Курс Copywriting Secrets - септември 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Copywriting Secrets - септември 2024

Начало Начало: 10 септември 2024
продължителност 6 седмици
кредити 12 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Различаване на отделните видове комерсиално съдържание
  • Създаване на успешни текстове
  • Измисляне на идеи в различни канали
  • Разпознаване и достигане до инсайти
  • Измисляне на творчески концепции
  • Основни умения за презентиране на идеи

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Видове рекламно съдържание

    • Основни канали в 360-градусовата кампания;
    • Какви са каналите в ATL и digital?;
    • Кога и колко да е креативно копито?;
    • Контекстуален копирайтинг;
    • Как се променя рекламното съдържание през годините?

    Дата: 10 септември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Инсайти - как да ги намерим и познаем?

    • Какво значи "инсайт"?;
    • По какво се различават инсайти от факти?;
    • Типове инсайти;
    • Примери.

    Дата: 12 септември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Техники за генериране на идеи и копирайтинг

    • Модели в рекламата: как се разпознават и използват?;
    • Примери за реклами в определени модели;
    • Копирайтинг техники и примери.

    Дата: 17 септември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • SEO Copywriting

    • Какви са основните характеристики на различните видове уеб текстове?;
    • Какво притежават всички viral текстове и уеб страници?;
    • Как да накараме Gen Z & Gen Alpha да прекарат повече време на сайта, вместо да отворят TikTok?;
    • Кои са тайните на копирайтинга и запомнящия се апел, който продава през 2024 г.?;
    • Как се пише за бизнес и продукти, за които няма висок интерес?;
    • Къде да се търсят актуални теми, които да донесат висок трафик и да изградят доверие у бранда?;
    • Как да се предвиждат бъдещи търсения?;
    • Как да се разпространява съдържание и след публикуване?

    Дата: 19 септември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Криейтив за социални мрежи

    • Видове социални мрежи;
    • Работа с инфлуенсъри;
    • Принципи на Instagram, Facebook и TikTok;
    • Нови социални мрежи;
    • Креативност в социалните мрежи.

    Дата: 24 септември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Копирайтингът в стратегията на бранда

    • Как се мислят име, слоган и идеи за launch?;
    • Тone of voice - как се открива и запазва?;
    • Измисляне на творчески концепции.

    Дата: 26 септември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Практическо задание за социална реклама

    • Практическо задание.

    Дата: 1 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Копирайтинг за дългоформатно съдържание

    • Ролята на копирайтъра в публикации в блогове;
    • Идентифициране на целевата аудитория и нейните нужди;
    • Поставяне на цели и задачи за ефективно писане на текстове в блогове + Briefs;
    • Установяване на тона и гласа - разработване на уникален стил на писане или следване на идентичността на марката;
    • Идентифициране на ключови точки и структуриране на основна структура на публикацията в блога;
    • Техники за писане на завладяващи и ангажиращи заглавия;
    • Структуриране на ангажиращи въведения;
    • Използване на убедителен език и техники на реторика;
    • Включване на данни, статистики и примери в подкрепа на аргументи;
    • Визуални елементи - заглавна снимка и изображения в текста;
    • Как читателите да останат на страницата и да прочетат текста?
    • Как читателите да четат още и да бъдат ангажирани с копирайтъра/бранда?
    • Топ инструменти за добрия копирайтър.

    Дата: 3 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Практическо задание за фешън бранд

    • Практическо задание.

    Дата: 8 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпита;
    • Q&A сесия.

    Дата: 10 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Какво прави копирайтърът?

    • Структурата на рекламната агенция и какво прави копирайтърът в нея;
    • Задачите на един копирайтър;
    • С какви хора се работи на фрийланс?;
    • Копирайтинг от страна на бранда;
    • Основните неписани правила за работата в екип.

    Дата: 15 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 20 октомври до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 19 октомври до 23:30 часа на 20 октомври.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 10 ноември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 9 ноември до 23:30 часа на 10 ноември.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в създаването на съдържание, които искат да придобият умения за изграждане на копирайтинг стратегии и писане на успешни рекламни текстове.

Необходими умения:
 Отлично владеене на български език;
 Познаване на основните правописни, граматически и пунктуационни правила;
 Английски език на ниво А2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 8 септември. Обучението стартира на 10 септември 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 20 октомври, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 19 октомври и 20 октомври.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

280 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 17 септември).

Александър Братимиров

Преподавател

Александър Братимиров е творчески директор и партньор в рекламна агенция Human. В рекламата е от 6 г., а преди това в продължение на 5 г. e работил за едни от най-големите телевизионни продуцентски къщи в България. Той е започнал в Ogilvy като копирайтър, а след това се е преместил в Saatchi&Saatchi, където след няколко години е станал творчески директор. С работата си там неговият екип е отличен с редица награди от няколко рекламни фестивала. Сред последните отличия в Human на ФАРА тази година са две злата за проект на Fashion Days, а също сребро, бронз и две номинации. Още с първото си участие на фестивала агенцията се нарежда в топ 3 за България.

Copywriting Secrets - септември 2024

Начало: 10 септември 2024
6 седмици
12 кредита
Fundamentals
Запиши се
Copywriting Secrets - септември 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.