Личен бранд за начинаещи в LinkedIn или как се пише като животно, но с финес!
Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
24 юни 2025
Час:
19:00
Лектор:
Емануел Тонев
Остават:
Записани онлайн : 57 / 2000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Личен бранд за начинаещи в LinkedIn, или как да пишеш като животно, но с финес!" нa 24 юни 2025 г. (вторник) от 19:00
часа с лектор Емануел Тонев.
За семинара
Този семинар е насочен към хората, които искат да се открояват, а не да молят за внимание.
LinkedIn не е автобиография. LinkedIn е сцена - или хората са пред прожекторите, или са в публиката, ръкопляскайки на тези, които вече са разбрали играта. Ако още има хора, които се чудят какво е "личен бранд", то не са закъснели – но вече е време да се събудят.
По време на семинара ще се разбие на парчета всичко, което е споделяно за това "Как трябва да се държат хората в LinkedIn?". Ще се започне от нулата – как изглежда профил, който привлича клиенти, оферти и покани. Ще се мине през съдържанието – какво, как и защо да се споделя. И най-важното: участниците ще научат как да изграждат мрежа, която не ги следва от куртоазия, а защото иска още от тях. После идва веселото: "Пишете като животни." Ако постовете звучат като годишен отчет на банка – лошо. В LinkedIn хората не търсят перфектен стил, а енергия, позиция и... нещо различно. Аудиторията ще разбере как да пише като истински маркетолог – човек, който знае какво казва. И точно тук идва хубавата част: "Но с финес." Има тънка граница между това хората да бъдат дръзки и да изглеждат отчаяни. Участниците ще разберат как да привличат внимание с класа, а не с крясъци. Как да се покажат силни, а не досадни. В края ще научат как се пише така, че постовете им да продават. Ще разберат как да използват думите, за да водят към действия – съобщения, срещи, сделки. Това е семинар за хора, които искат да бъдат разпознати, харесани и наети. И, разбира се – отворен финал с въпроси.
По време на семинара ще се разбие на парчета всичко, което е споделяно за това "Как трябва да се държат хората в LinkedIn?". Ще се започне от нулата – как изглежда профил, който привлича клиенти, оферти и покани. Ще се мине през съдържанието – какво, как и защо да се споделя. И най-важното: участниците ще научат как да изграждат мрежа, която не ги следва от куртоазия, а защото иска още от тях. После идва веселото: "Пишете като животни." Ако постовете звучат като годишен отчет на банка – лошо. В LinkedIn хората не търсят перфектен стил, а енергия, позиция и... нещо различно. Аудиторията ще разбере как да пише като истински маркетолог – човек, който знае какво казва. И точно тук идва хубавата част: "Но с финес." Има тънка граница между това хората да бъдат дръзки и да изглеждат отчаяни. Участниците ще разберат как да привличат внимание с класа, а не с крясъци. Как да се покажат силни, а не досадни. В края ще научат как се пише така, че постовете им да продават. Ще разберат как да използват думите, за да водят към действия – съобщения, срещи, сделки. Това е семинар за хора, които искат да бъдат разпознати, харесани и наети. И, разбира се – отворен финал с въпроси.
За лектора
Емануел Тонев
Емануел е LinkedIn експерт в BookMark с над 6 години опит в дигиталния маркетинг. Той е сертифициран LinkedIn маркетинг специалист с фокус върху B2B и B2C комуникациите. Автор е на първата книга в България за LinkedIn маркетинг и организатор на The Linked Academy - инициатива, посветена на обучения и събития, свързани с професионалното развитие в LinkedIn. Занимава се професионално с развиване на лични профили и корпоративни страници в LinkedIn. Той успешно развива кариера като фрийлансър и консултант, подпомагайки професионалисти и бизнеси у нас и в чужбина. Често е гост-лектор на събития в страната, като има опит в презентирането пред аудитории от 300+ души.

Ресурси
Няма ресурси за този семинар