Светът на Гери – запознай се победителката в конкурса „Моят път в СофтУни“ - SoftUni Digital
Loading...

Светът на Гери – запознай се победителката в конкурса „Моят път в СофтУни“

avatar Румен Янев 2 минути
Светът на Гери – запознай се победителката в конкурса „Моят път в СофтУни“

Гергана Павлова е организатор на събития и кампании и ентусиаст в дигиталния маркетинг на фондация „За Нашите Деца“, както и победителката в първото издание на конкурса ни за най-добра история със SoftUni Digital. Нека ти разкаже тя:


Моето приключение в SoftUni Digital започна, след като поех отговорността да управлявам сайта и профилите в социалните мрежи на фондацията „За Нашите Деца“. Това е една сфера от професионалното ми развитие, която искам да познавам в дълбочини, но знаех, че ще ми е нужна помощ. За щастие, SoftUni откликна на молбата ни да подкрепи каузата, като предостави безвъзмездно два курса, с които да повиша познанията си в социалните мрежи. Това е изключително ключово за моята работа и много бързо даде добри резултати. Мотивацията ми беше продиктувана от работните ми ангажименти, но курсовете ми помогнаха в личен апект също. Моят блог Светът на Гери също се развива по-добре в социалните мрежи, благодарение на наученото! Това е доказателството, че ключът към успеха е проактивността и амбицията у всеки един да се развива. 


През лятото на 2020, когато започнах курсовете, вече бях много по-уверена за дигиталния живот на фондацията и представянето й пред широката публика. Не след дълго, последователите във Facebook вече достигнаха целта, която си бяхме поставили, постовете се представяха много по-добре и плановете ни се пишеха по-лесно.


Няма магическа пръчица за тия неща, но има подходящи курсове и след тях е много лесно прогреса на един профил да изглежда така, сякаш именно с магия се е развил. Новите знания и умения могат да правят чудеса и те да са видими в резултатите за важните ни цели – достигането до широка аудитория, до нова аудитория и набирането на повече съмишленици и дарители за каузата. 


Курсовете ми в SoftUni Digital бяха моята приложна магия, за да постигам много по-високи цели в социалните мрежи, да разбирам много по-добре как работят те и да се развивам по-бързо в работата си. Благодарение на това, профилите на фондация „За Нашите Деца“ се радват на много по-силно влияние и повече последователи, които разбират по-добре дейността ни.


Промяната в личен план дойде естествено, след като мога да прилагам всичко научено и за личните си профили в социалните мрежи, мога много по-уверено да давам съвети, да се замислям какво и защо споделям във Фейсбук например. Определено мога да кажа, че много осъзнато гледам на силата на социалните мрежи. Не само.


Това ми дава стимул да преследвам една моя мечта, която е скрита в чекмеджетата на съзнанието ми от години – рекламата. Винаги съм се възхищавала на хората, които създават наистина добри реклами и сега вярвам, че в SoftUni Digital мога да надградя знанията си и да преследвам тази мечта. 


---


Ако и ти търисиш някаква промяна и нови знания, не се чуди, а се запиши на един от курсовете ни. Също така следи блога и ако искаш да станеш част от историите в него, ни пиши на content@softuni.bg. Съвсем скоро очаквай и следващото издание на конкурса “Моят път в СофтУни”!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.