Пътят към мечтаната кариера с Радомир Антов - SoftUni Digital
Loading...

Пътят към мечтаната кариера с Радомир Антов

avatar Катерина Костадинова 3 минути
Пътят към мечтаната кариера с Радомир Антов

Представяме ви Радомир Антов – един от успешно завършилите курсисти на SoftUni Digital. Той ще ни разкаже за амбициозният път, който извървява, за да достигне до мечтаната кариера в света на дигиталния маркетинг. Вижте вдъхновяващото интервю, което проведохме с него:

Здравей! Разкажи ни малко повече за себе си :)

Здравейте, казвам се Радомир Антов, на 23 години от София и по образование съм маркетолог. Нещо повече, дори в момента завършвам и магистърска степен по специалност „Рекламен мениджмънт“. Общо взето рано разбрах, че искам да се занимавам с маркетинг и реклама и точно това ме насочи още по-категорично към цялостната програма на СофтУни по дигитален маркетинг. Имам опит от година и половина в сферата на бизнес партньорствата и благодарения на СофтУни, вече и от половин година се занимавам пълноправно с дигитален маркетинг в ISIC Bulgaria.

Как започна историята ти със СофтУни и как научи за нас?

Обичам предизвикателствата, излизането от зоната на комфорт и директното сблъскване с нещата в живота. Както споменах, в момента паралелно със СофтУни завършвам и магистратура. И точно поради това си казах, че няма да чакам още една година, а направо ще се гмурна още по-дълбоко и записах програмата. Разбрах за СофтУни от приятел, който завърши миналогодишното издание и изглеждаше доста доволен от всичко. След няколко разговора с него буквално ми продаде идеята и вече нямаше връщане назад. А аз от своя страна зарибих друг мой приятел с интереси в маркетинга и сега учим заедно.

Какви са впечатленията ти от цялостната програма на SoftUni Digital?

Чудесно приключение! Изпълнено с много полезни знания и приятелства по време на програмата. Бих казал, че няма аналог на тази програма и най-вече на методиката, по която изгражда грамотни маркетолози, абсолютно готови да започнат веднага след завършването си работа в бранша. Ерудирани и широкоскорени преподаватели, които споделят с теб абсолютно всички тайни и трикове, които и те прилагат в практиката си, за да бъдат успешни, а не просто общи приказки.  Определено това е мястото през което трябва да минеш задължително, ако искаш да се занимаваш с дигитален маркетинг.

Какво се промени за теб, след като започна програмата, помогна ли по някакъв начин в кариерното развитие?

Промяната в мен дойде личностно или още по-точно - в увереността в знанията ми, тъй като програмата определено надгради всичките ми разбирания за маркетинга на съвсем различно ниво. И резултата, за щастие, не закъсня. Реално вече от половин година се занимавам и с дигитален маркетинг, по-специално със social media, паралелно с бизнес партньорствата.

Беше ли ти обърнато достатъчно внимание, отговорено ли бе на всичките ти въпроси?

Разбира се, че получих отговор на всичките си въпроси. Преподавателите даваха всичко от себе си и понякога дори се случваше лекциите да продължават малко повече. Но те нито веднъж не дадоха признак за недоволство или нещо подобно. Наистина бяха много отдадени на това, което правеха за нас. Самият факт че всяка лекция завършваше с шумно ръкопляскане от всички в залата по адрес на преподавателя, говори достатъчно.

Защо избра сферата на дигиталния маркетинг за своето развитие?

Избрах дигиталния маркетинга, защото не обичам точните науки, а той не е. Дори бих казал, че въобще не е наука, а изкуство. До голяма степен в маркетинга няма правилен или грешен подход. Има работещ или неразботещ. И именно тази свобода да си експериментираш и играеш постоянно ми харесва. Дигиталният маркетинг е силно динамична среда и нещата се променят понякога за часове. Трябва постоянно да си воден от креативността и любопитството, за да бъдеш успешен. Това е професия за оптимисти и визионери!

На последно място – можеш да дадеш съвет към бъдещите курсисти на СофтУни?

Без да искам до някъде съм отговорил в предишния въпрос. Най-полезният съвет, който мога да дам, е да бъдат любопитни и изследователски насочени. Това е най-силното качеството, което можеш да притежаваш, за да се развиваш бързо и устойчиво в дигиталния свят. Отдадеш ли се на негативизма или вярвания, че знаеш и разбираш от всичко, си обречен, защото в дигиталния маркетинг никой не знае всичко.
---

В случай че и вие имате с какво да ни вдъхновите – разкажете своята история на marketing@softuni.bg. А ако искате да започнете да пишете успешната си история сега, включете се в някой от предстоящите курсове на SoftUni Digital!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.