Курс Copywriting Secrets - септември 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Copywriting Secrets - септември 2024

кредити 12 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Различаване на отделните видове комерсиално съдържание
  • Създаване на успешни текстове
  • Измисляне на идеи в различни канали
  • Разпознаване и достигане до инсайти
  • Измисляне на творчески концепции
  • Основни умения за презентиране на идеи
  • Писане на SEO текстове

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Видове рекламно съдържание

    • Основни канали в 360-градусовата кампания;
    • Какви са каналите в ATL и digital?;
    • Кога и колко да е креативно копито?;
    • Контекстуален копирайтинг;
    • Как се променя рекламното съдържание през годините?
  • Инсайти - как се намират и разпознават?

    • Какво значи "инсайт"?;
    • По какво се различават инсайти от факти?;
    • Типове инсайти;
    • Примери.

  • Техники за генериране на идеи и копирайтинг

    • Модели в рекламата: как се разпознават и използват?;
    • Примери за реклами в определени модели;
    • Копирайтинг техники и примери.
  • SEO Copywriting

    • Какви са основните характеристики на различните видове уеб текстове?;
    • Какво притежават всички viral текстове и уеб страници?;
    • Как да накараме Gen Z & Gen Alpha да прекарат повече време на сайта, вместо да отворят TikTok?;
    • Кои са тайните на копирайтинга и запомнящия се апел, който продава през 2024 г.?;
    • Как се пише за бизнес и продукти, за които няма висок интерес?;
    • Къде да се търсят актуални теми, които да донесат висок трафик и да изградят доверие у бранда?;
    • Как да се предвиждат бъдещи търсения?;
    • Как да се разпространява съдържание и след публикуване?

  • Workshop: Писане на SEO текстове

    • Писане на SEO текстове;
    • Въпроси и отговори.

  • Криейтив за социални мрежи

    • Видове социални мрежи;
    • Работа с инфлуенсъри;
    • Принципи на Instagram, Facebook и TikTok;
    • Нови социални мрежи;
    • Креативност в социалните мрежи.

  • Копирайтингът в стратегията на бранда

    • Как се мислят име, слоган и идеи за launch?;
    • Тone of voice - как се открива и запазва?;
    • Измисляне на творчески концепции.

  • Практическо задание за социална реклама

    • Практическо задание.
  • Копирайтинг за дългоформатно съдържание

    • Ролята на копирайтъра в публикации в блогове;
    • Идентифициране на целевата аудитория и нейните нужди;
    • Поставяне на цели и задачи за ефективно писане на текстове в блогове + Briefs;
    • Установяване на тона и гласа - разработване на уникален стил на писане или следване на идентичността на марката;
    • Идентифициране на ключови точки и структуриране на основна структура на публикацията в блога;
    • Техники за писане на завладяващи и ангажиращи заглавия;
    • Структуриране на ангажиращи въведения;
    • Използване на убедителен език и техники на реторика;
    • Включване на данни, статистики и примери в подкрепа на аргументи;
    • Визуални елементи - заглавна снимка и изображения в текста;
    • Как читателите да останат на страницата и да прочетат текста?
    • Как читателите да четат още и да бъдат ангажирани с копирайтъра/бранда?
    • Топ инструменти за добрия копирайтър.

  • Практическо задание за фешън бранд

    • Практическо задание.
  • Какво прави копирайтърът? Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпита. Q&A сесия;
    • Структурата на рекламната агенция и какво прави копирайтърът в нея;
    • Задачите на един копирайтър;
    • С какви хора се работи на фрийленс?;
    • Копирайтинг от страна на бранда;
    • Основните неписани правила за работата в екип;
    • AI в работата на копирайтъра.

  • Редовен изпит

               
  • Поправителен изпит

               
Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в създаването на съдържание, които искат да придобият умения за изграждане на копирайтинг стратегии и писане на успешни рекламни текстове.

Необходими умения:
 Отлично владеене на български език;
 Познаване на основните правописни, граматически и пунктуационни правила;
 Английски език на ниво А2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

180 лв.

Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Александър Братимиров

Преподавател

Александър Братимиров е партньор и творчески директор в Human - агенция на годината на ФАРА и най-награждаваната агенция за последните четири години. Той дълго време е творчески продуцент и сценарист в риалити формати и сериали, а през последните 10 години се занимава с реклама. Следва едно просто правило - не пиши нищо, което никой няма да иска да прочете. Опитва се постоянно да е любопитен и да пали любопитството в другите.

Copywriting Secrets - септември 2024

Начало: 10 септември 2024
6 седмици
12 кредита
Fundamentals
Запиши се
Copywriting Secrets - септември 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.