WORKSHOP: Изграждане на маркетинг план
-
WORKSHOP: Изграждане на маркетинг план
• Подробно разглеждане на всеки елемент от процеса на планиране;
Дата: 2 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 11 Обобщение
- 12 Изпит
- 11 Обобщение
-
Обобщение
• Кратко обобщение на основните концепции;
• Насоки за изпита;
• Въпроси и отговори с лектора;
Дата: 4 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 12 Изпит
-
Изпит
Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 7 август до 22:00 часа на 8 август.
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 13 Поправителен изпит
- 13 Поправителен изпит
-
Поправителен изпит
Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 14 август до 22:00 часа на 15 август.
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
Курсът е подходящ за начинаещи, както за всички, които имат известен опит в областта на маркетинга и владеят английски език на начално ниво, така и за всеки, който иска да навлезе в маркетинг концепциите по структуриран начин и с конкретни стъпки, след което ще може да ги приложи веднага.
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или на червения бутон "КАНДИДАТСТВАЙ" и следвайте стъпките.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 2 юли. Обучението стартира на 5 юли 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от теоретична част. Тя ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 7 август и 8 август.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете грамота от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от теоретичната част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Обучението в курса е безплатно. Единствено желаещите да се явят на редовен изпит и да получат грамота на SoftUni Digital заплащат еднократна такса.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за курса | Безплатно |
Изпит (до 17.07) | Ранно записване за изпит
| 50 лв. |
Изпит (от 18.07 до 4.08) | Късно записване за изпит
| 100 лв. |

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпит (17 юли).