Как се създават реклами, които не звучат като реклами?
Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
04 ноември 2025
Час:
19:00
Лектори:
Кристина Богданова
Виктория Цветкова
Виктория Цветкова
Остават:
Записани онлайн : 276 / 2000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Как се създават реклами, които не звучат като реклами?" нa 4 ноември 2025 г. (вторник) от 19:00
часа с лектори Кристина Богданова и Виктория Цветкова.
За семинара
Всеки от нас вижда между 6,000 и 10,000 реклами на ден и е все по-трудно да се отличат с нещо различно и запомнящо се. Целта на семинара е да покаже как с капка креативност, добро разбиране на аудиторията и правилно използване на данни може да се постигне перфектния баланс – да се създават реклами, които не се усещат като реклами.
Целта на семинара е да се вдъхновят участниците да мислят извън рамките, да им се даде практически инструмент – Creative Angles – и да им се покаже как чрез тестове и статистика да разберат какво наистина работи за тяхната аудитория.
Семинарът е посветен на това как се създават реклами, които хората възприемат като естествено съдържание, а не като натрапчиви послания. Ще се разгледа как с помощта на Creative Angles може да се поднесе едно и също послание по различни креативни начини, така че да докосне различни сегменти от аудиторията и да се събере ценна статистика за това какво наистина работи.
Участниците ще научат:
• Как да създават реклами, които звучат като естествено съдържание, а не като натрапчиви послания?;
• Как да използват Creative Angles, за да поднесат едно и също послание по различни начини и да достигнат до различни сегменти от аудиторията?;
• Как да събират ценна статистика от тези Creative Angles, да анализират и оптимизират рекламите си?;
• Как да мислят по-креативно и да генерират повече и по-интересни идеи за кампаниите си, с които да привличат внимание и да повишават ангажираността.
За кого е подходящ семинарът?
Семинарът е подходящ за хора, които създават или одобряват рекламно съдържание – маркетинг специалисти, копирайтъри, SMM-и, контент криейтъри, предприемачи и собственици на онлайн магазини. Ще бъде полезен както за начинаещи, които тепърва стартират с платени реклами, така и за професионалисти с опит, които търсят нови креативни подходи за повишаване на ефективността на кампаниите си.
Участниците ще научат:
• Как да създават реклами, които звучат като естествено съдържание, а не като натрапчиви послания?;
• Как да използват Creative Angles, за да поднесат едно и също послание по различни начини и да достигнат до различни сегменти от аудиторията?;
• Как да събират ценна статистика от тези Creative Angles, да анализират и оптимизират рекламите си?;
• Как да мислят по-креативно и да генерират повече и по-интересни идеи за кампаниите си, с които да привличат внимание и да повишават ангажираността.
За кого е подходящ семинарът?
Семинарът е подходящ за хора, които създават или одобряват рекламно съдържание – маркетинг специалисти, копирайтъри, SMM-и, контент криейтъри, предприемачи и собственици на онлайн магазини. Ще бъде полезен както за начинаещи, които тепърва стартират с платени реклами, така и за професионалисти с опит, които търсят нови креативни подходи за повишаване на ефективността на кампаниите си.
За лекторите
Кристина Богданова
Кристина е маркетинг мениджър в Digital Expert – водеща дигитална агенция с фокус върху e-commerce бизнеси. С над 4 години опит в рекламата, тя изгражда силно портфолио като копирайтър за някои от най-разпознаваемите брандове на българския пазар – IKEA, Technopolis, A1, Sofia Ring Mall, Staropramen и други. Днес Кристина комбинира стратегическо мислене и креативност – от създаване на лендинг страници и оптимизация на кампании до управление на бюджети и цялостни дигитални стратегии. Нейната страст към real-time маркетинга и нестандартните идеи я отвежда до победа в Young Lions Bulgaria – националната селекция за Cannes Lions, още при първото ѝ участие. Идея за IKEA, измислена и реализирана от нея, е включена в Ads of the World и отличена на фестивала ФАРА.
Виктория Цветкова
Виктория е маркетинг мениджър в Digital Expert. Виктория винаги е гледала на маркетинга като на комбинация от наука и изкуство. От една страна, тя обича дисциплината на анализа: да разчита данни, да намира закономерности и да извлича от тях нови възможности. От друга страна, вярва, че креативността е това, което превръща стратегията в нещо живо и запомнящо се. В работата си е преминала през целия дигитален пъзел – лендинг страници, рекламни кампании, имейл маркетинг, блогове и уебинари – и знае как всяко парче да застане на мястото си така, че да води до резултат. През последните шест години Виктория прекарва голяма част от времето си в чужбина, където се учи от най-добрите практики и работи по проекти за глобални лидери като Procter & Gamble (Ariel, Pampers, Oral-B) и APG - една от най-големите пенсионни фондови организации в Европа, управляваща активи за милиарди евро. Този опит ѝ дава широк поглед върху различни индустрии – от потребителски стоки до финанси – и умението да адаптира доказани стратегии към реалния бизнес у нас.
Ресурси
Няма ресурси за този семинар