Digital Journey: Кариера и развитие с дигитален маркетинг
Изминало събитие
Дата:
24 април 2020
Час:
10:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Включете се в безплатното онлайн събитие, организирано от нашия Кариерен център за първа година за SoftUni Digital - Digital Journey: Кариера и развитие с дигитален маркетинг, което ще се проведе на 24 април 2020 г. (петък) от 10:00 ч. през YouTube Live. Водещи на събитието ще бъдат Георги Захариев и Кристин Радоилова.
Георги е Директор "Бизнес Развитие" в Софтуни. В миналото е управлявал проект на Google в България с фокус дигитализацията на малкия и среден бизнес. Интересите му са в сферата на дигиталния маркетинг, изграждането на бизнес модели и предприемачеството.
Кристин е Business Development Specialist в СофтУни. Поема в тази посока заради любовта си към бизнеси, които носят реална стойност на обществото. Занимава се с корпоративните партньорства, акаунт и нови В2В възможности за брандовете на СофтУни.
* Събитието ще бъде излъчвано Live през YouTube като предварително ще получите имейл с инструкции как може да се включите.
Георги е Директор "Бизнес Развитие" в Софтуни. В миналото е управлявал проект на Google в България с фокус дигитализацията на малкия и среден бизнес. Интересите му са в сферата на дигиталния маркетинг, изграждането на бизнес модели и предприемачеството.
Кристин е Business Development Specialist в СофтУни. Поема в тази посока заради любовта си към бизнеси, които носят реална стойност на обществото. Занимава се с корпоративните партньорства, акаунт и нови В2В възможности за брандовете на СофтУни.
* Събитието ще бъде излъчвано Live през YouTube като предварително ще получите имейл с инструкции как може да се включите.
За семинара
По време на събитието ще се включат хора от водещи фирми в сферата на дигиталния маркетинг и наши партньори, които ще говорят по темите:
✓ какви са възможностите за работа в сферата на дигиталния маркетинг?
✓ работа в голяма компания, дигитална агенция или на свободна практика.
✓ каква подготовка е необходима за интервю за работа?
✓ стъпки за кариерно развитие.
Също така всички участници ще могат да задават своите въпроси като коментар в YouTube.
Участието е безплатно, но регистрацията е задължителна.
* Следете събитието за повече информация за хората от фирмите които ще вземат участие.
✓ какви са възможностите за работа в сферата на дигиталния маркетинг?
✓ работа в голяма компания, дигитална агенция или на свободна практика.
✓ каква подготовка е необходима за интервю за работа?
✓ стъпки за кариерно развитие.
Също така всички участници ще могат да задават своите въпроси като коментар в YouTube.
Участието е безплатно, но регистрацията е задължителна.
* Следете събитието за повече информация за хората от фирмите които ще вземат участие.
За лекторите
Георги Захариев, Кристин Радоилова, Александър Енчев, Александър Димитров, Мария Каранедева
Александър Е. е SEO специалист в дигитална агенция Netpeak Bulgaria. Той работи от година и половина в компанията, а преди това споделя, че е открил симпатиите си към Search Engine Marketing (SEM) благодарение на любителско четене на блог статии от най-големите в бранша. Работи успешно по над 20 проекта, като повечето от тях са от различни ниши. Има опит както с малки, така и с големи сайтове.
Александър Д. чисто и просто пише. Започва с поезия и проза, след това се прехвърля в журналистиката (икономическа медия). След период като content creator/technical writer в софтуерен стартъп решава да се фокусира върху фрийланс content creation/creative writing за международни клиенти. Понастоящем се намира в Япония, където следва докторантура.
Мария започва своя път в Кока-Кола ХБК България през 2010 г. През последните 10 години тя придобива богат опит, като преминава през четири позиции в компанията - от ръководител на търговски екип до настоящта си роля в отдел „Ключови клиенти“. Мария работи с едни от най-големите клиенти на компанията и е отговорна за обучението и развитието на новопостъпилите мениждъри „Ключови клиенти“. От начлото на 2020 г., тя поема и изграждането на стратегията за електронна търговия, развитието на под-каналите e-retail & e-food, изграждането на инфраструктура и процеси за управление на онлайн клиенти. Тя ще се говори на тема: Е-commerce тенденции в FMCG сектора.
Елизабет е част от комуникационния екип на Нестле над 3 години. Занимава се с медии или по-точно къде бизнеса правилно да инвестира своите бюджети, за да достигне своите потребители по ефективен начин. Главеният ѝ фокус са дигиталните канали, като през годините е работила от двете страни – от тази на агенция и от тази на клиент.
Александър Д. чисто и просто пише. Започва с поезия и проза, след това се прехвърля в журналистиката (икономическа медия). След период като content creator/technical writer в софтуерен стартъп решава да се фокусира върху фрийланс content creation/creative writing за международни клиенти. Понастоящем се намира в Япония, където следва докторантура.
Мария започва своя път в Кока-Кола ХБК България през 2010 г. През последните 10 години тя придобива богат опит, като преминава през четири позиции в компанията - от ръководител на търговски екип до настоящта си роля в отдел „Ключови клиенти“. Мария работи с едни от най-големите клиенти на компанията и е отговорна за обучението и развитието на новопостъпилите мениждъри „Ключови клиенти“. От начлото на 2020 г., тя поема и изграждането на стратегията за електронна търговия, развитието на под-каналите e-retail & e-food, изграждането на инфраструктура и процеси за управление на онлайн клиенти. Тя ще се говори на тема: Е-commerce тенденции в FMCG сектора.
Елизабет е част от комуникационния екип на Нестле над 3 години. Занимава се с медии или по-точно къде бизнеса правилно да инвестира своите бюджети, за да достигне своите потребители по ефективен начин. Главеният ѝ фокус са дигиталните канали, като през годините е работила от двете страни – от тази на агенция и от тази на клиент.