Digital Marketing for B2B - януари 2018 Курс Digital Marketing for B2B - януари 2018 - SoftUni Digital
Loading...

Digital Marketing for B2B - януари 2018

За курса

Курсът представя по структуриран и достъпен начин успешни подходи в дигиталния маркетинг, съобразени изцяло с контекста на нуждите и заданието на дадена компания. Всяка лекция от обучението ще въведе курсистите в отделен елемент от маркетинга и от концепциите, които са успешни в ерата на дигиталния маркетинг от B2B гледна точка. В края на обучението курсистите ще могат успешно да отличат своя бизнес в дигиталния свят, ще се научат да продават повече в социалните мрежи, да изготвят маркетингов брифи ще могат да позиционират себе си чрез атрактивно съдържание, публикувано в подходящите онлайн канали. 


Обучението ще даде възможност на всеки участник да надгради своите знания и умения в областта на дигиталния маркетинг по отношение на B2B чрез реални и детайлни case studies за България, представени от агенция Xplora и представител от маркетинг екипа на съответната компания. 

Умения, които ще придобиеш

  • Как да мотивираш своя sales екип да продава повече в социалните мрежи
  • Как да отличиш бизнеса си от конкуренцията в дигиталния свят
  • Създаване на атрактивно послание за бизнес в онлайн пространството
  • Как да привлечеш нови бизнес клиенти чрез своите дигитални активи
  • В кои дигитални канали да позиционираш своя бизнес и как
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален опит в сферата на видео продукцията, обработката и разпространението на видео. 

До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Можете да се запишете за онлайн обучението  по всяко време, като ще имате възможност да гледате лекциите в удобен за вас момент от всяка точка на света. Ще имате право да използвате ресурсите от курса за неограничен период от време.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона " ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Certificate

Имам ли възможност да се явя на изпит и да взема сертификат?

Ще можете да се явите на изпит при следващо присъствено издание на курса и да вземете  официален сертификат от SoftUni Digital при оценка над  Мн. добър 5.00.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете да се запишете в обучението в онлайн форма. Ще имате достъп до материалите от всяка точка на света за неограничен период от време.

Колко струва обучението в курса? 

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали и др.
140 лв.
Онлайн

  • Явяване на изпит и издаване на сертификат при следващо присъствено издание на курса
20 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава  100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 7 дни след записване в обучението.

Преподавател

gmalchev avatar
Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган Human digital. За по-малко от две години от създаването на агенцията нейни клиенти за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex и други. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus и други над 40 компании. Георги притежава огромен бизнес и маркетинг опит, както стратегически, така и тактически – като управленски консултант, оперативен директор, директор бизнес развитие в компании и големи холдинги. Преди да създаде агенцията оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017. 
LinkedIn