Как се създават реклами, които не звучат като реклами? - SoftUni Digital
Loading...

Как се създават реклами, които не звучат като реклами?

Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
04 ноември 2025
Час:
19:00
Лектори:
Кристина Богданова
Виктория Цветкова
Остават:
Записани онлайн : 276 / 2000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Как се създават реклами, които не звучат като реклами?" нa 4 ноември 2025 г. (вторник) от 19:00 часа с лектори Кристина Богданова и Виктория Цветкова.
За семинара
Всеки от нас вижда между 6,000 и 10,000 реклами на ден и е все по-трудно да се отличат с нещо различно и запомнящо се. Целта на семинара е да покаже как с капка креативност, добро разбиране на аудиторията и правилно използване на данни може да се постигне перфектния баланс – да се създават реклами, които не се усещат като реклами. Целта на семинара е да се вдъхновят участниците да мислят извън рамките, да им се даде практически инструмент – Creative Angles – и да им се покаже как чрез тестове и статистика да разберат какво наистина работи за тяхната аудитория. Семинарът е посветен на това как се създават реклами, които хората възприемат като естествено съдържание, а не като натрапчиви послания. Ще се разгледа как с помощта на Creative Angles може да се поднесе едно и също послание по различни креативни начини, така че да докосне различни сегменти от аудиторията и да се събере ценна статистика за това какво наистина работи.

Участниците ще научат:

• Как да създават реклами, които звучат като естествено съдържание, а не като натрапчиви послания?;
• Как да използват Creative Angles, за да поднесат едно и също послание по различни начини и да достигнат до различни сегменти от аудиторията?;
• Как да събират ценна статистика от тези Creative Angles, да анализират и оптимизират рекламите си?;
• Как да мислят по-креативно и да генерират повече и по-интересни идеи за кампаниите си, с които да привличат внимание и да повишават ангажираността.

За кого е подходящ семинарът?

Семинарът е подходящ за хора, които създават или одобряват рекламно съдържание – маркетинг специалисти, копирайтъри, SMM-и, контент криейтъри, предприемачи и собственици на онлайн магазини. Ще бъде полезен както за начинаещи, които тепърва стартират с платени реклами, така и за професионалисти с опит, които търсят нови креативни подходи за повишаване на ефективността на кампаниите си.
За лекторите
Кристина Богданова
Кристина е маркетинг мениджър в Digital Expert – водеща дигитална агенция с фокус върху e-commerce бизнеси. С над 4 години опит в рекламата, тя изгражда силно портфолио като копирайтър за някои от най-разпознаваемите брандове на българския пазар – IKEA, Technopolis, A1, Sofia Ring Mall, Staropramen и други. Днес Кристина комбинира стратегическо мислене и креативност – от създаване на лендинг страници и оптимизация на кампании до управление на бюджети и цялостни дигитални стратегии. Нейната страст към real-time маркетинга и нестандартните идеи я отвежда до победа в Young Lions Bulgaria – националната селекция за Cannes Lions, още при първото ѝ участие. Идея за IKEA, измислена и реализирана от нея, е включена в Ads of the World и отличена на фестивала ФАРА.
Кристина Богданова Photo
Виктория Цветкова
Виктория е маркетинг мениджър в Digital Expert. Виктория винаги е гледала на маркетинга като на комбинация от наука и изкуство. От една страна, тя обича дисциплината на анализа: да разчита данни, да намира закономерности и да извлича от тях нови възможности. От друга страна, вярва, че креативността е това, което превръща стратегията в нещо живо и запомнящо се. В работата си е преминала през целия дигитален пъзел – лендинг страници, рекламни кампании, имейл маркетинг, блогове и уебинари – и знае как всяко парче да застане на мястото си така, че да води до резултат. През последните шест години Виктория прекарва голяма част от времето си в чужбина, където се учи от най-добрите практики и работи по проекти за глобални лидери като Procter & Gamble (Ariel, Pampers, Oral-B) и APG - една от най-големите пенсионни фондови организации в Европа, управляваща активи за милиарди евро. Този опит ѝ дава широк поглед върху различни индустрии – от потребителски стоки до финанси – и умението да адаптира доказани стратегии към реалния бизнес у нас.
Виктория Цветкова Photo
Ресурси
Няма ресурси за този семинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.