Конкуренция за вниманието: Как брандът Ви да се отличи и да бъде запомнен през 2025 година? - SoftUni Digital
Loading...

Конкуренция за вниманието: Как брандът Ви да се отличи и да бъде запомнен през 2025 година?

Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
20 май 2025
Час:
19:00
Лектор:
Николай Димов
Остават:
Записани онлайн : 89 / 3000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Конкуренция за вниманието: Как брандът Врдги да се отличи и да бъде запомнен през 2025 година" нa 20 май 2025 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Николай Димов.
За семинара
Не си даваме сметка, но живеем в най-конкурентните времена. Всеки се бори за вниманието на потребителите, а те са уморени от това. Предвид това, маркетолозите преосмислят своите стратегии, като пренасочват фокуса си от краткосрочни тактики към дългосрочно изграждане на брандове. Този подход включва създаване на емоционални връзки с потребителите, разказване на завладяващи истории и изграждане на доверие, което води до по-силна лоялност и устойчив растеж. Тази промяна отразява необходимостта от адаптиране към новата реалност на икономика на вниманието, където способността да се ангажира и задържи вниманието на потребителите е от решаващо значение за успеха на брандовете.

По време на семинара, участниците ще научат за основните правила за изграждане на дългосрочна стратегия за един бранд, защо това е важно и стойностно за една компания, защо емоционалната реклама е по-ефективна, както и защо брандовете трябва да бъдат консистентни в своите действия. И накрая, но не на последно място ще бъдат разгледани примери на известни брандове и техните стратегии, както и какво се крие зад техния успех.
За лектора
Николай Димов
Николай е маркетолог до мозъка на костите си. С повече от 10 години опит в сферата, придобит в различни компании, стартъпи, както и в няколко маркетингови агенции. Не обича да се взима на сериозно и често вкарва това вярване в кампаниите, които прави. Работил е за стотици брандове, но от няколко години се фокусира над създаването и управлението на брандове, които агенцията му да управлява и развива изцяло. Вярва, че хуморът продава, както и, че хората и компаниите трябва да се отличават, за да бъдат запомнени. Има активен бюлетин с над 5000 абонати в LinkedIn, а един от последните му проекти е фокусиран над създаването на мърч за всякакъв вид компании.
Николай Димов Photo
Ресурси
Няма ресурси за този семинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.