Анализ на потребителската пътека в дигитална среда - пътят към лоялност
Изминало събитие
Дата:
22 май 2020
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно семинар на тема "Анализ на потребителската пътека в дигитална среда - пътят към лоялност", който ще се излъчи нa 22 май 2020 г. (петък) от 19:00 часа с лектор Етиен Янев.
За семинара
Картата на потребителската пътека е визуално представяне на всяко преживяване, което вашите клиенти имат с вас, тя помага на бизнесите да бъдат по-емпатични и да поглеждат на своята дейност от различна перспектива. Целта на подобна карта е да определи всички потенциални болезнени точки или проблеми, с които клиентът може да се сблъска преди и след покупката на вашия продукт или услуга. Ако желаете да разберете повече за поведението на вашите потребители – какво ги мотивира, какви са техните нужди и притеснения, както и как да ги достигнете в дигитална среда, този семинар е за вас.
По време на семинара ще научите:
- Каква стойност носи картографирането на потребителската пътека за вашия бизнес?
- Конкретна техника за създаване на карта на потребителската пътека.
- Как да определите кои функции във вашия бизнес да бъдат включени в процеса?
- Какво следва, след като създадете карта на потребителската пътека?
- Как теориите на Google за „Микромоментите“ и „ZMOT“ (Нулев момент на истината) влияят на потребителската пътека?
- Пример за създаване и употреба на карта на потребителската пътека.
По време на семинара ще научите:
- Каква стойност носи картографирането на потребителската пътека за вашия бизнес?
- Конкретна техника за създаване на карта на потребителската пътека.
- Как да определите кои функции във вашия бизнес да бъдат включени в процеса?
- Какво следва, след като създадете карта на потребителската пътека?
- Как теориите на Google за „Микромоментите“ и „ZMOT“ (Нулев момент на истината) влияят на потребителската пътека?
- Пример за създаване и употреба на карта на потребителската пътека.
За лекторите
Етиен Янев
Етиен ръководи стратегията за застъпнически маркетинг в световна технологична компания. Неговите усилия са довели до спестяването на близо половин милион евро от платени кампании. Избран в глобалната талантска програма, където работи по проекти за игровизация и управление на потребителската пътека. Завършил е магистър по дигитален маркетинг и социални медии към Sheffield University, получава допълнителна специализация чрез Cambridge University, HEC Paris и Franklin Covey. Обучавал е екипи по дигитални продажби в САЩ, Англия, Германия и Франция. Преподава дигитален маркетинг на студенти в Руската Президентска Академия в Москва. Над 2500 души са преминали неговото онлайн обучение по личен брандинг. В свободното си време се изявява в телевизионния ефир като футболен анализатор на водещите европейски първенства.