Курс E-commerce - февруари 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

E-commerce - февруари 2024

Умения, които ще придобиеш

  • Работа с платформи за онлайн търговия
  • Създаване на бранд идентичност за онлайн магазин
  • Успешно маркетиране на онлайн магазини
  • Избор на подходящи продукти/услуги
  • Работа с различни модели на електронна търговия
  • Съхраняване и спедиция на продукти за онлайн магазини

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в електронната търговия и поставяне на основите

    • Що е то електронна търговия? (основи и принципи);
    • Предимства на електронната търговия;
    • Модели в електронната търговия;
    • Избор на продукти;
    • Ценообразуване;
    • Организиране в категории;
    • Анализ на конкуренция.

    Дата: 12 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Подготовката: Какво следва?

    • Обобщение на лекция 1, въпроси и отговори;
    • Откриване на точните партньори (канава на бизнес модела);
    • Производство и внос на продукти;
    • Склад;
    • Спедиция;
    • Счетоводство, юридическа и търговска информация.

    Дата: 14 февруари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Платформи за електронна търговия. Коя и как да се избере?

    • Обобщение на лекция 2;
    • Въпроси и отговори;
    • Типове платформи за електронна търговия;
    • Разлики, предимства и недостатъци;
    • С какво да се започне?

    Дата: 19 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Онлайн магазинът: Какво е важно да се знае?

    • Обобщение на лекция 3, въпроси и отговори;
    • Начална страница;
    • Задължителни реквизити;
    • Категории и подкатегории;
    • Продуктови страници;
    • Количка, checkout и страница "Благодарности";
    • Търговска и правна информация.

    Дата: 21 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Изграждане на бранд идентичност

    • Обобщение на лекция 4, въпроси и отговори;
    • Що е то бранд идентичност?;
    • Стойностно предложение;
    • Психология на цветовете;
    • Атрибути и дигитални активи;
    • Помощни инструменти за стартиращ бизнес.

    Дата: 26 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Целеви аудитории и потребителски пътеки

    • Обобщение на лекция 5, въпроси и отговори;
    • Защо да се рекламира онлайн?;
    • Buyer Personas и целеви аудитории;
    • Потребителски пътеки;
    • Къде да се рекламира?;
    • Определяне на цели за кампании и често срещани грешки.

    Дата: 28 февруари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Рекламни кампании и анализ

    • Обобщение на лекция 6, въпроси и отговори;
    • Lead Generation кампании - приоритет #1;
    • Подготовка на рекламна кампания (Landing Pages, Advertising Creatives, Channels);
    • Старт на кампания;
    • Анализ на резултати и оптимизация (KPIs).

    Дата: 6 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Email Marketing и програми за лоялност

    • Обобщение на лекция 7, въпроси и отговори;
    • Маркетинг на съдържанието;
    • Email Marketing: Да се прави ли?;
    • Отстъпки и програми за лоялност: Добра идея ли е?;
    • Време е да се тества идеята!

    Дата: 7 март (петък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Как да се надградят уменията?

    • Обобщение на лекция 8, въпроси и отговори;
    • Трикове, с които курсистите да се отличат;
    • Надграждане на продажби;
    • Тактики, инструменти и подходи за по-напреднали.

    Дата: 11 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Подготовка за изпит

    • Въпроси и отговори относно изпитното задание.

    Дата: 13 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 24 март до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 23 и 24 март, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 23 март до 23:30 часа на 24 март.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 14 април до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 13 и 14 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 13 април до 23:30 часа на 14 април.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).
Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в дигиталния маркетинг, които имат интерес към успешната електронната търговия и нейното маркетиране. За курса е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 10 февруари. Обучението стартира на 12 февруари 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 24 март, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 23 март и 24 март.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

190 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 19 февруари).

Борислав Колибаров

Преподавател

Борислав Колибаров има 15-годишен опит в мениджмънта, директни продажби и маркетинг. Той е стартирал кариерата си с мениджърски позиции в няколко телекомуникационни компании. По-късно e заел позицията "Мениджър бизнес развитие и продажби" и отговаря за развитието на онлайн дивизията на една от най-големите компании за потребителска електроника и аксесоари в България. Към момента Борислав консултира предприемачи, малки и средни компании и управлява собствената си дигитална агенция МarmaLAB, в която е съосновател. Поддържа и развива собствен блог за дигитално предприемачество - Колибаров точка ком. Последният му проект e "САПУНТА МАРА" - онлайн магазин за нестандартни подаръци.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.