Курс Digital Marketing for B2B - януари 2018 - SoftUni Digital
Loading...

Digital Marketing for B2B - януари 2018

За курса

Курсът представя по структуриран и достъпен начин спецификите и успешните подходи на B2B маркетинга в дигитална среда, съобразени изцяло с контекста на нуждите и заданието на дадена компания. Всяка лекция от обучението ще въведе курсистите в отделен елемент от маркетинга и от концепциите, които са успешни в ерата на дигиталния маркетинг от B2B гледна точка.

Ще научите как да дефинирате таргет-потребителите и по какъв начин можем да им представим стойностното ни предложение в дигитална среда. Ще знаете как да изготвяте маркетингов бриф и как планирате основните показатели (KPIs). Ще научите как да създавате потребителски пътеки, как да планираме комуникация и кампании конкретно за B2B сегмента и ще можете да позиционирате себе си чрез атрактивно съдържание, публикувано в подходящите онлайн канали. 


Обучението ще даде възможност на всеки участник да надгради своите знания и умения в областта на дигиталния маркетинг по отношение на B2B чрез реални и детайлни case studies за България, представени от агенция Xplora и гост-лектори от маркетинг екипите на Salesforce, Schneider Electric, Еконт и Russel Finex. 

Умения, които ще придобиеш

  • Как да планираш цялостна дигитална маркетингова стратегия за B2B
  • Как да отличиш бизнеса си от конкуренцията в дигиталния свят
  • Създаване на атрактивно послание за бизнес в онлайн пространството
  • Как да привлечеш нови бизнес клиенти чрез своите дигитални активи
  • В кои дигитални канали да позиционираш своя бизнес и как
  • Как да планираш потребителската пътека според спецификите на B2B сегмента
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за всички, които работят с B2B клиенти, както и за всички професионалисти, които управляват дигиталния маркетинг на компании, които оперират в B2B сегмента. 

До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Можете да се запишете за онлайн обучението  по всяко време, като ще имате възможност да гледате лекциите в удобен за вас момент от всяка точка на света. Ще имате право да използвате ресурсите от курса за неограничен период от време.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона " ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕи следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Certificate

Имам ли възможност да се явя на изпит и да взема сертификат?

Ще можете да се явите на изпит при следващо присъствено издание на курса и да вземете  официален сертификат от SoftUni Digital при оценка над  Мн. добър 5.00.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете да се запишете в обучението в онлайн форма. Ще имате достъп до материалите от всяка точка на света за неограничен период от време.

Колко струва обучението в курса? 

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали и др.
140 лв.
Онлайн

  • Явяване на изпит и издаване на сертификат при следващо присъствено издание на курса
20 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава  100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 7 дни след записване в обучението.

Преподавател

gmalchev avatar
Georgi Malchev
Георги Малчев е управляващ съдружник в Xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган Human digital. За по-малко от две години от създаването на агенцията нейни клиенти за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex и други. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus, PwC  и още над 40 компании.
Георги притежава огромен бизнес и маркетинг опит, както стратегически, така и тактически – като управленски консултант, оперативен директор, директор бизнес развитие в компании и големи холдинги. Преди да създаде агенцията оглавява дигиталния маркетинг на Мтел.
Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е Executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. От 2016 е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria. 
https://www.facebook.com/malcheff
https://www.linkedin.com/in/georgimalchev/ 
LinkedIn