Стратегически дизайн на бранда - влияние и поведение на публиката Стратегически дизайн на бранда - влияние и поведение на публиката - SoftUni Digital
Loading...
Семинар

Стратегически дизайн на бранда - влияние и поведение на публиката

Остават:

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Стратегически дизайн на бранда - влияние и поведение на публиката", който ще се проведе нa 18 декември 2018 г. (вторник) от 19:00 часа в зала Deep Web на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор e Китена Педева.

За Семинара

По време на семинара ще се обсъдят следните теми:
- Какво е идентичност на бранда?

- Основни елементи на бранда и тяхното влияние.

- Как да създадем лого?
* Какво въздействие може да има то? Примери от практиката.
* Как да презентираме лого на клиент най-ефективно?

- Планиране на бранда:
* Какво представлява планирането на бранда и стратегическите му стъпки.
* Влияние на цялостния дизайн на бранда. Примери.

За Лектора

Китена Педева

Китена Педева завършва бакалавър Реклама в Лондон, University of the Arts. Основен фокус на изучаване са стратегическо планиране на бранда и психология на купувача. Малко преди дипломирането си участва в интернационален конкурс за идеен дизайн и печели първо място сред близо 1300 участници. По-късно взима квалификация по графичен дизайн и става дизайнер на свободна практика като често инкорпорира брандова стратегия в продукта си. Отдадеността ѝ към креативното мислене и страстта към дизайна я водят към вълнуващо бизнес участие, чието реализиране предстои много скоро.
Китена Педева photo

Ресурси

Няма ресурси за този семинар