Ecommerce Business - февруари 2024 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Ecommerce Business - февруари 2024

Начало: 12 февруари 2024
13 седмици
2 курса в модула
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Работа с платформи за онлайн търговия
  • Създаване на бранд идентичност за онлайн магазин
  • Успешно маркетиране на онлайн магазини
  • Избор на подходящи продукти/услуги
  • Работа с различни модели на електронна търговия
  • Съхраняване и спедиция на продукти за онлайн магазини
  • Инсталиране на WordPress CMS и WordPress теми
  • Използване и настройка на WordPress и WooCommerce плъгини
  • On-page SEO оптимизация
  • Подобряване на скоростта на зареждане на сайта и магазина
  • Защита на WordPress сайта и WooCommerce магазина
  • Използване на AI инструменти
  • Познаване и работа с платформи за онлайн търговия
  • Избор и ценообразуване на продукти и услуги
  • Привличане на органичен и платен трафик към уебсайта и магазина
  • Бизнес планиране за онлайн магазини
  • Изграждане на маркетингова стратегия за онлайн бизнеси
  • Развиване и глобализиране на дигитални бизнеси
  • Автоматизация на бизнес процеси
  • Работа с маркетингови и бизнес инструменти
  • Планиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Глобализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Анализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Развиване на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Оптимизиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Маркетинг на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Бизнес планиране за скалируеми компании
  • Глобална конкурентна стратегия
  • Стратегии за Дигитален Маркетинг
  • Управление на дигитални екипи и бизнеси
  • Дигитални продажби и B2B отношения
  • Автоматизация в дигиталния бизнес
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Обучението е насочено към всеки, който има интерес и желае да се развива в сферата на дигиталния маркетинг. Подходящо е както за начинаещи, така и за хора с начален и среден опит в сферата. Изисква се владеене на английски език на основно ниво. Не е необходимо да разполагате със собствен бизнес за успешното преминаване през програмата.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модулa е отворено до 10 февруари. Обучението стартира на 12 февруари 2024 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както следва:

E-commerce - февруари 2024, стартира на 12 февруари;
WordPress and WooCommerce for Business - април 2024, стартира на 2 април.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

Онлайн

300 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до 2 затворени Facebook групи с курсистите

Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения

При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 19 февруари).

Борислав Колибаров

Преподавател

Борислав Колибаров има 15-годишен опит в мениджмънта, директни продажби и маркетинг. Той е стартирал кариерата си с мениджърски позиции в няколко телекомуникационни компании. По-късно e заел позицията "Мениджър бизнес развитие и продажби" и отговаря за развитието на онлайн дивизията на една от най-големите компании за потребителска електроника и аксесоари в България. Към момента Борислав консултира предприемачи, малки и средни компании и управлява собствената си дигитална агенция МarmaLAB, в която е съосновател. Поддържа и развива собствен блог за дигитално предприемачество - Колибаров точка ком. Последният му проект e "САПУНТА МАРА" - онлайн магазин за нестандартни подаръци.

Александър Панайотов Лейков

Преподавател

Александър Лейков е уеб дизайнер, freelancer, SEO оптимизатор и мениджър на Алейков Студио. Неговата техническа квалификация обхваща знания в областта на уеб дизайна, SEO, JavaScript, Photoshop, HTML, CSS, CMS системи, бази данни и уеб приложения. Той също така има опит в реализирането на цялостния цикъл на уеб проекта - от анализа, проектирането на дизайна, разработването и реализирането, до неговата поддръжка и реклама. Богатия си опит е придобил, работейки с широк спектър от клиенти.

Реализирал е проектите на южноафриканското посолство в България, официалните представители на Siemens и Bosch за България – EXPO 2000, фотографско студио MEM, Асдис Ран, Лили Иванова, Виктор Балабанов, Клуб Роял, хотели, сватбени агенции, строителни компании, издателства и др.

Ecommerce Business - февруари 2024

Начало: 12 февруари 2024
13 седмици
2 курса в модула
Запиши се
Ecommerce Business - февруари 2024
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.