От идеи до успех: Тайните зад изграждането на онлайн магазин, който хората обожават
Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
17 март 2025
Час:
19:00
Лектор:
Мария Димитрова
Остават:
Записани онлайн : 218 / 3000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "От идеи до успех: Тайните зад изграждането на онлайн магазин, който хората обожават" нa 17 март 2025 г. (понеделник) от 19:00
часа с лектор Мария Димитрова.
За семинара
Как се създава онлайн магазин, който не само продава, но и изгражда лоялна аудитория? Кои са грешките, които могат да провалят бизнеса, и как да бъдат избегнати?
Като една от водещите дигитални агенции в България, SEOMAX има дългогодишен опит в изграждането и скалирането на успешни онлайн магазини.
В този семинар лекторът ще сподели реални истории, практически съвети и доказани стратегии, с които бизнеси са постигнали впечатляващи резултати. По време на събитието ще се разгледат следните теми:
• Истории за успех от дигитална агенция SEOMAX: как са помогнали на клиенти да мащабират своя бизнес;
• Предизвикателствата на ограничения бюджет и недоверието към маркетинга;
• Защо емоцията продава повече от продуктите и как да се използва?;
• Скалиране посредством анализ на данните, тестване на различни кампании.
В този семинар лекторът ще сподели реални истории, практически съвети и доказани стратегии, с които бизнеси са постигнали впечатляващи резултати. По време на събитието ще се разгледат следните теми:
• Истории за успех от дигитална агенция SEOMAX: как са помогнали на клиенти да мащабират своя бизнес;
• Предизвикателствата на ограничения бюджет и недоверието към маркетинга;
• Защо емоцията продава повече от продуктите и как да се използва?;
• Скалиране посредством анализ на данните, тестване на различни кампании.
За лектора
Мария Димитрова
Мария е мениджър бизнес развитие в дигитална агенция SEOMAX и платформа за графичен дизайн на абонамент DesignExpert. Вече близо 15 години се занимава с електронна търговия и дигитален маркетинг в различни локални и международни компании. Като част от една от най-големите дигитални агенции в България, познава много бизнеси и техните предизвикателства. Агенцията работи както с големи клиенти, така и с доста малки, които сега стартират бизнеса си, което им позволява да имат поглед над много различни ниши в страната и съседните ни Румъния и Гърция. Имат клиенти, които продават на над 20 европейски пазара и такива, които продават в САЩ. Богатия опит им позволява да тестват различни стратегии, така че да открият коя е най-подходящата за съответната ниша и да я прилагат при различни клиенти. По този начин могат да оптимизираме част от първоначалните разходи за тестване на рекламни кампании.

Ресурси
Няма ресурси за този семинар