“Програмата на SoftUni Digital наистина си заслужава“ – среща с Явор Величков
Явор кандидатства в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, воден от желанието си да разбере какво кара хората да купуват. Днес той вече управлява кампании с огромни бюджети и управлява собствена агенция.
Ако и ти искаш да придобиеш солидна основа в сферата на дигиталния маркетинг, кандидатствай в SoftUni Digital!
Ето какво ни сподели Явор:
Здравей, представи ни се с няколко думи!
Казвам се Явор Величков. Занимавам се с дигитален маркетинг от около 3 години, като през последната половин година с колега направихме собствена агенция. Фокусът ни е в това да помогнем на собственици на онлайн магазини да увеличат оборота си от 6 цифри на година до 7 и нагоре.
С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?
Преди обучението работих в онлайн магазин - приемах обаждания от клиенти, опаковах пратки, понякога се занимавах и с рекламите във Фейсбук.
Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?
Маркетингът винаги ми е бил интересен и просто така се разви работата ми, че ми се наложи да започна да правя аз маркетинга на онлайн магазина, в който работих.
Започнах с видеа от youtube, след това пуснах няколко кампании аз, някои от тях - пълен провал, други се получиха и когато видях, че работата ми има резултат това ме запали страшно много.
Започна да ми става все по-интересно как се осъществява целият път на потребителя от това да види първата реклама на бранда до това да направи първата си поръчка. Започнах да задълбавам все повече в света на дигиталния маркетинг и разбрах, че ако искам да имам истински успехи, не просто няколко късметлийски кампании - трябва да разбера какво кара хората да купуват и какво ги отблъсква.
Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?
Завърших Facebook Ads, Instagram marketing, SEO, Google Ads, Facebook ads Advanced и всички останали курсове в Social Media Marketing модула. Най-ценният урок, който получих е, че в тази сфера постоянно излизат нови инструменти, нови сайтове, нови стратегии, но без добра маркетинг основа - всички те са безполезни. Не трябва да се преследват постоянно най-новите стратегии и инструменти, а да се разберат основните принципи на маркетинга и как хората взимат решения за покупки.
Какво смяташ за обучителния процес?
Най-полезното и значимо за мен в обучителния период беше, че се дават практически примери и наистина се налага да си "изцапаш ръцете" с маркетинг работа, а не просто да назубриш 2 учебника и да изкараш теста на късмет. Хареса ми изключително много, че курсът е много практически насочен и е представен много достъпно за всеки.
Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.
Лекторският състав е изпълнен с истински професионалисти, които имат изключително много опит в сферите, в които преподават и най-важното - имат истински практичен опит. Даваха достатъчно примери, за да разберем наистина добре материала и с радост отговарят на въпроси, свързани с курса, а и не само - с някои от тях все още поддържаме връзка, питам ги за съвети, добри практики и те винаги помагат с удоволствие.
В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
След като завърших Facebook Ads Advanced поех изцяло Facebook маркетинга на магазина, в който работих, след това започнах да работя по още един и още един и така в момента управлявам Facebook рекламите на 9 онлайн магазина, 2 от които продават в повече от една държава. Миналата година с моите реклами успях да генерирам общо около 7 милиона оборот за магазините, с които работих.
Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?
Ще ги посъветвам да скачат смело, защото програмата си заслужава наистина. Следвайте мечтите си, да - понякога ще ви е тежко след 3-часова лекция, но всичко това се отплаща многократно!
---
Скочи смело в света на дигиталния маркетинг и кандидатствай още днес в SoftUni Digital. Очакваме те!