“Истинското богатство на SoftUni Digital са лекторите“ – среща с Любомира Атанасова - SoftUni Digital
Loading...

“Истинското богатство на SoftUni Digital са лекторите“ – среща с Любомира Атанасова

avatar Пламен Тотев 3 минути
“Истинското богатство на SoftUni Digital са лекторите“ – среща с Любомира Атанасова

Любомира решава да поеме по пътя на литературата и няма изразен интерес към маркетинга. Но след като попада в цялостната програма на SoftUni Digital, това се променя и днес тя уверено поема първите си стъпки като Digital специалист.

Ако и ти търсиш нови възможности, потопи се в дигиталната сфера и кандидатствай в SoftUni Digital! Програмата стартира с безплатен въвеждащ курс, който ще ти помогне да опознаеш дигиталния маркетинг отблизо.

Ето какво ни разказа Любомира:

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Здравейте, казвам се Любомира Атанасова, завършила съм българистика в НБУ, от повече от година работя в Landing Partners като Junior Digital Specialist

Как изглеждаше професионалният ти път преди SoftUni Digital?

Преди да стартирам с Marketing Basics в SoftUni, бях поела по съвсем различен път, свързан с литературата.

Записах курса в момент, в който реших, че искам да пробвам други начинания с повече динамика, за да мога поне да отсея какво НЕ искам да правя. И така, просто от любопитство, се озовах в многобройната група курсисти в Marketing Basics.

Как се спря на SoftUni Digital?

Приятелят ми е завършил няколко курса в SoftUni. От него всъщност разбрах за SoftUni Digital. Един ден ми каза, че тече записване за Basics, и ме попита защо не се пробвам, поне щях да разбера дали ми харесва.

Никога не съм имала интерес към маркетинга, но след като прочетох програмата в сайта, реших, че в най-лошия случай ще изляза с обогатена обща култура за бизнеса и рекламата.

Какви обучения завърши при нас и какви са впечатленията ти от тях?

Завърших Marketing Basics и Marketing Fundamentals. Курсовете бяха изключително полезни, 90% от цялостния материал е от т.нар. вечнозелено съдържание, година и половина по-късно продължава да ми върши работа.

Най-полезната част от курсовете за мен е практическата част - още от самото начало курсистът е въвлечен в определена платформа и научава базовия процес на работа, настройки, метрики и пр.

Истинското богатство и на двата курса обаче се оказаха лекторите, които не спират да споделят полезна и актуална информация в социалните си мрежи.

Кой е най-важният урок, който научи по време на обучението си в SoftUni Digital?

Теорията е нищо без практика.

Какво мислиш за лекторите на SoftUni Digital?

Лекторите, както вече споменах, са истинското богатство на SoftUni Digital. Всички бяха търпеливи, не пестяха обяснения и примери от практиката си, отговаряха на множество въпроси всяка лекция и отделяха редовно от времето си, за да се убедята, че сме разбрали всичко. Всеки един от тях сподели и своя профил в LinkedIn, където и до днес продължават да ни учат.

Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Още не бях завършила Marketing Fundamentals, когато започнах стаж в Landing Partners, който премина в постоянна позиция. Като предимство при кандидатстването беше възприет фактът, че съм преминала успешно 5 различни курса към SoftUni, което ми позволяваше гъвкавост при изпълнение на всякакви задачи.

Най-важните умения, които придобих и които продължавам да развивам, са създаването на цялостна стратегия за определен бранд и планиране на съдържание. Като навик от преминатите обучения ми е останало и тестването - на текст, на визия, на време, изобщо каквото може да се тества.

Въпреки че фокусът ми е върху Shopify и CRO, познанията, придобити по време на курсовете, оформиха стабилна основа, заради която имам представа какво се случва в други платформи като Meta и Google Ads. Това позволява на целия екип да действа в хармония, без да се губи време в обяснения за базови функционалности, и да предоставяме на клиентите ефективни стратегии.

Какво щe кажеш на бъдещите курсисти в SoftUni Digital?

Не се страхувайте да излизате от зоната си на комфорт и да опитвате нови неща - можете само да спечелите от това.

--

Направи първата крачка към успеха в дигиталния маркетинг и кандидатствай в цялостната програма на SoftUni Digital!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.