Курс Digital Marketing for B2B - януари 2018 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Digital Marketing for B2B - януари 2018

Умения, които ще придобиеш

  • Как да планираш цялостна дигитална маркетингова стратегия за B2B
  • Как да отличиш бизнеса си от конкуренцията в дигиталния свят
  • Създаване на атрактивно послание за бизнес в онлайн пространството
  • Как да привлечеш нови бизнес клиенти чрез своите дигитални активи
  • В кои дигитални канали да позиционираш своя бизнес и как
  • Как да планираш потребителската пътека според спецификите на B2B сегмента

Теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за всички, които имат начален опит в дигиталния маркетинг и искат да се запознаят с особеностите на busines-to-business (или "B2B") маркетинга.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

140 лв.

Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Georgi Malchev

Преподавател

Георги Малчев е управляващ съдружник в Xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган Human digital. За по-малко от две години от създаването на агенцията нейни клиенти за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex и други. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus, PwC  и още над 40 компании.
Георги притежава огромен бизнес и маркетинг опит, както стратегически, така и тактически – като управленски консултант, оперативен директор, директор бизнес развитие в компании и големи холдинги. Преди да създаде агенцията оглавява дигиталния маркетинг на Мтел.
Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е Executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. От 2016 е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria. 
https://www.facebook.com/malcheff
https://www.linkedin.com/in/georgimalchev/ 

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.