Анализ на потребителската пътека в дигитална среда - пътят към лоялност - SoftUni Digital
Loading...

Анализ на потребителската пътека в дигитална среда - пътят към лоялност

Изминало събитие
Дата:
22 май 2020
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно семинар на тема "Анализ на потребителската пътека в дигитална среда - пътят към лоялност", който ще се излъчи нa 22 май 2020 г. (петък) от 19:00 часа с лектор Етиен Янев.
За семинара
Картата на потребителската пътека е визуално представяне на всяко преживяване, което вашите клиенти имат с вас, тя помага на бизнесите да бъдат по-емпатични и да поглеждат на своята дейност от различна перспектива. Целта на подобна карта е да определи всички потенциални болезнени точки или проблеми, с които клиентът може да се сблъска преди и след покупката на вашия продукт или услуга. Ако желаете да разберете повече за поведението на вашите потребители – какво ги мотивира, какви са техните нужди и притеснения, както и как да ги достигнете в дигитална среда, този семинар е за вас.
По време на семинара ще научите:
- Каква стойност носи картографирането на потребителската пътека за вашия бизнес?
- Конкретна техника за създаване на карта на потребителската пътека.
- Как да определите кои функции във вашия бизнес да бъдат включени в процеса?
- Какво следва, след като създадете карта на потребителската пътека?
- Как теориите на Google за „Микромоментите“ и „ZMOT“ (Нулев момент на истината) влияят на потребителската пътека?
- Пример за създаване и употреба на карта на потребителската пътека.
За лекторите
Етиен Янев
Етиен ръководи стратегията за застъпнически маркетинг в световна технологична компания. Неговите усилия са довели до спестяването на близо половин милион евро от платени кампании. Избран в глобалната талантска програма, където работи по проекти за игровизация и управление на потребителската пътека. Завършил е магистър по дигитален маркетинг и социални медии към Sheffield University, получава допълнителна специализация чрез Cambridge University, HEC Paris и Franklin Covey. Обучавал е екипи по дигитални продажби в САЩ, Англия, Германия и Франция. Преподава дигитален маркетинг на студенти в Руската Президентска Академия в Москва. Над 2500 души са преминали неговото онлайн обучение по личен брандинг. В свободното си време се изявява в телевизионния ефир като футболен анализатор на водещите европейски първенства.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.