Участниците в обучението ще научат отговорите на много въпроси, свързани с потребителското поведение и мнение. Ще разберат как да го набират, анализират и интерпретират и защо потребителското мнение е важно.
Курсът ще научи обучаващите се:
• Да дефинират точно целеви групи;
• Да създават и таргетират точните послания, които да максимизират познаваемостта на бранда във всяка среда;
• Да провеждат пазарни проучвания бързо, без грешки и с оптимален бюджет;
• Да отключват историята зад цифри и проценти;
• Да разпознават и избягват грешки в четенето и разбирането на данни;
• Да вземат решения, базирани на данни, без да изпадат в пожелателно мислене.
По време на обучението курсистите ще разберат как работи потребителското съзнание и как да отключат реалния потенциал на всеки бранд.