Изграждане на силни марки: от дългосрочна стратегия до годишен план - SoftUni Digital
Loading...
Семинар

Изграждане на силни марки: от дългосрочна стратегия до годишен план

14.12.19 17:00 - 19:00 Учебна зала HQ Lab гр. София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1 Светлана Димитрова и Боряна Великова
Заповядайте на безплатен семинар на тема "Изграждане на силни марки: от дългосрочна стратегия до годишен план", който ще се проведе нa 14 декември 2019 г. (събота) от 17:00 часа в зала HQ Lab на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектори са Светлана Димитрова и Боряна Великова.

За Семинара

Бранд екипът на Кока-Кола ще сподели как се изграждат силни марки и какъв е подходът на глобалната компания към установени и нови марки. Ще се разгледа и разработването на дългосрочна стратегия и годишен план, спрямо целите на бранда и ролята му в портфолиото. 

За Лектора

Светлана Димитрова и Боряна Великова

Светлана и Боряна ръководят двете категории в портфолиото на The Coca-Cola Company в България: газирани и негазирани напитки. Те отговарят за прилагане на глобалните стратегии на марките по релевантен за българския пазар начин, както и за разработване на годишните планове. Работата им включва лансирането нови марки и продукти: от прозренията за потребителите с техните нужди и нагласи до разработването на реални продукти и тяхната комуникация. 
Светлана Димитрова и Боряна Великова photo Светлана Димитрова и Боряна Великова photo