Marketing Basics – септември 2020
Marketing Basics е въвеждащ курс за обновената програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Обучението е безплатно и дава възможност да придобиете основни знания в сферата на дигиталния маркетинг. Най-голяма стойност за всички участници ще бъде да се докоснат до практиката чрез занятията, които ще бъдат водени от доказали се дигитални лидери. Курсът представя по структуриран и достъпен начин ключови маркетинг концепции, изцяло в контекста на практическите знания и умения в областта на дигиталния маркетинг.
Всяко занятие от курса представя отделен елемент от маркетинга, от концепциите и подходите, които са успешни в ерата на дигиталния маркетинг. Занятията са насочени към усвояване на нови знания, така и към конкретни практически и приложими стъпки и релевантни примери за подход и резултати. Всяко занятие ясно посочва връзката с останалите и надгражда съответната концепция, за да може последната лекция да представи създаването на интегриран маркетинг план.
Умения, които ще придобиеш
- Потребителска пътека, бизнес и маркетинг цели
- Основи на маркетинга и приложение
- Анализ на бизнес модел
- Стойностно предложение и таргет потребители
- Бранд и как се изгражда марка
- Планиране и подобряване на маркетинг дейности
- 1 Ресурси
- 2 Stream Test
- 1 Ресурси
-
Ресурси
Ресурси от темата
- 2 Stream Test
-
Stream Test
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 3 Въведение в програмата
- 4 Маркетинг и дигитален маркетинг – основи
- 3 Въведение в програмата
-
Въведение в програмата
- Въведение в курса и програмата
- Как да определя своето ниво и как да заложа правилни цели за курса
- Допълнителна информация и задания
Дата: 8 септември, от 19:00 - 22:00Ресурси от темата
- 4 Маркетинг и дигитален маркетинг – основи
-
Маркетинг и дигитален маркетинг – основи
- Какво е маркетинг
- Как се променя маркетингът в дигитална среда - директна връзка потребител-марка, променящи се формати, бърза комуникация
- Какво не се променя в дигитална среда - фокус върху потребителите, ясно стойностно предложение, експериментиране с различни подходи
Дата: 10 септември, от 19:00 - 22:00Ресурси от темата
- 5 Бизнес модел
- 6 Стойностно предложение и позициониране
- 5 Бизнес модел
-
Бизнес модел
- Business Model Canvas - какво включва, как се изгражда
- Как отделните части на бизнес модела си влияят една на друга
- Как отделните части на бизнес модела обуславят маркетинга на компанията
Дата: 15 септември, от 19:00 - 22:00Ресурси от темата
- 6 Стойностно предложение и позициониране
-
Стойностно предложение и позициониране
- Value Proposition Canvas - какво включва, как се изгражда
- Сегментиране и различни предложения за различни аудитории
- Маркетингово позициониране - какво е, как се разработва стратегия за позициониране и диференциация на бранда
Дата: 17 септември, от 19:00 - 22:00 - 7 Workshop: Изграждане на бизнес модел
- 8 Брандинг
- 7 Workshop: Изграждане на бизнес модел
-
Workshop: Изграждане на бизнес модел
- Подробно разглеждане на всеки един от елементите на Business model canvas
- Изграждане на Business Model Canvas за реален бизнес
Дата: 18 септември, от 19:00 - 22:00Ресурси от темата
- 8 Брандинг
-
Брандинг
- Какво представлява един бранд
- Как се изгражда марка: brand why (Sinek), tone of voice, brand behavior
- Лого, дизайн, стайлгайдове - накратко
- Слоган, ключови послания
- Реално съществуване на бранда - кампании, каузи и др.
Дата: 21 септември, от 19:00 - 22:00Ресурси от темата
- 9 Потребителско поведение. Микромоменти
- 10 Маркетинг планиране
- 9 Потребителско поведение. Микромоменти
-
Потребителско поведение. Микромоменти
- Потребителски фунии
- Loyalty loop
- Потребителска пътека
- Микромоменти
- STEPPS модел
Дата: 24 септември, от 19:00 - 22:00Ресурси от темата
- 10 Маркетинг планиране
-
Маркетинг планиране
- Роля на маркетинг планирането
- Видове планове
- Елементи на маркетинг плана
- Целеви аудитории
- Канали и видове съдържание
- Планиране на време, ресурси, бюджети и очаквани резултати
Дата: 29 септември, от 19:00 - 22:00Ресурси от темата
- 11 Workshop: Изграждане на маркетинг план
- 12 Обобщение
- 11 Workshop: Изграждане на маркетинг план
-
Workshop: Изграждане на маркетинг план
- Изграждане на маркетинг план на реален бизнес
Дата: 30 септември, от 19:00 - 22:00 - 12 Обобщение
-
Обобщение
- Кратко обобщение на основни концепции
- Насоки за изпита
- Live panel с лектори от Fundamentals Program
Дата: 1 октомври, от 18:45 - 22:00Ресурси от темата
- 13 Изпит
- 13 Изпит
-
Изпит
Изпитът (тестът) ще се проведе от 10:00 до 22:00 часа на 3 и 4 октомвриРесурси от темата
Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат известен опит в областта на маркетинга и владеят английски език на начално ниво. Обучението е за всеки, който иска да навлезе в маркетинг концепциите по структуриран начин и с конкретни стъпки, след което ще има възможност да ги приложи веднага. Курсистите с голям опит в маркетинга ще имат полза от интегрирания подход на знанията и от концепциите, заради високата ефективност и ефикасност, която осигуряват.
Как мога да се запиша?
За да се запишете за курса, кликнете на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Обучението в курса е безплатно.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване в онлайн форма на обучение: | Безплатно |
Преподаватели
В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.