Как да оптимизираме Facebook рекламите си чрез използването на различни рекламни визии?
Изминало събитие
Дата:
09 октомври 2024
Час:
19:00
Лектор:
Ивайло Тодоров
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Как да оптимизираме Facebook рекламите си чрез използването на различни рекламни визии?" нa 9 октомври 2024 г. (сряда) от 19:00
часа с лектор Ивайло Тодоров.
За семинара
Замисляли ли си се колко пари изпускате във Facebook в момента? Да, много често хората няма как да знаят какво пропускат, но ако рекламират в социалните мрежи, със сигурност в някакъв момент са изпитвали така познатата "творческа мъгла". С други думи - засегнатите рекламодатели плащат няколко пъти повече за придобиване на кликове или конверсии.
Една от основните причини, която спира хората да създават различни и разнообразни визии е, че имат проблем с креативността. Много често това е просто защото са по-скоро аналитични хора, но друг път е и заради липса на идеи и опит.
Какви теми ще се засегнат в този семинар:
• Как се намира баланса в криейтивите?;
• Най-често използваните типове криейтиви, които всеки бранд трябва да има?;
• Как се тестват нови криейтиви без рекламните кампании да влизат отново в Learning?;
• Анализ на различни рекламни криейтиви и техните ключови елементи;
• Въпроси и отговори.
Една от основните причини, която спира хората да създават различни и разнообразни визии е, че имат проблем с креативността. Много често това е просто защото са по-скоро аналитични хора, но друг път е и заради липса на идеи и опит.
Какви теми ще се засегнат в този семинар:
• Как се намира баланса в криейтивите?;
• Най-често използваните типове криейтиви, които всеки бранд трябва да има?;
• Как се тестват нови криейтиви без рекламните кампании да влизат отново в Learning?;
• Анализ на различни рекламни криейтиви и техните ключови елементи;
• Въпроси и отговори.
За лектора
Ивайло Тодоров
Ивайло е онлайн предприемач и сертифициран от Facebook и TikTok маркетинг специалист с над 10 години опит. Той е основател на пърформанс агенция Digital On Demand, в която обслужват клиенти от цял свят. Работил е с над 500 клиенти, част от тях са NordVPN, Tangle Teezer, Fiverr, BBC, Domino’s, Deliveroo, GymShark, MONSTER, AMD, INSAOIL, OddBox, БулИнс, InterSport, AUBG, Vida.bg и много други.