Изграждане на силни марки: от дългосрочна стратегия до годишен план
Изминало събитие
Дата:
14 декември 2019
Час:
17:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Заповядайте на безплатен семинар на тема "Изграждане на силни марки: от дългосрочна стратегия до годишен план", който ще се проведе нa 14 декември 2019 г. (събота) от 17:00 часа в зала HQ Lab на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектори са Светлана Димитрова и Боряна Великова.
За семинара
Бранд екипът на Кока-Кола ще сподели как се изграждат силни марки и какъв е подходът на глобалната компания към установени и нови марки. Ще се разгледа и разработването на дългосрочна стратегия и годишен план, спрямо целите на бранда и ролята му в портфолиото.
За лекторите
Светлана Димитрова и Боряна Великова
Светлана и Боряна ръководят двете категории в портфолиото на The Coca-Cola Company в България: газирани и негазирани напитки. Те отговарят за прилагане на глобалните стратегии на марките по релевантен за българския пазар начин, както и за разработване на годишните планове. Работата им включва лансирането нови марки и продукти: от прозренията за потребителите с техните нужди и нагласи до разработването на реални продукти и тяхната комуникация.