Copywriting за социални мрежи
Изминало събитие
Дата:
05 май 2020
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно семинар на тема "Copywriting за социални мрежи, който ще се излъчи нa 5 май 2020 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Виктор Минчев.
За семинара
Да комуникирате ефективно в социалните мрежи не е лесно.
Да комуникирате успешно в социалните мрежи не означава просто да ползвате емоджита.
Да комуникирате така, че да създадете разговор в социалните мрежи, не е „Хей, приятели“ и не е като да говорите с приятелите си.
Успешната комуникация във Facebook и Instagram (и всички останали платформи) изисква теоретични знания за рекламата. Иска нестандартен поглед над света, познаване и разбиране нуждите на таргет аудиторията ви.
Изисква да сте умели копирайтъри и смели creative thinker.
Независимо дали сте собственик на бизнес или начинаещо „копи“, този семинар ще ви бъде полезен, за да научите:
- Какви характеристики трябва да притежава всеки, който иска да прави успешна реклама в социалните мрежи;
- Какви са най-важните черти на текстовете за социалните мрежи и че статусът е само началото;
- Как продуктът ви да изпъкне в силно конкурентна среда;
- Как успешно да колаборирате с дизайнери и PPC;
- ...и че всъщност идеите, а не думите, са най-важното.
След края му ще имате храна за размисъл и нужната основа, за да вдигнете онлайн комуникацията си на следващото ниво.
#TrustMe
Да комуникирате успешно в социалните мрежи не означава просто да ползвате емоджита.
Да комуникирате така, че да създадете разговор в социалните мрежи, не е „Хей, приятели“ и не е като да говорите с приятелите си.
Успешната комуникация във Facebook и Instagram (и всички останали платформи) изисква теоретични знания за рекламата. Иска нестандартен поглед над света, познаване и разбиране нуждите на таргет аудиторията ви.
Изисква да сте умели копирайтъри и смели creative thinker.
Независимо дали сте собственик на бизнес или начинаещо „копи“, този семинар ще ви бъде полезен, за да научите:
- Какви характеристики трябва да притежава всеки, който иска да прави успешна реклама в социалните мрежи;
- Какви са най-важните черти на текстовете за социалните мрежи и че статусът е само началото;
- Как продуктът ви да изпъкне в силно конкурентна среда;
- Как успешно да колаборирате с дизайнери и PPC;
- ...и че всъщност идеите, а не думите, са най-важното.
След края му ще имате храна за размисъл и нужната основа, за да вдигнете онлайн комуникацията си на следващото ниво.
#TrustMe
За лекторите
Виктор Минчев
Виктор обича рекламата. Обича да работи за големи международни корпорации и за малки местни ентусиасти. Обича традиционните реклами и нестандартните дигитални формати. А също обича и да преподава на надъхани студенти и професионалисти, които не спират да се развиват. И на всеки, който иска да води по-креативен живот. Когато не стои зад катедрата в SoftUni, Виктор работи като копирайтър/криейтив на свободна практика.