Facebook Marketing Advanced – януари 2021
Обучението ще бъде съчетание от практически съвети и дискусии по цялостния процес на създаване на рекламна кампания, включвайки оптимизации по трите основни периода - времето на подготовка за кампанията, периодът на активна кампания и анализа на резултатите след нея. За целта ще бъдат разгледани редица стратегии и инструменти, които се използват за всеки от периодите, така че да постигаме все по-добри резултати с всяка следваща кампания.
Умения, които ще придобиеш
- Правилно планиране на рекламни кампании
- Оптимизиране на текущите кампании
- Създаване на подходящ микс от целеви аудитории
- Анализиране на резултатите от вече изминали кампании
- Ефективно използване на задълбочените статистики
- Използване по най-разумния начин на бюджета ни
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Въведение -
Въведение
• Представяне на курса, основните теми в него и ползите, които курсистите ще получат от предстоящите лекции;
• Запознаване с лекторите и техния професионален опит;
• Представяне на полезни ресурси, които ще бъдат използвани по време на курса.Ресурси
-
Новости и настройки в платформата -
Новости и настройки в платформата
• Разглеждане на случилите се промени във възможностите, обхвата и типовете рекламни кампании;
• Избор на личен акаунт или бизнес мениджър за целите на рекламна кампания и пояснения за разликите им;
• Значение на фейсбук пиксела и продуктовия каталог за последващите кампании.Ресурси
-
Копирайтинг и криейтив -
Копирайтинг и криейтив
• Подготовка на рекламни послания и криейтиви за кампания;
• Запознаване с базовата структура на рекламите в различните им формати, най-добри практики за създавнае на текстове, сторителинг, изображения и видео.Ресурси
-
Facebook аудитории - проучване и създаване -
Facebook аудитории - проучване и създаване
• Анализ на новостите при създаване на рекламни аудитории. Представяне на Facebook Audiences и най-добрите практики за използването им;
• Проучване на интереси на аудиторията ни. Подготовка на специални аудитории за кампаниите ни.Ресурси
-
Настройка на рекламната ни кампания -
Настройка на рекламната ни кампания
• Избор на тип рекламна кампания и препоръки за използването на основните типове;
• Формиране на KPI според целта ни;
• Оформяне на различни ад сетове и реклами за различните аудитории;
• Анализ на възможностите за таргетиране и избор на локация и интереси.Ресурси
-
Стратегии за бюджетиране, бидване и attribution window -
Стратегии за бюджетиране, бидване и attribution window
• Разглеждане на различни варианти за бюджетиране и спечелване на аукциона според обема на аудиторията и размера на средствата, които можем да отделим за реклама;
• Разясняване на принципа на работа на рекламните аукциони във Facebook и най-добри практики за тяхното спечелване според рекламната ни цел;
• Обясняване на функцията на attribution window.Ресурси
-
Ремаркетинг -
Ремаркетинг
• Въведение в ремаркетинга и проучване на възможностите за достигане на бивши, настоящи и потенциални клиенти;
• Създаване на ремаркетинг аудитории, разделянето им според обем и времеви период и таргетирането им със специфични послания според техните нужди.Ресурси
-
Ключови метрики за наблюдение и автоматизация -
Ключови метрики за наблюдение и автоматизация
• Анализ на ключовите метрики от Facebook Ads Manager, които трябва да наблюдаваме, за да анализираме резултатите от кампаниите си според техните цели;
• Препоръки за добавяне и подредба на Custom Colums според нуждите ни;
• Възможности за създаване на автоматизирани правила (Automated Rules).Ресурси
-
Тестване, анализ и оптимизация -
Тестване, анализ и оптимизация
• Обсъждане на процеса на тестване на ниво кампания, ад сет и ад и задълбочено разглеждане на данните, за да се извършат правилните корекции според резултатите;
• Анализ на постигнатите резултати, успехите и грешките след завършване на рекламна кампания.Ресурси
-
Workshop: Разработване на стратегия и прилагане -
Workshop: Разработване на стратегия и прилагане
• Разработване на стратегия и прилагане в реално време.
Ресурси
-
Workshop: Анализ на резултатите и подобряване -
Workshop: Анализ на резултатите и подобряване
• Анализ на резултатите и възможности за подобряване.
Ресурси
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
160 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Петър Хаджиколев
Преподавател
Велизар Величков
Преподавател
Денислав Георгиев
Преподавател