Performance Marketing - юни 2021 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Performance Marketing - юни 2021

Начало: 17 юни 2021
12 седмици
3 курса в модула
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на атрактивни Facebook послания
  • Създаване на привлекателно визуално съдържание
  • Използване на статистики за подобряване на резултатите
  • Организиране на ефективни промо активности и игри
  • Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
  • Управляване и оптимизиране рекламни кампании
  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга
  • Анализиране и оптимизиране на резултатите от имейл кампании
  • Стратегии при решаване на проблеми с имейл кампаниите
  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Модулът е подходящ за начинаещи и настоящи маркетолози, които искат да добият, разширят или обновят знанията си в сферата на Performance Marketing-a. За гладкото протичане на курса ще бъдат необходими добра компютърна грамотност и базов английски език, нужен за различни термини и работа с маркетинговите платформи.

Как мога да се запиша?

За да се запишете кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модулa е отворено до 15 юни. Обучението стартира на 17 юни г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както следва:

Facebook Marketing - юни 2021, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа;
Email Marketing - юли 2021, всеки понеделник и сряда, от 19:00 до 22:00 часа;
Google Ads - септември 2021, всеки понеделник и сряда, от 19:00 до 22:00 часа;

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво включва обучението в модула?

За модула се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение.

Колко струва обучението в модула?

Онлайн

410 лв.

Присъствие в учебни занятия на всички занятия

Личен контакт с преподавателя и с курсистите в залата

Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател

Доживотен достъп до учебните ресурси от занятията на записания модул

Достъп до затворена Facebook група с курсистите и помощ от ментор

Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс 24 юни.

Денислав Георгиев

Преподавател

Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, която разработва дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията, като насочва усилията си към българския пазар. През 2015 г. стартира успешно и в Румъния, разширявайки постепенно обсега на онлайн продуктите. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика. Компанията е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара.

Жюстин Томс

Преподавател

Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция ABC Design & Communication и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България.  Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Преподавател по маркетинг и ПР повече от 10 години в НБУ. Създател на  Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг. Член на УС на IAB България и Националния съвет по безопасен Интернет. Работила е по проекти за множество брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България и др.

Симона Попова

Преподавател

Симона Попова се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят. Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики.

Богдан Богомилов

Преподавател

Богдан Богомилов се занимава с Дигитален маркетинг от 8 години. Натрупал е богат опит като PPC и медия планьор в Interactive Share, Huts JWT и Digital ID. Работил е за клиенти като Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Reckitt Benckiser, Porsche Group и др., през което време е планирал и управлявал рекламни бюджети за около 10+ милиона лв. От година и половина се занимава с E-Commerce на 18 централно и западноевропейски пазари за българска компания.

Велизар Величков

Преподавател

Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. През същата година участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo - Trendo.bg, Opoznai.bg, Nastani.bg. През 2015 г. се включва като партньор и оперативен директор в 1ForFit. Към момента 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.

Performance Marketing - юни 2021

Начало: 17 юни 2021
12 седмици
3 курса в модула
Запиши се
Performance Marketing - юни 2021