“Истинското богатство на SoftUni Digital са лекторите“ – среща с Любомира Атанасова
Любомира решава да поеме по пътя на литературата и няма изразен интерес към маркетинга. Но след като попада в цялостната програма на SoftUni Digital, това се променя и днес тя уверено поема първите си стъпки като Digital специалист.
Ако и ти търсиш нови възможности, потопи се в дигиталната сфера и кандидатствай в SoftUni Digital! Програмата стартира с безплатен въвеждащ курс, който ще ти помогне да опознаеш дигиталния маркетинг отблизо.
Ето какво ни разказа Любомира:
Здравей, представи ни се с няколко думи!
Здравейте, казвам се Любомира Атанасова, завършила съм българистика в НБУ, от повече от година работя в Landing Partners като Junior Digital Specialist
Как изглеждаше професионалният ти път преди SoftUni Digital?
Преди да стартирам с Marketing Basics в SoftUni, бях поела по съвсем различен път, свързан с литературата.
Записах курса в момент, в който реших, че искам да пробвам други начинания с повече динамика, за да мога поне да отсея какво НЕ искам да правя. И така, просто от любопитство, се озовах в многобройната група курсисти в Marketing Basics.
Как се спря на SoftUni Digital?
Приятелят ми е завършил няколко курса в SoftUni. От него всъщност разбрах за SoftUni Digital. Един ден ми каза, че тече записване за Basics, и ме попита защо не се пробвам, поне щях да разбера дали ми харесва.
Никога не съм имала интерес към маркетинга, но след като прочетох програмата в сайта, реших, че в най-лошия случай ще изляза с обогатена обща култура за бизнеса и рекламата.
Какви обучения завърши при нас и какви са впечатленията ти от тях?
Завърших Marketing Basics и Marketing Fundamentals. Курсовете бяха изключително полезни, 90% от цялостния материал е от т.нар. вечнозелено съдържание, година и половина по-късно продължава да ми върши работа.
Най-полезната част от курсовете за мен е практическата част - още от самото начало курсистът е въвлечен в определена платформа и научава базовия процес на работа, настройки, метрики и пр.
Истинското богатство и на двата курса обаче се оказаха лекторите, които не спират да споделят полезна и актуална информация в социалните си мрежи.
Кой е най-важният урок, който научи по време на обучението си в SoftUni Digital?
Теорията е нищо без практика.
Какво мислиш за лекторите на SoftUni Digital?
Лекторите, както вече споменах, са истинското богатство на SoftUni Digital. Всички бяха търпеливи, не пестяха обяснения и примери от практиката си, отговаряха на множество въпроси всяка лекция и отделяха редовно от времето си, за да се убедята, че сме разбрали всичко. Всеки един от тях сподели и своя профил в LinkedIn, където и до днес продължават да ни учат.
Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
Още не бях завършила Marketing Fundamentals, когато започнах стаж в Landing Partners, който премина в постоянна позиция. Като предимство при кандидатстването беше възприет фактът, че съм преминала успешно 5 различни курса към SoftUni, което ми позволяваше гъвкавост при изпълнение на всякакви задачи.
Най-важните умения, които придобих и които продължавам да развивам, са създаването на цялостна стратегия за определен бранд и планиране на съдържание. Като навик от преминатите обучения ми е останало и тестването - на текст, на визия, на време, изобщо каквото може да се тества.
Въпреки че фокусът ми е върху Shopify и CRO, познанията, придобити по време на курсовете, оформиха стабилна основа, заради която имам представа какво се случва в други платформи като Meta и Google Ads. Това позволява на целия екип да действа в хармония, без да се губи време в обяснения за базови функционалности, и да предоставяме на клиентите ефективни стратегии.
Какво щe кажеш на бъдещите курсисти в SoftUni Digital?
Не се страхувайте да излизате от зоната си на комфорт и да опитвате нови неща - можете само да спечелите от това.
--
Направи първата крачка към успеха в дигиталния маркетинг и кандидатствай в цялостната програма на SoftUni Digital!