Гледайте безплатно семинар на тема "Дигитални маркетингови стратегии за B2B", който ще се излъчи нa 24 февруари 2021 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Милен Янкулов.
За Семинара
По време на този семинар Милен ще представи подхода за интегрирани дигитални маркетинг стратегии в контекста на реалността в която живеем, работим и правим бизнес. Семинарът ще бъде разделен условно на 3 части.В първата част ще бъдат представени:
- Мега трендовете, тяхно влияние над пазара, потреблението и бизнеса в свят след пандемия
- Как това се отразява на дигиталната бизнес трансформация
- Каква е съвременния маркетинг трансформацията отвъд концепцията на 4Р (Product, Price, Place, Promotion)
- Влиянието на дигиталния маркетинг върху растежа на компаниите
Във втората част ще бъдат представени:
- Съвременните стълбове и технологии в дигиталния маркетинг
- Пазарни проучвания и проучване на конкуренцията с инструментите на дигиталния маркетинг
- Изграждане на дигитални маркетинг стратегии и тактики
- Канали на комуникация (Paid – Owned - Earned)
- Концепция за потребителското преживяване и карта на етапите в него
- Създаване на съдържание
- Ролята на изкуствения интелект в маркетинга – Автоматизация, Data Science, Analytics
- Дигиталните продажби
- Дигитални услуги и поддръжка
- Дигиталните агенции
В трета част ще бъдат представени от високо ниво няколко приложения на B2B дигитален маркетинг по селектирани индустрии:
- IT
- Търговия
- Производство
- Услуги
- Изграждане на индустриални решения
За Лектора
Милен Янкулов
Милен има повече от 15 години опит в областта на маркетинга и продажбите. Работил е в различни сектори от икономиката - туризъм, медии, рекламни и дигитални агенции, IT. Работил е по интегрирани маркетинг и рекламни кампании на популярни брандове от финансовия, автомобилния, софтуерния и телекомуникационния бранш.Милен е експерт в по-голямата част от направленията на дигиталния маркетинг, понастоящем той управлява маркетинг отдела в Българската компания за разработка на технологии за изкуствен интелект Sirma AI и управлява бранда, под който компанията прави бизнес по цял свят: Ontotext.
