Как се настройват конверсии с Google Tag Manager и GA4? - SoftUni Digital
Loading...

Как се настройват конверсии с Google Tag Manager и GA4?

Изминало събитие
Дата:
22 август 2024
Час:
19:00
Лектори:
Лекторски състав
Цвета Дашкова-Батаклиева

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Как се настройват конверсии с Google Tag Manager и GA4?" нa 22 август 2024 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Цвета Дашкова-Батаклиева.
За семинара
Няма ефективна оптимизция без качествени данни. При желание за повече продажби, всеки има нужда от оптимизация на конверсиите. Като един от най-бързите начини за проследяване на конверсиите е с Google Tag Manager.

Конверсии са действията, които носят пари. Това са полезните действия в един сайт като:

• Онлайн поръчка;
• Запитване;
• Обаждане;
• Абонамент;
• Форма за контакт.

В настоящия семинар ще се изясни какво са събития в GA4 (events), тагове и конверсии. Също така ще се отговори на следните въпроси:

• Как се проверява за инсталирани тагове на сайта?
• Как се определя кои са най-полезните действия в един сайт?
• Как се проследяват всички конверсии?
• Как се съставя оптимален Tаг план?
• Как се изпълнява поставения Таг план с GTM и GA4?
• Как се импортират създадените тагове като конверсии от GA4 в Google Ads?

По време на събитието ще се покажат подробни стъпки как се проследяват кликове върху телефон и завършена поръчка в онлайн магазин.
За лекторите
Лекторски състав
Лекторът, участващ в събитието, е експерт с дългогодишен практически опит в сферата.
Лекторски състав Photo
Цвета Дашкова-Батаклиева
Цвета има завършена първа степен на висше образование със специалност "Информационни технологии", а след това и втора със специалност "Информационна сигурност и управление на знания". Тя има над 12 години административен опит в сферата на висшето образование и над 3 години опит в Импулс Медиа като PPC (pay-per-click) експерт в областта на рекламата в Google Ads. Нейната работа е свързана с всички важни процеси от проучване, анализ, настройки и публикуване до оптимизация на кампании в Google Ads. Също така в ежедневието си Цвета се запознава с новостите на Google Ads и така открива ефективни решения на актуалните проблеми. В работното си ежедневие тя изпозлва инструменти като Google Tag Manager, Google Analytics, Looker Studio и др.

Може да разгледате YouTube на лектора.
Цвета Дашкова-Батаклиева Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.