Курс Marketing Basics – септември 2020 - SoftUni Digital
Loading...

Marketing Basics – септември 2020

За курса

Умения, които ще придобиеш

  • Потребителска пътека, бизнес и маркетинг цели
  • Основи на маркетинга и приложение
  • Анализ на бизнес модел
  • Стойностно предложение и таргет потребители
  • Бранд и как се изгражда марка
  • Планиране и подобряване на маркетинг дейности
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат известен опит в областта на маркетинга и владеят английски език на начално ниво. Обучението е за всеки, който иска да навлезе в маркетинг концепциите по структуриран начин и с конкретни стъпки, след което ще има възможност да ги приложи веднага. Курсистите с голям опит в маркетинга ще имат полза от интегрирания подход на знанията и от концепциите, заради високата ефективност и ефикасност, която осигуряват.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Обучението в курса е безплатно.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение:
    • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

Безплатно

Преподаватели

vasvalch avatar
Василена Вълчанова
Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има над 10 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание, growth маркетинг и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS и Razer. В свободното си време организира събития за популярна наука с Ratio и пише блог за дигитални стратегии и онлайн маркетинг
LinkedIn
Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет.
В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.
fassa avatar
Димитър Савов
Димитър Савов работи в сферата на онлайн маркетинга от 13 години. Участвал е в близо 200 онлайн бизнес проекта за клиенти от Австралия, Израел, България, Гремания, Франция, Испания, Италия, Англия, Норвегия, Холандия и други. Има маркетингови кампании на стойност над $20 000 000 в над 65 държави. Основател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters.
LinkedIn