Content Marketing - ноември 2018 Курс Content Marketing - ноември 2018 - SoftUni Digital
Loading...

Content Marketing - ноември 2018

01 ноември 2018 3 седмици 6 кредита

За курса

Маркетинг чрез съдържание е най-устойчивият подход за промотиране на всяка марка. Този подход не само продава, но и изгражда лоялна аудитория, която се връща далеч след края на рекламната ви кампания. С Content Marketing обаче се борим за ограниченото внимание на потребителите – наред с конкурентите, приятелите в социалните мрежи и професионалните медии. Затова създаването на ясна и последователна стратегия за създаване на съдържание е изключително важно за успеха на всеки бизнес.


Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
  • Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
  • Познаване тънкостите на различните типове съдържание
  • Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
  • Създаване на ефективни лендинг страници
  • Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
Теми
  • Overall content strategy

    Развитие на content marketing-a. Влияние на съдържанието в различните етапи на бизнес-фунията. Типове съдържание според бизнес фунията, content-спектър. Curated content, user generated content.

    Дата: 1-ви ноември, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Планиране на съдържание

    Целеполагане. Анализ на аудиториите: проверка на ключови думи, сравнение на аудитории в социалните мрежи, анкети, наблюдение на конкурентите. Създаване на персони според целевата аудитория. Дефиниране на Jobs to be done. Избор на автори на съдържание, инструменти, създаване на редакционен календар. Непланирано съдържание: newsjacking.

    Дата: 6-ти ноември , 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Текстово съдържание

    Пирамида на съдържанието. Разглеждане на типове текстово съдържание: продуктови описания, блогове, е-книги, whitepapers, презентации. Популярни платформи за текстово съдържание: LinkedIn Pulse, Medium, Quora.

    Дата: 8-ми ноември , 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Визуално и видео съдържание

    Типове визуално съдържание. Самостоятелно и поддържащо визуално съдържание. Създаване на visual guidelines. Популярни платформи за визуално съдържание. Инструменти за създаване на съдържание.
    Типове видео. Vodcasts, webinars, виртуални събития. Популярни видео-платформи. Инструменти за подготовка на видео.

    Дата: 13-ми ноември , 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Лендинг страници. Разпространение на съдържание

    Цели на лендинг страниците. Елементи, използвани в лендинг страници. Добри практики при изграждане на страници.
    Избор на канали за content distribution. Media outreach, influencer relations. Планиране и инструменти.

    Дата: 15-ти ноември , 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Измерване на резултати. Live demo

    Набелязване на KPIs за оценка на съдържанието. Измерване и анализ, ключови метрики за всеки етап от цикъла на ангажираност и покупка.
    Live demo за подготовка на курсовия проект.

    Дата: 20-ти ноември , 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Финалният изпит представлява практически проект, който трябва да предадете не по-късно от 25.11 (неделя) до 23:59:59 ч.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга.

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 30 октомври 2018. Обучението стартира на 1 ноември и завършва на 20 ноември.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 ч. в зала Code Ground в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът ще се проведе под формата на курсов проект, който всеки курсист ще има възможността да предаде за оценяване. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00). 

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
180 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
160 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до второто занятие на курса (8 ноември).

Преподавател

vasvalch avatar
Василена Вълчанова
Василена Вълчанова е специалист по маркетинг и комуникации с 10-годишен опит. Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS, Razer. Реализирала е комуникационни кампании и е разработвала маркетинг-стратегии за марки в различни индустрии, включително енергетика, фармация, технологии, електронна търговия. От 2006 г. води блога за маркетинг и комуникации “Васи ли?!” Занимава се с content marketing от 8 години.
LinkedIn