Курсът представя по структуриран и достъпен начин спецификите и успешните подходи на B2B маркетинга в дигитална среда, съобразени изцяло с контекста на нуждите и заданието на дадена компания. Всяка лекция от обучението ще въведе курсистите в отделен елемент от маркетинга и от концепциите, които са успешни в ерата на дигиталния маркетинг от B2B гледна точка.
Ще научите как да дефинирате таргет-потребителите и по какъв начин можем да им представим стойностното ни предложение в дигитална среда. Ще знаете как да изготвяте маркетингов бриф и как планирате основните показатели (KPIs). Ще научите как да създавате потребителски пътеки, как да планираме комуникация и кампании конкретно за B2B сегмента и ще можете да позиционирате себе си чрез атрактивно съдържание, публикувано в подходящите онлайн канали.
Обучението ще даде възможност на всеки участник да надгради своите знания и умения в областта на дигиталния маркетинг по отношение на B2B чрез реални и детайлни case studies за България, представени от агенция Xplora и гост-лектори от маркетинг екипите на Salesforce, Schneider Electric, Еконт и Russel Finex.