Ефективни кампании в Meta и TikTok: Как тестването на реклами подобрява резултатите? - SoftUni Digital
Loading...

Ефективни кампании в Meta и TikTok: Как тестването на реклами подобрява резултатите?

Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
06 ноември 2025
Час:
19:00
Лектор:
Димитър Джаров
Остават:
Записани онлайн : 65 / 3000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Ефективни кампании в Meta и TikTok: Как тестването на реклами подобрява резултатите? " нa 6 ноември 2025 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Димитър Джаров.
За семинара
Как се намират рекламите-победители? Как се разбира дали една реклама наистина работи? Как се създават не само ефектни, но и ефективни реклами?

По време на този семинар управителят на българския офис на рекламна агенция Twigeo и growth маркетинг експерт с над 18-годишен опит, работил за брандове като Spotify, Duolingo, Nike и New York Times, ще сподели своя практически опит в откриването на печеливши реклами и създаването на рекламни кампании, носещи реален растеж на клиентите.

Какво ще научат участниците в това събитие:
• Кои са работещите методи за планиране, провеждане и оценка на тестове на рекламно съдържание?
• Как да използват ключовите изводи от тестовете, за да постигнaт устойчиви резултати и бизнес растеж?

Целта на семинара е записалите се да могат да идентифицират печелившите реклами и така да подобрят ефективността на техните платени кампании.

Колкото по-точно се разпознават потенциалните "победители" (winner ads), толкова по-лесно всеки ще може да създава успешни реклами с реален бизнес ефект (повече регистрации, потребители, абонати, клиенти и поръчки).

Семинарът е подходящ за маркетинг специалисти и всички, които искат да подобрят ефективността на своите рекламни кампании.
За лектора
Димитър Джаров
Димитър е роден и израснал във Варна. Професионалният му път е започнал в САЩ, където е придобил бакалавърска степен по "Маркетинг". След като е натрупал опит във водещи рекламни агенции в Ню Йорк за брандове като BMW и MasterCard, се е присъединил към маркетинг екипа на Spotify.

В рамките на четири години Димитър е преминал през няколко роли и е израстнал до позицията "Глобален performance маркетинг директор", където е управлявал международния растеж на музикалната стрийминг платформа.

През 2016 г. бивш колега от Spotify го е поканил да се присъедини към новосъздадената в Стокхолм маркетинг агенция Twigeo. В следващите шест години Димитър е ръководил развитието на нюйоркския екип на компанията. През 2022 г. се е завърнал във Варна, където е създал българския офис на Twigeo. Днес екипът на агенцията расте динамично и обслужва клиенти на различни пазари.
Димитър Джаров Photo
Ресурси
Няма ресурси за този семинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.