Впуснете се в приключението "Digital Creative за напреднали" с Ангел Искрев!
Светът на дигиталния маркетинг е необятен и се разширява с всеки изминал ден, обогатява се, като така предлага и все повече възможности за развитие на съвременния човек. Как обаче да се научим да разпознаваме успешната идея от просто “добрата” такава, как да ангажираме потребителите си максимално най-ефективно, базирано на тяхното поведение в дигитална среда? Всичко това ще научите в предстоящия през юли курс “Digital Creative Advanced”.
Лектор в него е Ангел Искрев - Creative Director на proof. Той има над осемгодишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в България и чужбина. Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел, Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други. Ангел е бивш творчески директор на guts&brainsDDB и All Channels. В последните три години участва в проекти, които печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.
Днес той ще ни разкаже малко повече за дигиталния маркетинг и ролята на криейтива в него. Вижте интервюто, което проведохме с Ангел:
Защо да изберем да учим дигитален маркетинг?
Щом сте попаднали на това интервю, най-вероятно някъде сте прочели, че това е бъдещето. Не е новина, но това наистина е така, а вие сте на правилното място, където ще придобиете необходимите знания, за да развиете кариерата си успешно в една от най-перспективните сфери днес.
Каква е ролята на криейтива за дигиталното присъствие на бизнеса?
Криейтивът или голямата идея зад една марка е всичко и е “първото”. Всичко, което искате да кажете и разкажете, и първото, преди всичко останало в маркетинга - било то Facebook реклама или Email Marketing. Те само обслужват голямата идея/криейтив, за да достигне до правилните хора по адекватен начин.
Кои са най-важните умения, които ще придобием в курса Digital Creative Advanced?
Да мислите като хората, на които говорите, и да им разказвате истории “като за тях” (тоест на достъпен за аудиторията ви език).
Кой е най-ценният съвет, който можеш да дадеш на бъдещите маркетинг експерти?
Най-ценният съвет, който мога да отправя към всички бъдещи дигитални гурута, е да говорите с хора. Колкото повече и по-различни, с разнообразни истории и поведение, толкова по-добре.
---
Не пропускайте да се впуснете в своето креативно пътешествие в дигиталната среда с Digital Creative Advanced - юли 2020! Практическата насоченост на курса ще ви помогне да усвоявате максимално най-ефективно всички нови знания, както и да ги прилагате своевременно в реална работна среда. Очакваме ви!