Контент стратегия: Как да накараш Google да се влюби в твоя бранд? - SoftUni Digital
Loading...

Контент стратегия: Как да накараш Google да се влюби в твоя бранд?

Изминало събитие
Дата:
23 ноември 2021
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Контент стратегия: Как да накараш Google да се влюби в твоя бранд?" нa 23 ноември (вторник) от 19:00 часа с лектори Никол Янчева и Веселина Левкова .
За семинара
По време на семинара ще се обсъдят следните теми:
  • Какво съдържание обича Google и как да го планирате?
  • Защо SEO е много повече от шепа ключови думи и как може да накарате потребителя да направи покупка чрез силата на словото
  • Какво се случва в моментите между научаването на нова информация за продукт и решението за неговата покупка
  • Как може маркетологът да изгради доверие и авторитет в един бранд, използвайки психологически техники?
За лекторите
Никол Янчева, Веселина Левкова
Никол и Веселина са контент стратези в маркетинг агенция Hop Online. И двете върлуват в динамиката на дигиталния маркетинг от 3 г, а Никол преди това e работила за едни от най-големите британски медийни и продуцентски къщи като iTV Studios и SkyNews. В настоящата си работа и двете изготвят стратегии и съдържание за клиенти, позиционирани на американския пазар, както от B2C, така и от B2B и SaaS (Software-as-a-Service) тип. През изминалата година Веселина и Никол са работили ръка за ръка с над 13 бранда в името на това те да достигнат до първа страница в Google търсачката. А само през последните месеци, те дават старт на началото на кариерата на четирима студенти от Американския университет чрез стажантската програма на Hop Online. 
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.