Стратегически дизайн на бранда - влияние и поведение на публиката
Изминало събитие
Дата:
18 декември 2018
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Заповядайте на безплатен семинар на тема "Стратегически дизайн на бранда - влияние и поведение на публиката", който ще се проведе нa 18 декември 2018 г. (вторник) от 19:00 часа в зала Deep Web на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор e Китена Педева.
За семинара
По време на семинара ще се обсъдят следните теми:
- Какво е идентичност на бранда?
- Основни елементи на бранда и тяхното влияние.
- Как да създадем лого?
* Какво въздействие може да има то? Примери от практиката.
* Как да презентираме лого на клиент най-ефективно?
- Планиране на бранда:
* Какво представлява планирането на бранда и стратегическите му стъпки.
* Влияние на цялостния дизайн на бранда. Примери.
- Какво е идентичност на бранда?
- Основни елементи на бранда и тяхното влияние.
- Как да създадем лого?
* Какво въздействие може да има то? Примери от практиката.
* Как да презентираме лого на клиент най-ефективно?
- Планиране на бранда:
* Какво представлява планирането на бранда и стратегическите му стъпки.
* Влияние на цялостния дизайн на бранда. Примери.
За лекторите
Китена Педева
Китена Педева завършва бакалавър Реклама в Лондон, University of the Arts. Основен фокус на изучаване са стратегическо планиране на бранда и психология на купувача. Малко преди дипломирането си участва в интернационален конкурс за идеен дизайн и печели първо място сред близо 1300 участници. По-късно взима квалификация по графичен дизайн и става дизайнер на свободна практика като често инкорпорира брандова стратегия в продукта си. Отдадеността ѝ към креативното мислене и страстта към дизайна я водят към вълнуващо бизнес участие, чието реализиране предстои много скоро.