Курс Content Strategy - юли 2021 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Content Strategy - юли 2021

Начало Начало: 19 юли 2021
продължителност 6 седмици
кредити 12 кредита
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране на цялостни стратегии за маркетинг чрез съдържание
  • Управление на процесите по създаване на съдържание
  • Демонстриране на възвръщаемостта на маркетинговото съдържание
  • Усвояване на комбинации от различни маркетинг тактики
  • Концептуализиране на съдържание, работещо за различни аудитории
  • Планиране на съдържание за етапите от потребителската пътека
  • Създаване на бизнес планове за целите на контент маркетинга
  • Разбиране на всички различни роли, които съдържанието изпълнява
Виж още

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Роли и приложения на контент маркетинга

    • Роли на контент маркетинга в потребителската пътека;
    • Роли на контент маркетинга за различни звена в организацията;

    Дата: 19 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Аудитории на съдържание

    • Oписание на различните типове аудитории на съдържание;
    • Наслагване на аудитории, покриващи повече от една маркетингова цел;
    • Различни нива на зрялост на аудиториите;

    Дата: 21 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Пътеки, поведение и нужди на аудиториите

    • Стандартна потребителска пътека;
    • Разпознаване на етапа в потребителската пътека за всеки потребител – самосегментиране на аудиторията;
    • Изследване на потребителската пътека;

    Дата: 26 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Анализ на конкурентната среда

    • Oдит на конкурентно съдържание;
    • Проучване на канали и формати за съдържание;
    • Сравнение със съдържанието на конкурентите и изграждане на диференциация;

    Дата: 28 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Планиране на цялостна програма

    • Стъпки в планирането на контент програма;
    • Модел за описание на контент програма;
    • Въпроси при планиране;

    Дата: 2 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Работа с подизпълнители за създаване на съдържание

    • Документиране на контент стратегия;
    • Редакционни правила и онбординг на подизпълнители;
    • Проектен мениджмънт при създаване на съдържание;

    Дата: 4 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop

    • Преглед на аудитории и пътеки, предадени от курсистите;

    Дата: 9 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Пресечни точки между съдържание и реклама

    • Взаимодействие между съдържание и реклама;
    • Планиране на рекламни бюджети като част от контент стратегията;
    • Избор на канали и формати и оптимизация;

    Дата: 11 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Контент бизнес план: разходи и ресурси

    • Eлементи на контент бизнес плана;
    • Типове контент планиране;
    • Планиране на необходими ресурси и разходи;

    Дата: 16 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Контент бизнес план: ползи и приходи

    • Планиране на ползи и приходи;
    • Баланс и възвръщаемост на съдържането;
    • Създаване на бизнес план за всяка стъпка от потребителската пътека;

    Дата: 18 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop

    • Преглед на бизнес план и измерване според плана;

    Дата: 23 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Въпроси и отговори от курсисти;

    Дата: 25 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    • Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 5 септември (неделя) до 23:59:59 часа

    • Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 4 септември до 22:00 часа на 5 септември

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 28 септември (вторник) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 25 септември до 22:00 часа на 26 септември.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ както за хора с опит в създаването съдържание и измерването на неговата ефективност, така за хора с добри познания в сферата на Content Marketing. Необходимо е курсистите да бъдат добре запознати с базовите принципи за потребителски нужди, таргетиране и потребителски път.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването за курсът е отворено до 17 юли. Обучението стартира на 19 юли 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 5 септември, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 4 септември и 5 септември.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение.

Онлайн

220 лв.

Присъствие в учебни занятия на всички занятия

Личен контакт с преподавателя и с курсистите в залата

Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател

Доживотен достъп до учебните ресурсите от занятията на записания курс

Достъп до затворена Facebook група с курсистите и помощ от ментор

Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 26 юли).

Василена Вълчанова

Преподавател

Василена Вълчанова има бакалавърска степен по “Връзки с обществеността” от СУ “Св. Климент Охридски” и магистърска степен по “Международни комуникации” от Leeds Beckett University. Успешно преминава редица сертификации, включително Hubspot Inbound certification, и сертификати от Growth Tribe Academy, Content Marketing Institute University и Copyhackers.

Тя има близо 15 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание, изграждане на маркетинг фунии и CRO (conversion rate optimization) в сферата на е-търговията и SaaS (software-as-a-service). Работила е с марки като LG Electronics, DELL, Razer, Ozone.bg, Enhancv.

Content Strategy - юли 2021

Content Strategy - юли 2021

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."