ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА НА КАМПАНИЯТА „UGC предизвикателство“ (наричани по-долу "Общи правила") - SoftUni Digital
Loading...

ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА НА КАМПАНИЯТА „UGC предизвикателство“ (наричани по-долу "Общи правила")

ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА НА КАМПАНИЯТА „UGC предизвикателство“ (наричани по-долу "Общи правила")
  1. Организатор на Кампанията. Общи положения

1.1. Кампанията „UGC предизвикателство“ е организирана от “СОФТУЕРЕН УНИВЕРСИТЕТ“ ЕООД, търговско дружество, надлежно учредено и съществуващо съгласно законодателството на Република България, със седалище и адрес на управление: гр. София 1799, район „Младост“, ж.к. „Младост 4“, бул. „Александър Малинов“ № 78, с ЕИК: 200776618, и „СофтУни ЦПО“ ЕООД, търговско дружество, надлежно учредено и съществуващо съгласно законодателството на Република България, със седалище и адрес на управление: гр. София 1799, район „Младост“, ж.к. „Младост 4“, бул. „Александър Малинов“ № 78, с ЕИК: 204464320, наричани по-нататък, заедно, за краткост, "Организатор".

1.2. Провеждането на кампанията „UGC предизвикателство“ от Организатора, наричана по-накратко "Кампанията", се провежда съгласно настоящите Общи правила. С участието си в Кампанията, участниците се обвързват и съгласяват с настоящите Общи правила и се съгласяват да спазват условията на Кампанията.  

1.3. Общите правила на Кампанията са публично оповестени и достъпни за всички лица, за целия период на Кампанията, на предоставения за целта линк, в уеб страницата на Организатора на адрес: https://digital.softuni.bg/blog/softuni-digital-ugc-challenge-september-2025 , като могат да бъдат предоставени и в отговор на писмено запитване, отправено към Организатора.

1.4. Организаторът  си запазва правото да допълва или променя Общите правила, включително да съкрати или удължи продължителността на Кампанията, като промените влизат в сила само след предварителното оповестяване на посочената уеб страница: https://digital.softuni.bg/blog/softuni-digital-ugc-challenge-september-2025

1.5. Кампанията не е, по никакъв начин, спонсорирана, подпомагана или обвързана с която и да е платформата на социална мрежа, включително във връзка с нейното организиране и провеждане, доколкото същите са използвани единствено като място за провеждане на Кампанията.

  1. Продължителност и територия на провеждане на Кампанията

Кампанията се провежда в периода от 00:00 часа на 23.09.2025 г. до 23:59ч. на 23.10.2025 г. („Период на провеждане“), на територията на Република България, в рамките на платформите на социалните мрежи: TikTok, Instagram и Facebook.  

  1. Право на участие

3.1. В Кампанията имат право да участват всички лица ("Участници")

3.1.1. са завършили цялостната програма на SoftUni Digital, предоставяна от Организатора;

3.1.2. в момента са част, обучавайки се, от цялостната програма на SoftUni Digital, предоставяна от Организатора;

3.1.3. завършили са или в момента са част, обучавайки се, от един или няколко курса (модула) на SoftUni Digital, предоставяни от Организатора;

3.1.4. притежават регистрация в някоя от социалните мрежи: TikTok, Instagram и Facebook;

3.1.5. приемат и се съгласяват с настоящите Общите правила;

3.1.6. могат да предприемат необходимите действия за получаване на награда, като предоставят необходимите данни по реда и за целите, описани в настоящите Общи правила;

3.2. В Кампанията нямат право да участват лица, които са служители или подизпълнители на Организатора или партньори на Организатора, или са заети с друга дейност, която е свързана с реализацията, организацията и провеждането на Кампанията, както и членове на техните семейства (родители, съпрузи, деца и лица, с които се намират във фактическо съжителство). Юридически лица нямат право да участват в Кампанията.

  1. Условия за участие в Кампанията

4.1. За да участва в Кампанията, Участникът трябва да направи валидна регистрация за участие, в Периода на провеждане, изразяваща се в извършване на следните действия:

4.1.1. да сподели свое кратко видео (с продължителност до 30 секунди) в някоя от социалните мрежи – TikTok, Instagram или Facebook. Краткото видео следва да се базира на следните основни моменти (опорни точки):

4.1.1.1. В случай, че Участникът е завършил цялостната програма на SoftUni Digital:

- Какво Участникът е научил от цялостната програма на SoftUni Digital?

- Къде се намира Участникът в своя професионален път и как неговото обучени в SoftUni Digital му е помогнало в тази насока?

- Какви са впечатленията на Участника от лекторите, курсовете и ресурсите в програмата? 

