Маркетинг чрез съдържание е най-устойчивият подход за промотиране на всяка марка. Този подход не само продава, но и изгражда лоялна аудитория, която се връща далеч след края на рекламната ви кампания. Посредством методите на Content Marketing се стараем да привлечем ограниченото внимание на потребителите – наред с конкурентите, приятелите в социалните мрежи и професионалните медии. Затова създаването на ясна и последователна стратегия за създаване на съдържание е изключително важно за успеха на всеки бизнес.
Content Marketing - ноември - 2017
Умения, които ще придобиеш
- Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
- Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
- Познаване тънкостите на различните типове съдържание
- Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
- Създаване на ефективни лендинг страници
- Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Голямата картина -
Голямата картина
• Развитие на Content Marketing; • Влияние на съдържанието в различните етапи на бизнес-фунията; • Типове съдържание според бизнес фунията, content-спектър; • Curated content, user generated content.Ресурси
-
Планиране на съдържание -
Планиране на съдържание
• Целеполагане; • Анализ на аудиториите: проверка на ключови думи, сравнение на аудитории в социалните мрежи, анкети, наблюдение на конкурентите; • Създаване на персони според целевата аудитория; • Дефиниране на Jobs to be done; • Избор на автори на съдържание, инструменти, създаване на редакционен календар; • Непланирано съдържание: newsjacking.Ресурси
-
Текстово съдържание -
Текстово съдържание
• Пирамида на съдържанието; • Разглеждане на типове текстово съдържание: продуктови описания, блогове, е-книги, whitepapers, презентации; • Популярни платформи за текстово съдържание: LinkedIn Pulse, Medium, Quora.Ресурси
-
Визуално и видео съдържание -
Визуално и видео съдържание
• Типове визуално съдържание; • Самостоятелно и поддържащо визуално съдържание; • Създаване на visual guidelines; • Популярни платформи за визуално съдържание; • Инструменти за създаване на съдържание; • Типове видео; • Vodcasts, webinars, виртуални събития; • Популярни видео-платформи; • Инструменти за подготовка на видео.Ресурси
-
Лендинг страници. Разпространение на съдържание -
Лендинг страници. Разпространение на съдържание
• Цели на лендинг страниците; • Елементи, използвани в лендинг страници; • Добри практики при изграждане на страници; • Избор на канали за content distribution; • Media outreach, influencer relations; • Планиране и инструменти.Ресурси
-
Измерване на резултати. Live demo -
Измерване на резултати. Live demo
• Набелязване на KPIs за оценка на съдържанието; • Измерване и анализ, ключови метрики за всеки етап от цикъла на ангажираност и покупка; • Live demo за подготовка на курсовия проект.Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
140 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Василена Вълчанова
Преподавател
Василена Вълчанова е специалист по маркетинг и комуникации с 10-годишен опит. Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS, Razer. Реализирала е комуникационни кампании и е разработвала маркетинг стратегии за марки в различни индустрии включително енергетика, фармация, технологии, електронна търговия. От 2006 г. води блога за маркетинг и комуникации “Васи ли?!” Занимава се с content marketing от 7 години.