Email Marketing – кои са неговите предимства? - SoftUni Digital
Loading...

Email Marketing – кои са неговите предимства?

avatar Пламена Джигова 1 минута
Email Marketing – кои са неговите предимства?

За никого не е тайна, че от малки до големи – всички компании търсят различни начини, за да промотират себе си пред широката аудитория и по този начин да намерят нови клиенти. Сред купищата дигитални и не само възможности за реклама и маркетинг, изпъкват социалните мрежи, SEO-то, AdWords, а и не на последно място Email Marketing-а. Големият въпрос, разбира се, остава с какво масовите имейл кампании печелят сериозна преднина пред дигиталните си конкуренти за маркетинг и популяризация. Разгледайте нашето виждане за силните страни на понякога неглижирания имейл маркетинг подход:


1. Неизчерпаем ресурс от клиенти

На първо място, ако сте изградили правилно своята маркетингова стратегия и сте притежател на онлайн магазин, да речем, мейлите за регистрация, с които разполагате са вашия най-силен коз по отношение на маркетинга и рекламата ви. Това са контакти на хора, които след като са се съгласили да ви предоставят своята електронна поща, със сигурност не биха имали против да разгледат вашите най-актуални промоции, оферти и бюлетини. В най-добрия случай, това са ваши клиенти, доволните от които са само на мейл разстояние от следващата покупка.


2. Статистическа точност

Веднъж събрали данните за клиентите и изпратили мейл – вие разполагате с точни статистически данни, благодарение на които можете да редуцирате своя таргет, като по този начин го сведете до  максимално точния за даден продукт или услуга.


3. Персонализация

Няма нищо по-хубаво от персонализиран имейл със специална промоция, отредена само за VIP клиентите. Така хем ще ги накарате да се почувстват специални, а същевременно осъществявате поредна продажба и укрепвате своето онлайн и офлайн community.


4. Обратна връзка

Достатъчно е в края на мейла да поместите задължителното поле „Отпиши ме“ и да създадете кратка анкета с възможни опции за отписване от имейл бюлетина – така получавате една директна бонус „подсказка“, която ще ви помогне да оптимизирате своето имейл представяне.


5.Безплатност и достъпност

Измежду всички канали, които можете да изберете за своя реклама и маркетинг, имейл маркетинга е безплатен, а същевременно, ако го разбирате и анализирате правилно – би могъл да ви помогне да осъществите голяма част от своите продажби.


Ако всичко прочетено дотук ви се струва като страхотно предложения за разгръщане на нова маркетинг стратегия – включете се в обучението ни по E-mail Marketing с топ преподавател Борил Богоев от ТУК. Започваме през декември!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.