4.1.1.2. В случай, че, към момента на провеждане на Кампанията, Участникът е част от цялостната програма на SoftUni Digital:

- Какви са впечатленията на Участника от програмата на SoftUni Digital и какво Участникът е научил до момента?

- Какви са позитивите за Участника и какви умения смята, че би придобил от програмата на SoftUni Digital?

- Какво е мнението на Участника за лекторите и материала, който Участника научава в програмата на SoftUni Digital?

4.1.1.3. В случай, че Участникът е завършил един или няколко курса/модула в SoftUni Digital или в случай, че Участникът към момента на провеждане на Кампанията е част от един или няколко курса/модула в SoftUni Digital:

- Какво Участникът е успял да научи в конкретен курс/модул на SoftUni Digital и какво му е харесало най-много в конкретния курс/модул?

- Какво е мнението на Участника за лектор/лекторите, темите и ресурсите в конкретния курс/модул на SoftUni Digital?

4.1.1.4. В случай, че Участникът желае да създаде и сподели друг вид креативно видео съдържание относно своето обучение в SoftUni Digital:

- В случай, че Участникът има креативна идея, различна от описаните в т. 4.1.1.1 – 4.1.1.3 основни моменти (опорни точки), която е свързана с обучението и/или преживяването му като част от програмата на SoftUni Digital, Участникът би могъл да сподели видео, съдържащо такова съдържание.

Всяко видео съдържание трябва да бъде автентично, да показва личните възприятия и впечатления на Участника от света на SoftUni Digital, по креативен и достъпен начин.

4.1.2. при споделяне на своето видео, Участникът трябва да „тагне“ (споменаване чрез въвеждане на символа “@”) SoftUni Digital, използвайки следния хаштаг: #SoftUniDigitalWin в съответната платформа на социалната мрежа, в която Участникът има регистрация и е решил да използва за участието си в Кампанията; 

4.2. Участниците могат да направят неограничен брой валидни регистрации, при условие, че „тагват“ („споменават“) SoftUni Digital по указания за това начин и споделят („постват“) различно видео съдържание при всяко „тагване“. Едно и също видео съдържание може да бъде използване от конкретен Участник само един път в съответната социална мрежа. Участник има правото да сподели еднакво видео съдържание във всяка социална мрежа.

4.3. Участието в Кампанията се счита за валидно, ако публикуваното видео съдържание, посветено на Кампанията, не е било изтрито от Участника до датата и часът на края на Кампанията и ако отговаря на описаните в настоящите Общи правила условия.

4.4. Всеки участник може да спечели само един брой от изброените награди, независимо от броя на валидните регистрации за участие, които е направил.

4.5. Видео съдържание, посветено на Кампанията, което не отговаря на  правилата и условията за използване на съответната социална мрежа – TikTok, Instagram или Facebook и на настоящите Общи правила ще бъде дисквалифицирано, а „тагването“ премахнато.

4.6. При никакви обстоятелства не се приема видео съдържание с обидно, неморално, вулгарно, дискриминиращо или противоречащо на добрите нрави съдържание. Няма да бъдат приемани видеа със съдържание, различаващо се от установените с настоящото правила. Видео материали, които са в нарушение на настоящите Общи правила няма да бъдат зачитани за валидна регистрация за участие в Кампанията. Организаторът си запазва правото да премахва, доколкото е приложимо, да „докладва“, да премахва „тагването“ на всякакво съдържание, което смята за неподходящо и неуместно, несъвместимо с Кампанията, обидно, дискриминиращо или противоречащо на добрите нрави.   

4.7. Участието в Кампанията няма за цел и не е обвързано със закупуването на продукт, предлаган от Организатора.

  1. Награда. Определяне на печеливш участник

5.1. Наградата, която Участник може да спечели в рамките на Кампанията е курс, измежду:

- Software University: https://softuni.bg/trainings/opencourses

- SoftUni Digital: https://digital.softuni.bg/trainings/opencourses

- SoftUni Creative: https://creative.softuni.bg/trainings/opencourses

- SoftUni AI: https://ai.softuni.bg/trainings/opencourses

5.2. Участниците, които имат право да получат награда ще бъдат определени от комисия, съставена от представители на Организатора или упълномощени от него лица, за което комисията съставя протокол.

5.2.1. Комисията от представители/упълномощени лица на Организатора ще определи победителите въз основа на следните критерии, по отношение на създадените и публикувани в социалните мрежи видео материали:

- Максимален брой динамично сменящи се кадри и визуални елементи (b-roll) в синхрон с това, което се говори във видеото.

- Добра светлина и ясно изразен звук (дори при наличие на странични шумове, те следва да са минимални и фонът да не заглушава основния глас).

- Оригинална и грабваща първа реплика (т. нар. „hook“).

