Как се настройват конверсии с Google Tag Manager и GA4?
Изминало събитие
Дата:
22 август 2024
Час:
19:00
Лектор:
Цвета Дашкова-Батаклиева
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Как се настройват конверсии с Google Tag Manager и GA4?" нa 22 август 2024 г. (четвъртък) от 19:00
часа с лектор Цвета Дашкова-Батаклиева.
За семинара
Няма ефективна оптимизция без качествени данни. При желание за повече продажби, всеки има нужда от оптимизация на конверсиите. Като един от най-бързите начини за проследяване на конверсиите е с Google Tag Manager.
Конверсии са действията, които носят пари. Това са полезните действия в един сайт като:
• Онлайн поръчка;
• Запитване;
• Обаждане;
• Абонамент;
• Форма за контакт.
В настоящия семинар ще се изясни какво са събития в GA4 (events), тагове и конверсии. Също така ще се отговори на следните въпроси:
• Как се проверява за инсталирани тагове на сайта?
• Как се определя кои са най-полезните действия в един сайт?
• Как се проследяват всички конверсии?
• Как се съставя оптимален Tаг план?
• Как се изпълнява поставения Таг план с GTM и GA4?
• Как се импортират създадените тагове като конверсии от GA4 в Google Ads?
По време на събитието ще се покажат подробни стъпки как се проследяват кликове върху телефон и завършена поръчка в онлайн магазин.
Конверсии са действията, които носят пари. Това са полезните действия в един сайт като:
• Онлайн поръчка;
• Запитване;
• Обаждане;
• Абонамент;
• Форма за контакт.
В настоящия семинар ще се изясни какво са събития в GA4 (events), тагове и конверсии. Също така ще се отговори на следните въпроси:
• Как се проверява за инсталирани тагове на сайта?
• Как се определя кои са най-полезните действия в един сайт?
• Как се проследяват всички конверсии?
• Как се съставя оптимален Tаг план?
• Как се изпълнява поставения Таг план с GTM и GA4?
• Как се импортират създадените тагове като конверсии от GA4 в Google Ads?
По време на събитието ще се покажат подробни стъпки как се проследяват кликове върху телефон и завършена поръчка в онлайн магазин.
За лектора
Цвета Дашкова-Батаклиева
Цвета има завършена първа степен на висше образование със специалност "Информационни технологии", а след това и втора със специалност "Информационна сигурност и управление на знания". Тя има над 12 години административен опит в сферата на висшето образование и над 3 години опит в Импулс Медиа като PPC (pay-per-click) експерт в областта на рекламата в Google Ads. Нейната работа е свързана с всички важни процеси от проучване, анализ, настройки и публикуване до оптимизация на кампании в Google Ads. Също така в ежедневието си Цвета се запознава с новостите на Google Ads и така открива ефективни решения на актуалните проблеми. В работното си ежедневие тя изпозлва инструменти като Google Tag Manager, Google Analytics, Looker Studio и др.
Може да разгледате YouTube на лектора.
Може да разгледате YouTube на лектора.
