Дигитални маркетингови стратегии за B2B - SoftUni Digital
Loading...

Дигитални маркетингови стратегии за B2B

Изминало събитие
Дата:
24 февруари 2021
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно семинар на тема "Дигитални маркетингови стратегии за B2B", който ще се излъчи нa 24 февруари 2021 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Милен Янкулов.
За семинара
По време на този семинар Милен ще представи подхода за интегрирани дигитални маркетинг стратегии в контекста на реалността в която живеем, работим и правим бизнес. Семинарът ще бъде разделен условно на 3 части.

В първата част ще бъдат представени:
  • Мега трендовете, тяхно влияние над пазара, потреблението и бизнеса в свят след пандемия
  • Как това се отразява на дигиталната бизнес трансформация
  • Каква е съвременния маркетинг трансформацията отвъд концепцията на 4Р (Product, Price, Place, Promotion)
  • Влиянието на дигиталния маркетинг върху растежа на компаниите

Във втората част ще бъдат представени:
  • Съвременните стълбове и технологии в дигиталния маркетинг
  • Пазарни проучвания и проучване на конкуренцията с инструментите на дигиталния маркетинг
  • Изграждане на дигитални маркетинг стратегии и тактики
  • Канали на комуникация (Paid – Owned - Earned)
  • Концепция за потребителското преживяване и карта на етапите в него
  • Създаване на съдържание
  • Ролята на изкуствения интелект в маркетинга – Автоматизация, Data Science, Analytics
  • Дигиталните продажби
  • Дигитални услуги и поддръжка
  • Дигиталните агенции

В трета част ще бъдат представени от високо ниво няколко приложения на B2B дигитален маркетинг по селектирани индустрии:
  • IT
  • Търговия
  • Производство
  • Услуги
  • Изграждане на индустриални решения
За лекторите
Милен Янкулов
Милен има повече от 15 години опит в областта на маркетинга и продажбите. Работил е в различни сектори от икономиката - туризъм, медии, рекламни и дигитални агенции, IT. Работил е по интегрирани маркетинг и рекламни кампании на популярни брандове от финансовия, автомобилния, софтуерния и телекомуникационния бранш. 
Милен е експерт в по-голямата част от направленията на дигиталния маркетинг, понастоящем той управлява маркетинг отдела в Българската компания за разработка на технологии за изкуствен интелект Sirma AI и управлява бранда, под който компанията прави бизнес по цял свят: Ontotext. 
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.