Стратегия за задържане на клиенти чрез обективизиране на целите в рекламата - SoftUni Digital
Loading...
Семинар

Стратегия за задържане на клиенти чрез обективизиране на целите в рекламата

12.10.21 19:00 - 20:30 Online 5 Online 5 Григор Йовов

Остават:

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Стратегия за задържане на клиенти чрез обективизиране на целите в рекламата" нa 12 октомври 2021 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Григор Йовов.

За Семинара

В този семинар Григор ще представи концепцията си за определяне на целите с нови клиенти в сферата на дигиталната реклама. В бизнеса и планирането, реалността се сблъсква с желанията и мъдрото определяне на целите е път към успешната съвместна работа. Степента на задържане на клиентите е не само пряко свързана с поставените цели, но и с използваната медодология и нагласа в бъдещото партньорство. След завършване на семинара участниците ще имат още едно оръжие в бизнес арсенала си, с което да привличат и задържат клиентите си за дългогодишна съвместна работа. 

За Лектора

Григор Йовов

Григор е собственик на дигитална агенция Бизнес Тренд от 2011 година. Бакалавър по Маркетинг. Създател на редица курсове в платформата Udemy с повече от 20 000 студента. Сертифициран Google Ads & Google Analytics експерт с повече от 10 години практически опит. Скоро издава и първата си книга “Google Analytics Kickstarter Guide” с едно от най-големите азиатски издателства за електронни книги на IT тематика BPB Publications.
Григор Йовов photo

Ресурси

Няма ресурси за този семинар