Конкуренция за вниманието: Как брандът Ви да се отличи и да бъде запомнен през 2025 година?
Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
20 май 2025
Час:
19:00
Лектор:
Николай Димов
Остават:
Записани онлайн : 89 / 3000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Конкуренция за вниманието: Как брандът Врдги да се отличи и да бъде запомнен през 2025 година" нa 20 май 2025 г. (вторник) от 19:00
часа с лектор Николай Димов.
За семинара
Не си даваме сметка, но живеем в най-конкурентните времена. Всеки се бори за вниманието на потребителите, а те са уморени от това. Предвид това, маркетолозите преосмислят своите стратегии, като пренасочват фокуса си от краткосрочни тактики към дългосрочно изграждане на брандове. Този подход включва създаване на емоционални връзки с потребителите, разказване на завладяващи истории и изграждане на доверие, което води до по-силна лоялност и устойчив растеж. Тази промяна отразява необходимостта от адаптиране към новата реалност на икономика на вниманието, където способността да се ангажира и задържи вниманието на потребителите е от решаващо значение за успеха на брандовете.
По време на семинара, участниците ще научат за основните правила за изграждане на дългосрочна стратегия за един бранд, защо това е важно и стойностно за една компания, защо емоционалната реклама е по-ефективна, както и защо брандовете трябва да бъдат консистентни в своите действия. И накрая, но не на последно място ще бъдат разгледани примери на известни брандове и техните стратегии, както и какво се крие зад техния успех.
По време на семинара, участниците ще научат за основните правила за изграждане на дългосрочна стратегия за един бранд, защо това е важно и стойностно за една компания, защо емоционалната реклама е по-ефективна, както и защо брандовете трябва да бъдат консистентни в своите действия. И накрая, но не на последно място ще бъдат разгледани примери на известни брандове и техните стратегии, както и какво се крие зад техния успех.
За лектора
Николай Димов
Николай е маркетолог до мозъка на костите си. С повече от 10 години опит в сферата, придобит в различни компании, стартъпи, както и в няколко маркетингови агенции. Не обича да се взима на сериозно и често вкарва това вярване в кампаниите, които прави. Работил е за стотици брандове, но от няколко години се фокусира над създаването и управлението на брандове, които агенцията му да управлява и развива изцяло. Вярва, че хуморът продава, както и, че хората и компаниите трябва да се отличават, за да бъдат запомнени. Има активен бюлетин с над 5000 абонати в LinkedIn, а един от последните му проекти е фокусиран над създаването на мърч за всякакъв вид компании.

Ресурси
Няма ресурси за този семинар