Изграждане на силни марки: от дългосрочна стратегия до годишен план - SoftUni Digital
Loading...

Изграждане на силни марки: от дългосрочна стратегия до годишен план

Изминало събитие
Дата:
14 декември 2019
Час:
17:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Изграждане на силни марки: от дългосрочна стратегия до годишен план", който ще се проведе нa 14 декември 2019 г. (събота) от 17:00 часа в зала HQ Lab на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектори са Светлана Димитрова и Боряна Великова.
За семинара
Бранд екипът на Кока-Кола ще сподели как се изграждат силни марки и какъв е подходът на глобалната компания към установени и нови марки. Ще се разгледа и разработването на дългосрочна стратегия и годишен план, спрямо целите на бранда и ролята му в портфолиото. 
За лекторите
Светлана Димитрова и Боряна Великова
Светлана и Боряна ръководят двете категории в портфолиото на The Coca-Cola Company в България: газирани и негазирани напитки. Те отговарят за прилагане на глобалните стратегии на марките по релевантен за българския пазар начин, както и за разработване на годишните планове. Работата им включва лансирането нови марки и продукти: от прозренията за потребителите с техните нужди и нагласи до разработването на реални продукти и тяхната комуникация. 
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.