Performance Marketing Optimizations - януари 2022 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Performance Marketing Optimizations - януари 2022

Начало: 10 януари 2022
12 седмици
2 курса в модула
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Анализ на Conversion rate през различни кохорти
  • Анализ на бизнес метриките в дигиталния маркетинг
  • Дефиниране на решения за подобрение на conversion rate
  • Настройка на CRM Marketing активности
  • Работа с избрани Marketing Automation инструменти
  • Цялостно подобрение на представянето на бизнеса в онлайн средата
  • Работа с Google Tag Manager
  • Умения за анализ на рекламни и маркетинг кампании
  • Работа с Google Data Studio
  • Работа с външни инструменти и Google Analytics API
  • Персонализиране на отчети в Google Analytics
  • Визуализиране на данни в Data Studio
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Модулът е подходящ за хора с добри основни познания по Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads и SEO. Препоръчително е курсистите да могат да създават рекламни кампании и да познават отлично термини като - маркетинг фуния, conversion rate, CPA и CPC. Модулът е отлична възможност за надграждане на знанието за всички, интересуващи се от Performance Marketing.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модулa е отворено до 8 януари. Обучението стартира на 10 януари 2022 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както следва:

Conversion Rate Optimization and Automation - януари 2022, всеки понеделник и сряда, от 19:00 до 22:00 часа;
Google Analytics Advanced - февруари 2022, всеки понеделник и сряда, от 19:00 до 22:00 часа.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

Онлайн

350 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до 2 затворени Facebook групи с курсистите

Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения

При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 17 януари).

Геннадий Воробьов

Преподавател

Геннадий Воробьов е съосновател и ръководител на Netpeak Bulgaria – една от най-големите агенции за дигитален маркетинг у нас, работеща с поглед към “Performance marketing for business”. Агенцията е част от Netpeak Group с общо 7 офиса в 4 държави. Екипът на агенцията е фокусиран върху това да генерира печалби за малкия, средния и големия бизнеси в България и в чужбина, да развива пазара технологически и икономически, да подготвя нови кадри и с примера си да вдъхновява околните да бъдат проактивни. Организатор е на конференция за дигитален маркетинг – ежегодната Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма по дигитален маркетинг на Softuni Digital от самото ѝ създаване.

Performance Marketing Optimizations - януари 2022

Начало: 10 януари 2022
12 седмици
2 курса в модула
Запиши се
Performance Marketing Optimizations - януари 2022