Performance Marketing Fundamentals - февруари 2022 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Performance Marketing Fundamentals - февруари 2022

Начало: 15 февруари 2022
15 седмици
3 курса в модула
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга
  • Анализиране и оптимизиране на резултатите от имейл кампании
  • Стратегии при решаване на проблеми с имейл кампаниите
  • Създаване на атрактивни Facebook послания
  • Създаване на привлекателно визуално съдържание
  • Използване на статистики за подобряване на резултатите
  • Организиране на ефективни промо активности и игри
  • Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
  • Управляване и оптимизиране рекламни кампании
  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Обучението е насочено към всеки, който има интереси и желае да се развива в сферата на Performance Marketing и е подходящо както за начинаещи, така и за хора със среден опит в сферата. Необходимо е да владеете английски език на основно ниво. Не е необходимо да разполагате със собствен бизнес за успешното преминаване през програмата.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модулa е отворено до 13 февруари. Обучението стартира на 15 февруари. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както следва:

Facebook Marketing - февруари 2022, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа;
E-mail Marketing - март 2022, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа;
Google Ads - май 2022, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

Онлайн

410 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до 3 затворени Facebook групи с курсистите

Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения

При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 22 февруари).

Жюстин Томс

Преподавател

Жюстин е създател и ръководител на дигитална агенция ABC Design and Communication и е сред пионерите в тази сфера в България. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998-2015 г. и на медийна група Аз медиа. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет. Работила по проекти за брандове като McDonalds, UniCredit Bulbank и др.

Симона Попова

Преподавател

Симона се занимава с дигитален маркетинг от 9 г. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят. Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална бизнес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит.

Велизар Величков

Преподавател

Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. Участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo. През 2015 г. става партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, оперираща на над 170 пазара на повече от 20 езика. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 мил. долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter и др.

Денислав Георгиев

Преподавател

Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, разработваща дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика, като е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 мил. долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter и др.

Богдан Богомилов

Преподавател

Богдан Богомилов се занимава с Дигитален маркетинг от 8 години. Натрупал е богат опит като PPC и медия планьор в Interactive Share, Huts JWT и Digital ID. Работил е за клиенти като Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Reckitt Benckiser, Porsche Group и др., през което време е планирал и управлявал рекламни бюджети за около 10+ милиона лева. От година и половина се занимава с E-Commerce на 18 централно и западноевропейски пазари за българска компания.

Петър Хаджиколев

Преподавател

Петър е маркетинг експерт в екипа на 1ForFit, като отговаря за бюджета и управлението на рекламни кампании във Facebook, Instagram и Pinterest. През годините той трупа опит в създаването на съдържание, както в сферата на журналистиката в издания като вестник "СЕГА" и сайта "Ureport", така и в корпоративния PR като част от екипа на Webit.

Performance Marketing Fundamentals - февруари 2022

Начало: 15 февруари 2022
15 седмици
3 курса в модула
Запиши се
Performance Marketing Fundamentals - февруари 2022