Digital Marketing for B2B Курс Digital Marketing for B2B - SoftUni Digital

Digital Marketing for B2B

24 януари 2018 4 седмици 6 кредита

За курса

Курсът представя по структуриран и достъпен начин успешни подходи в дигиталния маркетинг, съобразени изцяло с контекста на нуждите и заданието на дадена компания. Всяка лекция от обучението ще въведе курсистите в отделен елемент от маркетинга и от концепциите, които са успешни в ерата на дигиталния маркетинг от B2B гледна точка. В края на обучението курсистите ще могат успешно да отличат своя бизнес в дигиталния свят, ще се научат да продават повече в социалните мрежи, да изготвят маркетингов бриф и последваща оферта и ще могат да позиционират себе си чрез атрактивно съдържание, публикувано в подходящите онлайн канали. 


Обучението ще даде възможност на всеки участник да надгради своите знания и умения в областта на дигиталния маркетинг по отношение на B2B чрез реални и детайлни case studies за България, представени от агенция Xplora и представител от маркетинг екипа на съответната компания. 

Умения, които ще придобиеш

  • Как да мотивираш своя sales екип да продава повече в социалните мрежи
  • Как да отличиш бизнеса си от конкуренцията в дигиталния свят
  • Създаване на атрактивно послание за бизнес в онлайн пространството
  • Как да привлечеш нови бизнес клиенти чрез своите дигитални активи
  • В кои дигитални канали да позиционираш своя бизнес и как
  • Създаване на маркетинг бриф и последваща оферта

Теми

  • Специфики на В2В в контекста на digital marketing

    Специфики на В2В маркетинга. Определяне на релевантите специфики в бизнес модела на компанията, които ще имат отношение към целите, ползването и резултатите, които могат да бъдат постигнат чрез дигитален маркетинг. Основни предизвикателства пред дигиталния маркетинга за В2В. Приложими подходи в дигиталния маркетинг за В2В сегменти. Специфични аудитории и В2В комуникации.
    Дата: 24-ти януари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Дигитални активи за В2В цели

    Поведение на потребителите в В2В сегмента. Специфики на дигиталното поведение в В2В сегмента. Дефиниране на buyer personas в В2В сегмента. Създаване на потребителска пътека - таргет потребители, поведение, тригъри, взаимодействия, активи. Анализ на текущото поведение по потребителската пътека. Планиране добавянето и/или развитието на текущите активи.
    Дата: 31 януари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Съдържание за В2В

    Значение на content marketing за В2В маркетинг. Консумиране на съдържание от таргет потребителите. Оценка на съдържанието на компанията и на конкурентите. Планиране и/или тестване на съдържание. Създаване и управление на съдържание. Надграждане на съдържание. Измерители. Консолидиране на  изводите.
    Дата: 7-ми февруари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Кампании

    Дефиниране целите на кампания, насочена към В2В. Дефиниране стартовата позиция. Изготвяне на бриф за кампания/комуникация към В2В сегмент. Планиране на кампанията. Реализиране на кампанията. Корекции по време на кампанията. Резултати. Консолидиране на изводите.
    Дата: 14-ти февруари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Крайният срок за предаването на проекта е 1-ви март до 23:59 ч.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за хора, преминали през цялостната програма на SoftUni Digital или за хора, които имат минимум година опит в областта на маркетинга, или работят в компания, оперираща в B2B сегмента. 

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 22 януари 2018. Обучението стартира на 24 януари и завършва на 14 февруари

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всяка сряда от 19:00 до 22:00 ч. в зала Deep Web в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът ще се проведе под формата на курсов проект, който всеки курсист ще има възможността да разработва. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00). 

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
180 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
160 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до второто занятие на курса (31 януари). 

Преподавател

gmalchev avatar
Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган Human digital. За по-малко от две години от създаването на агенцията нейни клиенти за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex и други. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus и други над 40 компании. Георги притежава огромен бизнес и маркетинг опит, както стратегически, така и тактически – като управленски консултант, оперативен директор, директор бизнес развитие в компании и големи холдинги. Преди да създаде агенцията оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017. 
LinkedIn