- Сценарий/ Скрипт, който ясно и конкретно показва ползите от обучението, което е тема на създаденото от Участника видео.

5.3. Общо трима победители ще бъдат изтеглени измежду Участниците, които са направили валидни регистрации за участие, съгласно настоящите Общи правила и са регистрирани в Периода на провеждане. След края на Кампанията, всички валидни регистрации за участие ще бъдат зачетени и взети предвид при определяне на победителите. На 29.10.2025 г., не по-късно от 18:00 ч., победителите ще бъдат обявени в социалните мрежи на SoftUni Digital.

5.4. В случай, че Организаторът не успее да се свърже с победител или не получи обратна връзка от него/нея в предвидения срок от 48 часа, считано от изпращането на съобщение до победителя, и по предвидения начин, или ако се установи, че са предоставени невалидни лични данни, то победителят губи правото да получи своята награда, а Организаторът си запазва правото да определи допълнително друг печеливш, следвайки реда по т.5.2.

5.5. В рамките на 7 дни от датата на обявяване на победителите в профилите в социалните мрежи на SoftUni Digital, всеки победител следва да се свърже с Организатора, изпращайки имейл на следния адрес на електронна поща на Организатора: marketing@softuni.bg

На посочения имейл, всеки победител трябва да изпрати своето поребителско име, с което е регистриран в платформата на SoftUni Digital, свой адрес на електронна поща, както и да посочи конкретен курс от изброените в т.5.1. по-горе, който е избрал за своя награда. Предоставянето на изисканите данни от победителя до Организатора недвусмислено означава и ще се приема като съгласие от страна на победителя за обработване на предоставените лични данни за целите на Кампанията.

5.6. След предоставяне на изисканите данни от съответния победител, Организаторът издава ваучер за 100% от избрания курс.

5.7. Участниците спечелили награда от тази кампания нямат право да изискват и получават паричната стойност на наградите, да ги заменят за други стоки/услуги или да изискват промени в параметрите/характеристиките на наградите.

5.8. За да може наградата да бъде използвана от печелившите, същите следва да имат регистриран профил в платформата на Организатора. Регистрацията се съдържа от име, адрес на електронна поща и парола).

  1. Ограничаване на отговорността

6.1. Организаторът носи отговорност единствено за вреди, които са пряка и непосредствена последица от участието в Кампанията и които са възникнали в резултат на умисъл или груба небрежност на Организатора.

6.2. Организаторът не носи отговорност, ако участникът е предоставил неверни данни за контакт и поради това Организаторът не е успял да се свърже с печелившия Участник и/или да предостави наградата на печелившия участник.

6.3. Участници, които не спазват настоящите Общи правила, ще бъдат дисквалифицирани без допълнително уведомление, като губят правото на спечелена награда, в случай че са имали право на такава.

  1. Прекратяване на Кампанията

7.1. Организаторът има неотменимо право да прекрати Кампанията по всяко време, в случай че констатира злоупотреба или масово нарушаване на правилата, при възникване на форсмажорни обстоятелства или по други обективни причини. В тези случаи на участниците не се дължи компенсация и Организаторът няма да носи никаква отговорност за понесени загуби или пропуснати от участниците ползи, резултат от такова прекратяване

7.2. При възникването на някой от горепосочените случай и промени, Организаторът ще уведоми участниците, като обяви това чрез пост в профилите си в социалните мрежи.

7.3. Действията, предприети по точка 8.1. могат да бъдат в следствие на съдебни решения или актове на компетентни публични органи, като в този случай тяхното предприемане не зависи от волята на Организатора.

  1. Допълнителни разпоредби

8.1. Всички спорове между Организатора и участниците относно Кампанията и настоящите Общи правила се решават добросъвестно и в дух на добра воля, при взаимни отстъпки и компромиси, а при невъзможност за това – по реда на Гражданския процесуален кодекс от компетентния български съд.

8.2. Процедирането в тези случай се извършва според българското законодателство.

8.3. Всички оплаквания, свързани с Кампанията могат да бъдат отправени до следния адрес: гр. София 1799, район „Младост“, ж.к. „Младост 4“, бул. „Александър Малинов“ № 78, на вниманието на отдел „Маркетинг“, в рамките на 5 календарни дни от датата на приключване на Кампанията. След тази дата Организаторът няма да разглежда оплаквания по повод Кампанията.

8.4. С участието си в Кампанията, участниците безусловно и неотменно се съгласяват и приемат условията на Общите правила. Ако Организаторът установи, че условията посочени в настоящите Общи правила не са изпълнени и/или не са спазени, Организаторът запазва правото си да отмени предимствата на печелившите Участници по всяко време, без да предоставя допълнителна компенсация или плащане.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.