Ефективни кампании в Meta и TikTok: Как тестването на реклами подобрява резултатите?
Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
06 ноември 2025
Час:
19:00
Лектор:
Димитър Джаров
Остават:
Записани онлайн : 65 / 3000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Ефективни кампании в Meta и TikTok:
Как тестването на реклами подобрява резултатите?
" нa 6 ноември 2025 г. (четвъртък) от 19:00
часа с лектор Димитър Джаров.
За семинара
Как се намират рекламите-победители?
Как се разбира дали една реклама наистина работи?
Как се създават не само ефектни, но и ефективни реклами?
По време на този семинар управителят на българския офис на рекламна агенция Twigeo и growth маркетинг експерт с над 18-годишен опит, работил за брандове като Spotify, Duolingo, Nike и New York Times, ще сподели своя практически опит в откриването на печеливши реклами и създаването на рекламни кампании, носещи реален растеж на клиентите.
Какво ще научат участниците в това събитие:
• Кои са работещите методи за планиране, провеждане и оценка на тестове на рекламно съдържание?
• Как да използват ключовите изводи от тестовете, за да постигнaт устойчиви резултати и бизнес растеж?
Целта на семинара е записалите се да могат да идентифицират печелившите реклами и така да подобрят ефективността на техните платени кампании.
Колкото по-точно се разпознават потенциалните "победители" (winner ads), толкова по-лесно всеки ще може да създава успешни реклами с реален бизнес ефект (повече регистрации, потребители, абонати, клиенти и поръчки).
Семинарът е подходящ за маркетинг специалисти и всички, които искат да подобрят ефективността на своите рекламни кампании.
По време на този семинар управителят на българския офис на рекламна агенция Twigeo и growth маркетинг експерт с над 18-годишен опит, работил за брандове като Spotify, Duolingo, Nike и New York Times, ще сподели своя практически опит в откриването на печеливши реклами и създаването на рекламни кампании, носещи реален растеж на клиентите.
Какво ще научат участниците в това събитие:
• Кои са работещите методи за планиране, провеждане и оценка на тестове на рекламно съдържание?
• Как да използват ключовите изводи от тестовете, за да постигнaт устойчиви резултати и бизнес растеж?
Целта на семинара е записалите се да могат да идентифицират печелившите реклами и така да подобрят ефективността на техните платени кампании.
Колкото по-точно се разпознават потенциалните "победители" (winner ads), толкова по-лесно всеки ще може да създава успешни реклами с реален бизнес ефект (повече регистрации, потребители, абонати, клиенти и поръчки).
Семинарът е подходящ за маркетинг специалисти и всички, които искат да подобрят ефективността на своите рекламни кампании.
За лектора
Димитър Джаров
Димитър е роден и израснал във Варна. Професионалният му път е започнал в САЩ, където е придобил бакалавърска степен по "Маркетинг". След като е натрупал опит във водещи рекламни агенции в Ню Йорк за брандове като BMW и MasterCard, се е присъединил към маркетинг екипа на Spotify.
В рамките на четири години Димитър е преминал през няколко роли и е израстнал до позицията "Глобален performance маркетинг директор", където е управлявал международния растеж на музикалната стрийминг платформа.
През 2016 г. бивш колега от Spotify го е поканил да се присъедини към новосъздадената в Стокхолм маркетинг агенция Twigeo. В следващите шест години Димитър е ръководил развитието на нюйоркския екип на компанията. През 2022 г. се е завърнал във Варна, където е създал българския офис на Twigeo. Днес екипът на агенцията расте динамично и обслужва клиенти на различни пазари.
В рамките на четири години Димитър е преминал през няколко роли и е израстнал до позицията "Глобален performance маркетинг директор", където е управлявал международния растеж на музикалната стрийминг платформа.
През 2016 г. бивш колега от Spotify го е поканил да се присъедини към новосъздадената в Стокхолм маркетинг агенция Twigeo. В следващите шест години Димитър е ръководил развитието на нюйоркския екип на компанията. През 2022 г. се е завърнал във Варна, където е създал българския офис на Twigeo. Днес екипът на агенцията расте динамично и обслужва клиенти на различни пазари.

Ресурси
Няма ресурси за този семинар