Coca-Cola Talks: Influencer marketing part of Coca-Cola`s communication strategy
Изминало събитие
Дата:
30 юни 2022
Час:
19:00
Лектор:
Десислава Шемкова
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Coca-Cola Talks: Influencer marketing part of Coca-Cola`s communication strategy" нa 30 юни 2022 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Десислава Шемкова.
За семинара
В предстоящия семинар Influencer Marketing ще откриете по-малко от очакваното и по-повече от неочакваното. Всеки човек има потенциала да стане инфлуенсър, но малцина са тези, които дръзват и успяват да го направят. Факт е, че колкото различни сме ние като хора, начин на комуникация, отношение към ситуациите и обстоятелствата, толкова различен може да бъде и начинът на работа между „компания и инфлуенсър“, а това е важен детайл в очакванията и на двете страни. Чрез разнообразието от курсове в SoftUni Digital можете да се усъвършенствате в уменията си, да научите как да станете и бъдете по-добър инфлуенсър, но на 30 юни предстои да ви разкрием как Кока-Кола България работи с инфлуенсъри. Ще научите какъв е подходът и критериите за избор, какво следим като резултати и изпълнение, как и в какво се състои анализът на съответната кампания. За още интересни и вълнуващи подробности, само след броени дни. Очакваме ви!
За лектора
Десислава Шемкова
Десислава се присъединява към екипа на Кока-Кола България през април 2020 г. като маркетинг специалист, а в началото на 2022 г. поема ролята на бранд мениджър. Ролята и е фокусирана върху управлението и развитието на марките Coca-Cola и Fanta на българския пазар. Разработва и реализира стратегии, приспособявайки глобалните планове на компанията по приложим за нашия пазар начин. Това включва управление на цялостно комуникационно присъствие на марките, ръководене на потребителски кампании, създаване на партньорства, лансиране на иновации. Десислава е част от семейството на Кока-Кола вече 4 години и реализирайки мечтата си, продължава да открива нови аспекти от магията на маркетинговия свят.
Ресурси