Дигитални маркетингови стратегии за B2B
Изминало събитие
Дата:
24 февруари 2021
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно семинар на тема "Дигитални маркетингови стратегии за B2B", който ще се излъчи нa 24 февруари 2021 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Милен Янкулов.
За семинара
По време на този семинар Милен ще представи подхода за интегрирани дигитални маркетинг стратегии в контекста на реалността в която живеем, работим и правим бизнес. Семинарът ще бъде разделен условно на 3 части.
В първата част ще бъдат представени:
Във втората част ще бъдат представени:
В трета част ще бъдат представени от високо ниво няколко приложения на B2B дигитален маркетинг по селектирани индустрии:
В първата част ще бъдат представени:
- Мега трендовете, тяхно влияние над пазара, потреблението и бизнеса в свят след пандемия
- Как това се отразява на дигиталната бизнес трансформация
- Каква е съвременния маркетинг трансформацията отвъд концепцията на 4Р (Product, Price, Place, Promotion)
- Влиянието на дигиталния маркетинг върху растежа на компаниите
Във втората част ще бъдат представени:
- Съвременните стълбове и технологии в дигиталния маркетинг
- Пазарни проучвания и проучване на конкуренцията с инструментите на дигиталния маркетинг
- Изграждане на дигитални маркетинг стратегии и тактики
- Канали на комуникация (Paid – Owned - Earned)
- Концепция за потребителското преживяване и карта на етапите в него
- Създаване на съдържание
- Ролята на изкуствения интелект в маркетинга – Автоматизация, Data Science, Analytics
- Дигиталните продажби
- Дигитални услуги и поддръжка
- Дигиталните агенции
В трета част ще бъдат представени от високо ниво няколко приложения на B2B дигитален маркетинг по селектирани индустрии:
- IT
- Търговия
- Производство
- Услуги
- Изграждане на индустриални решения
За лекторите
Милен Янкулов
Милен има повече от 15 години опит в областта на маркетинга и продажбите. Работил е в различни сектори от икономиката - туризъм, медии, рекламни и дигитални агенции, IT. Работил е по интегрирани маркетинг и рекламни кампании на популярни брандове от финансовия, автомобилния, софтуерния и телекомуникационния бранш.
Милен е експерт в по-голямата част от направленията на дигиталния маркетинг, понастоящем той управлява маркетинг отдела в Българската компания за разработка на технологии за изкуствен интелект Sirma AI и управлява бранда, под който компанията прави бизнес по цял свят: Ontotext.
Милен е експерт в по-голямата част от направленията на дигиталния маркетинг, понастоящем той управлява маркетинг отдела в Българската компания за разработка на технологии за изкуствен интелект Sirma AI и управлява бранда, под който компанията прави бизнес по цял свят: Ontotext.