Performance Marketing Channels - октомври 2020 - SoftUni Digital
Loading...

МОДУЛ: Performance Marketing Channels - октомври 2020

Активен 30Кредита

За модула

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Съставяш стратегия и медийно планиране
  • Измерваш ефективността на кампаниите в Google Ads
  • Оптимизираш кампаниите в search & display network
  • Използваш възможностите на машинното обучение
  • Да разбираш потребителската пътека
  • Прилагаш стратегии за мащабиране
  • Планираш правилно рекламните си кампании
  • Оптимизираш текущите кампании
  • Създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
  • Анализираш резултатите от вече изминали кампании
  • Използваш ефективно задълбочените статистики
  • Използваш по най-разумния начин бюджета си

Модулът е подходящ за хора с опит с рекламата във Facebook и Google, които познават основната структура на рекламните кампании в платформите.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

До кога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модула е отворено до 4 октомври 2020. Обучението стартира на 6 октомври, а занятията се провеждат, както следва:
Google Ads Advanced - октомври 2020 - във вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа
Facebook Marketing Advanced – януари 2021 - в понеделник и сряда, от 19:00 до 22:00 часа.

Къде ще се провеждат занятията

Можете да изберете да се обучавате присъствено в сградата на СофтУни или онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси. Препоръчително е да носите собствен лаптоп, ако сте записани в присъствена форма на обучение.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

За модула се заплаща еднократна такса, включваща присъствено или онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на изпит и издаване на сертификат и удостоверение.


Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за модула

  • Присъствие в учебната зала на всички учебни занятия
  • Възможност за личен контакт с преподавателя и курсистите на живо
  • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите
  • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията
  • При записване за модула спестявате 20% от цената на отделните курсове в него
390 лв.
Онлайн

Записване за модула

  • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите
  • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията
  • При записване за модула спестявате 20% от цената на отделните курсове в него
350 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на първия курс (13 октомври).

Преподаватели

Corina avatar
Женя Янкова
Женя Янкова е специалист по дигитален маркетинг със страст към иновациите и прогреса. “Цели, стратегия и резултати” е мотото ѝ в живота. Проповядва Автоматизация. Изповядва Дигитализация. Работи в сферата на онлайн маркетинга над 5 години. В последните две е част от рекламния отбор на Netpeak, където ръководи различни онлайн бизнеси и тяхното интернет представяне.
nataliastst avatar
Наталия Стоянова
Наталия Стоянова се запознава с маркетинговите комуникации в Софийски Университет, където изучава Public Relations. Започва своята кариера в областта на дигиталния маркетинг в софтуерна компания, а от 2018 г. насам е PPC Specialist в Netpeak Bulgaria. Изготвя и управлява performance-ориентирани дигитални стратегии предимно за E-commerce проекти в различни области - мода, обзавеждане, техника и др. През 2019 г. е сред финалистите на Google Premier Partner Awards в категория Search Excellence, а през 2020 г. е сертифициран Smart Bidding trainer от Google.
LoraG avatar
Лора Горовска
Лора Горовска е Social Media Marketing Manager в 1ForFit - компания, която разработва индивидуални хранителни и тренировъчни режими в партньорство с някои от най-популярните фитнес инфлуенсъри в социалните мрежи. През годините тя трупа опит в създаването на съдържание и работи като журналист и Digital Content Manager в утвърдени български издания. В момента Лора координира работата на маркетинг екипa в 1ForFit и отговаря за бюджета и управлението на рекламни кампании във Facebook, Instagram и Pinterest в над 170 държави. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара, разпределен между всички рекламни платформи.
velizar.velichkov avatar
Велизар Величков
Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. През същата година, участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo - Trendo.bg, Opoznai.bg, Nastani.bg. През 2015 г. се включва като партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, която оперира на над 170 пазара на повече от 20 езика. Към момента 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.
denislav.georgiev avatar
Денислав Георгиев
Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, която разработва дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията, като насочва усилията си към българския пазар. През 2015 г. стартира успешно и в Румъния, разширявайки постепенно обсега на онлайн продуктите. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика. Компанията е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.